pondělí 12. prosince 2016

NAŠE FÍNA!


Možná to znáte, občas přijdou věci naprosto nečekaně a vy nevíte vlastně ani jak.
Jsou to věci špatné, jsou to věci dobré a nebo je to velikýýý klubíčkooo roztomilosti. :D

Řeknu to asi takhle, u nás se ta událost stala 13.10. 2016.
Byl to ten strašnej jako každej jinej..po odpoledce jsem přišla domů a lehla si na postel. Pak mamka přišla a v ruce držela kotě.
 Mamka vyprávěla, že když bráchu vedla ze školy na autobusáku, tak ji potkali a šla za nimi až domů. Přes přechod a víte co? Ty auta jí zastavovali. :D
Prostě mně přijde vtipná už jen ta představa, jak prostě jde kočka přes přechod a všichni jí pouštěj.. :D 
Pak jí mamka dala alespoň mlíko a nechala jí venku, že odejde. Jenže ona u nás čekala přede dveřmi a pak i u babičky na zahradě.



Přemýšleli jsme o útulku, o kočičím domě, o hledání majitele. Ale..
Dřív než jsme vlastně nějak učinili... tak najednou měla kde spát, najednou jsme kupovali kapsičky a granulky a najednou měla i jméno.
A to je zlý, přece jenom, už jsme jí i pojmenovali a vlastně jsme si na ní prostě zvykli.
Jmenuje se Fína.
Podle skvělý slečny a nedoceněný youtuberky ,,Tvoje Fína" hodím odkaz, určitě se podívejte →
Momentálně tam natáčí vlogmasy a jsou takový pohodový a příjemný ♥
Možná některým ze sebových fanoušků bude povědomý takový jeden pán, který se objevuje ve videích :D..


Fína, vlastně ani nevím, proč mě to napadlo, ale zkrátka zrovna jsem si na Fínu vzpomněla a Mína je prostě takový moc klasický.  Je to prostě NAŠE FÍNA... :D

Pak přišla myšlenka, že když už jsme si na ní zvykli, tak se s ní naučíme žít. Že nás si vybrala, za námi šla a proto je na nás abychom jí měli a my jsme jí i chtěli. Něčím mi zkrátka přišla vyjímečná.
Fína má krásně zbarvenou srst, a na tlapkách černou ,,ponožku" a neuvěřitelně nádherný oči. Viděla jsem spoustu koček, ale přijde mi že Fínin pohled je takový hluboký, má strašně krásný, velký oči a když chce jídlo a má hlad, tak se na vás tváří tak dokonale, že by jste jí dali nejradši celý svět.. :D!


Je pro mě prostě vyjímečná, nejen proto, že přišla naprosto nečekaně, ale protože má takovou rozkošnou povahu, prostě pořád spí, jí a je celkově takový vtipný potřeštidlo...
Já jí prostě zbožňuju!

A víte co?
Moje mamka vždycky vyprávěla, jak si přeje tu šedivou britskou kočku. Ale ve výsledku je jedno, jestli je šedivá, nebo třeba zelená (mimochodem zelená kočka, docela cool ne? :--)), Fína je prostě Fína a je naše. A podle mě i líná, takže je to můj BFF.

Abych vám jí představila nějak blíže..
Když jsme jí měli první dny, bály jsme se, že jí přejede auto, protože bydlíme u silnice, ale ona se naštěstí toulá jenom na zahradě.
Já jí tak moc zbožňuju a ona to moc dobře ví.
Proto přede mnou občas utíká, ale má mě ráda, třeba ve chvílích, kdy večeřím :---)

Je schopná spát úplně všude, strašně často.
Jednou jsem jí hledala po celým baráku a ona spala na židli. Prostě úplně bez sebe, že něco provedla řvu na celej barák její jméno a ona úplně v klidu spí na židli. Jenže tak moc roztomile, že jí stejně všechno odpustím... :D 
 No a když spala a já se s ní chtěla mazlit prostě mě hryzla do tváře a utekla spát jinam..
Vlastně se jí ani nedivím, když by mě někdo z dokonalého spánku budil stylem ,,Ty můj kebábku" ,,Ty moje kosisi" ,,Miláček ťuťu" asi ho taky pokoušu a utíkám  :----)
Ta kočka je prostě Víšková.



Což mi připomíná, že jí říkám ,,kosisi" tak moc často, že si to občas spletu a řeknu kosisi i mamce, nebo psovi..
YAY.


No.. jako kočka mi prostě přijde hrozně ujetá a to mám na ní ráda... :D
Je prostě taková neobyčejná... 

A zítra je to přesně 2 měsíce, co je s námi a i když jsme jí neměli od štěňátka..
Počkat.
Co prosim?
Od KOŤÁTKA 
Ups.
Zkrátka i když jsme jí neměli od koťátka, tak mi přijde, že je to prostě naše kosisi už celou věčnost!:D


Když Fína flirtuje :)))))
Tím jsem chtěla říct, že když přijdou nějaký absolutně nepředpokládaný události, tak je třeba je nějak brát. A já jsem moc ráda, že jsme si NAŠÍ FÍNU nechali, protože ty večery, kdy si na mě lehne a já si čtu, nebo kdy prostě jenom něco vyvádí, by mi moc chyběly!
Tak pevně doufám, že nám neshodí stromeček, nebo nespadne no vany s kaprama :----)
 

Víte, mně se to stalo.
Ale to už zase u nějakýho jinýho článku... ! 

Měj te se pěkně! Děkuji za přečtení vaše SOS. ♥

KOSISÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!  


ZBYTEK FOTEK: ♥♥♥





 

 

Sledujte na IG a Snapu mě → @saraviskova
A taky denodenně vlogmasující a  jmenovkyni naší kosiiííísí :D  Fínu na IG: @tvojefina

5 komentářů: