středa 14. září 2016

MOJE PRÁZDNINY 2016 - trip za tripem ♥


Tohle je poslední článek z prázdnin. (JEČIM) Jelikož už bude půlka září, tak je to asi trošku divný, ale alespoň si ty prázdniny ještě připomenem. Jelikož jsou jaksi pryč.. :----(
Přijde mi, že fakt hrozně rychle utekly. A taky, že byly strašně dávno (jakože 12 dní je opravdu moc dlouho no.. :D)
Nebudu vám popisovat, jak ráda každé ráno vstávám a jak si každé ráno říkám ,,Jéé teď jsem byla tady a tady a dělala jsem tohle a tohle... :D)

Dneska vám popíšu svoje prázdniny celkově. Celý prázdniny jsem si psala prázdninový deník... :)
Musím říct, že byly fakt skvělý! Nejradši bych si je ještě zopakovala! :D
Zažila jsem toho hodně, a fakt hrozně ráda na tyhle prázdniny vzpomínám! ♥ (bohužel, už pouze vzpomínám no..:D) Pokud jsem k nějakému tripu psala zvlášť článek, určitě k tomu dám odkaz :)
Mám pocit, že jsem od školy odpočívala takovým jiným stylem. Prostě výletama. Hlavně, že nebyla škola, to je hlavní! :D

Budu se snažit všechno popsat, co nejvíc stručně to půjde...
A úplně na konci článku je popis mých nejlepší letních kamarádů, aneb takový ty věci, bez kterých jsem se neobešla :D (Lidi vám tam popisovat nebudu, no :---) )

Zkrátka jsem se dvakrát platonicky zamilovala, porušila svoje zásady, utíkala jsem z Olympijského parku, zachránil me hlas Petry Janů... a tak dál.. Znáte to.. Klasika :----)
Nějaký výlety jsem vynechala, třeba jak jsem 12.7. jedla v Pardubicích :---) :DD
Tak příjemný čtení! :)

Jinak ne úplně ke všemu mám fotky.. :D


30. 6. - CineTube Hradec Králové


Jako nevím, kdo počítá 30. červen za prázdniny, ale já určitě jo. Prázdniny pro mě začnou v ten moment, kdy sejdu poslední schody s vysvědčením v ruce... :D
O tom, že na CineTube nakonec pojedu jsem se dozvěděla dvě hodiny předem, a psala jsem o tom svůj první článek na tenhle blog. Házím odkaz → KLIKNI SEM
Tak pokud jste ho nečetli, nebo si ho chcete znovu připomenout.. :) ↑↑

6.7. - 10.7. - Já a Verča tripujeme část 1.


Začal můj první, pětidenní trip s Verčou♥
Taky je o tom samostatný článek → TADY 
Poprvé jsem se podívala do Kazína, vloupala jsem se do klubu veslařů, protože Lhůta Záruční je super.. No zkrátka... Článek mluví za vše :)! :D






13.7. - Brno, Přehrada

Podívala jsem se poprvé do Brna trošku víc.. Prošla jsem si nějaký náměstí (kdo si to má pamatovat:DD), Petrov, nebo tak něco.. :DD (Jsem super turista :DDD). A především Brněnskou přehradu... :) Brno je podle mě krásný město, ale poznala jsem ho zatím hodně málo..




16.7. - 18.7.  - Nejlepší akce roku :-----) a nepřející pizza

S kamarádkou Kačkou jsme se dohodly, že u ní přespím a sraz jsme si daly na CountryKravině (musím tomu tak říkat) Možná, že kdybych vyhodila 50,- do kontejneru, bylo by to výhodnější než to dát za vstup.. :DD Jakože nic tam nebylo, no.. (teda asi pro mojí věkovou kategorii :)) ) Hezké kulturní akce našeho města.. :))
Jo a taky jsme v ten den měly s Kačkou chuť na pizzu, čtvrtky už v tu hodinu neprodávali, 3/4 určitě taky ne:DD, tak jsme se rozhodly, že si koupíme za 140,- celou.. Dohromady jsme ale daly 135,-... :D A za 10 minut se zavíralo... :DD TOP. Smůla :(((
17.7. - Jsme fotily na blog můj 1. fotočlánek, a 24.9. fotím opět! A hned několik! A strašně se na to těším! :D :) Nakonec u nás i Kačka přespala, protože nás to focení trochu chytlo.. :D
 18.7. Jsme si došly na pizzu, která nás neměla předtím ráda... :D Takže nevzdávejte své sny! :---)

20.7. - Brno ♥ a paní, co je Petr


Tenhle den byl jeden z nejkrásnějších zážítků ♥!
Sice to bylo takový zvláštní jet tolik kilometrů za člověkem, kterého jsem ještě nikdy neviděla, ale už od začátku jsem se na to moc těšila! A opravdu to stálo za to!
Sice mám pocit, že mám kamarády všude, jen ne blízko.. :D
Ale Kačka (ano další Kačka.. :D) je neskutečně skvělá slečna a moc jsme si to užily..! Prostě jsme prakticky většinu času propovídaly a proseděly někde na můstku a sledovaly nechutnou pěnu co tekla z nějakýho odtokovýho potoka.. :DD Ale povídat si a ne psát po internetu, byl pro mě vzácný moment, protože další se může opakovat až za několik měsíců... Taky jsme nějakou cizí paní podezřívaly, že to je Petr Lexa.. :DD Prostě tak vypadala, no a co.. :D A určitě by Petr v Brně stěhoval nějaký kartony.. :DD Mýlit se je lidské... :D
 Jo a jel se mnou ve stejným vagoně, tak hezkej kluk, že určitě utekl z časopisu, a ani ten kamereman, který byl na RadioFestu na něj neměl! #SáraAJejíLásky :D #ChodímeSpoluAleOnOTomNeví :-----------)
Jsem za tenhle den moc ráda! A ráda na něj vzpomínám a snad se uvidíme brzy zase.. ♥
( →→ IG: @kacka.brancuzska ♥ )
Vypadám jak knedlík, ale Kačka je samozřejmě v pořádku ♥ :DD


24.7. - Adam Mach na Petříně

Další skvělý den z prázdnin! Poprvé jsem viděla Adama Macha. (Podstatná tečka pls :---) )
Adam je prostě strašně vtipnej a sympatickej :) Jsem ráda, že jsem se mohla účastnit srazu na Petříně a pokud chcete vědět víc tak →  KLIKNI SEM, PROTOŽE ADAM JE BOŽÍ


25.7. - 29.7 - Maďarsko

Nebudu tyhle dny psát zvlášť, ale byly jsme na rodinné dovolené v Maďarsku v Sarvaru, či co, jakože ten název mi moc nejde, nemá mě rád :---).
Byly to prostě lázně s atrakcema, a samozřejmě bych to nebyla já abych si tam prakticky celých 5 dní nedávala k večeři jedno a to samý... Gyros v pitě s řeckým salátem. Mám na to chuť už jen když si představím, jak jsem si to vždycky natěšeně nesla ke stolu, div jsem si neposlinatala nohy... :DD
A taky bych to nebyla já, většina tobogánů a skluzavek mě začala bavit až poslední večer.. :D Super... :D A taky tam měli nejlepší pekárnu na světě! Většinou mě pekárny nezajímají, ale tohle bylo nejvíc mňam! :D ♥♥♥

Ty chatky jsou roztomilý, a mně se líbily o dost víc než hotel :) :D

Pro mě jedna z nejábavnější částí! ♥ Vlnobití a všechny možný skluzavky!


POTŘEBUJU JÍ U NÁS! HNED! ♥♥ :D


3.8. - Toulovcovy Maštale

Prostě jsme šli a šli a šli. Ale bylo to tam celkem hezký.. :) :DD
Ale ne fotky jsou určitě lepší místa, a nevím, jestli to o mně někdo ví, ale já mám mnohonásobně větší radost, když mám z nějakýho výletů nějaký hezký fotky... :D Já za to nemůžu.. :DD Toulovcovy Maštale je skalní město, nebo jak bych to nazvala.. :) 
Konečně jsem řekla něco chytrého
WAAAAAAAAAU! :D

Potok - Sára 2016

4.8. - 5.8.  - Nová Ves

Na jednu noc jsem byla poprvý za tyhle prázdniny na Nový Vsi u svýho dědy. Jakože není tam nic :DD
Fakt. Jakože signál ne (váš životní úspěch je, když chytíte dvě čárky :))) ), Wifi, to je stejně cizí slovo, asi stejně  jako FajnRadio.... :DD 
Ale i přesto se mi tam líbilo :) Je to takový pravý odpočinek.. :) A vždycky odjíždím s myšlenkou, že se sem KAŽDÝ RÁD VRACÍ. I kdyby tady nebyly ani ty dve čárky signálu.. :)

8.8. - Zuzka a děda, co utekl do Ria

V tenhle den jsme se se Zuzkou (kdo jí nezná, pozná, protože spolu budeme fotit články :D ♥) šly na náměstí.. (jak úchvatné... :D) Ne dobře. Šly jsme všude, a tak nějak jsme si celkově povídaly.. Až najednou! Omg byl tam děda a měl klobou jak Sebastian.. :DDDD
Tak jsme ho pronásledovaly a podle mě to byl nejrychlejší děda na světě.. :D
Jakože fakt, ten šel tak neskutečně rychle, že jsme to pak vzdaly, Zuzka si byla jistá, že za dobu, co já vypila melounovej Relax, byl ten děda už dávno na olympiádě v Riu.. :DD A ne, jakože bysme se plánovaly ho ptát, kde ten klobouk koupil... :DD Ale prostě, stejně jsme chtěly do toho parku jít, tak jsme prostě pronásledovaly dědu, vždyť to je úplně normální... :---------) 
,,FOTKA DĚDY NENÍ K DISPOZICI"
 
Takhle moc vás to mrzí já vím... :(( :DD

9.8. - Hamleys, Praha 

Nejvíc opěvovaný hračkářství v ČR mi přijde.
Za mě. Nic moc.. :D
Buď jsem divná, nebo jsem ve stádiu puberty, kdy mě to nebaví :D
Ale asi spíš obojí dohromady.. :D
Jako kolotoč, hezký no. Medvědi, hezký no. Akorát medvěd, kterýho byste podobnýho koupili v normálním hračkářství stál 1000,-... A byl tam medvěd za 107 000,-... Ale domácí úkoly nedělal, tak k čemu by mi byl? :---)
:D Ale koupila jsem si na hlaváku knížku, což je pro knihomola prostě to nejlepší... :D
V Hamleysu měli fakt všechno možný, ale čekala jsem to takový větší.. Ale ne, že by to zas byla úplně katastrofa, můj mladší brácha z toho měl radost.. :D A já nakonec celkem taky.. :)

10.8. - Pardubice, a lístek na KatarzeTour

Milionté pardubice, prosím pěkně... :D
Byla jsem prostě na nákupech věcí na podzim a opět mi strejda koupil dvě knížky.. (Pardon, ale knížky jsou prostě nejlepší ♥ :D)
Ale, co bylo na tomhle dni ze všeho nejlepší.. Trošku nečekaný nákup lístku do Vamberka.. O jehož nečekanosti se dočtete zde → KLIKNI A KLAŇ SE CUKETOVÝM NÁKYPŮM  :---------)
Ať žije cuketovej nákyp!


12.8. - Koncert Memphis, Olympijský park Pardubice..

Já vím, to město máte teď v hlavě navždy.. :D
Další skvělý den! Poprvé jsem viděla Honzu Řičaře, který by si měl, dle mého názoru, který jsem si na něj v ten udělala na tričko vylepit: ,,JSEM TAK SYMPATICKÝ, AŽ TO NENÍ MOŽNÝ" 
Panebože! Byla to fakt pecka, a kdo neznáte Memphis, tak znáte Óčko Chart a kdo neznáte ÓčkoChart, tak je vám podle mě 80 :---) 
Prostě to bylo fakt skvělý! Hlavně Honzův přístup k fanouškům. Prostě jim říká kámo.. Řekněte mi, kdo říká svým fanouškům kámo? Honza. :D  Koncert byl skvělý a dokonce kluci rozdávali bublifuky.. Řekněte mi, kdo rozdává na koncertě bublifuky? Memphis... :D 
Jsem z tohodle dne fakt nadšená, ale měla bych zmínit, že jsem pak nestíhala vlak, celou dobu až na nádraží jsem běžela.. (pro antisportovce jako já, je běhat z OLYMPIJSKÉHO parku, něco jako pro vegetariány jíst maso.. :))  Jo, taky jsem běhala na červenou. Ale koho to zajímá, když ve stejný den viděl Memphis? :D .. Kluci jsou fakt super, a měli byste si je poslechnout, pokud jste je ještě neslyšeli.. :D :)


14.8. - Pavel Callta, Police nad Metují - Zabloudila jsem do továrny aut..?

Druhý koncert v týdnu.. A opět P E C K A! Já mám Pavla hrozně moc ráda! A kdo četl článek o prvním pětidenním tripu s Verčou, tak ví, že jsem prostě a jednoduše v Bontonlandu prostě nemohla odejít bez jeho CD.! :D
Koncert fakt super, Pavel je neskutečný sympaťák. (Můžou si s Honzou ty trička půjčovat, i když žádný nejsou, ale asi bych je měla vyrobit.. :---) ). Nejen, že slyšet živě moje oblíbený písničky, je show. Show je samotný Pavel a jeho vtipy, nebo prostě jednoduše řeči.. Snad nikdy jsem se na žádném koncertu takhle nesmála..! :D
Jo a abych nezapomněla.. Tak jsem zabloudila do továrny aut. Prostě jsem šla za davem.. :D Jenže panebože tam se prostě vyráběly auta... Tak jsem vyšla ven, zašla někam, kde mě zachránil hlas Petry Janů, která zpívala před Pavlovým koncertem. Sedla jsem si tam, počkala až Petra Janů přestane být volná :DD
Pak jsem si to užila na plný pecky a jela domů... ♥ Jo a byla jsem tam sama, a upřímně koncerty s někým jsou o dost lepší.. :D 
(Jo a ještě předtím, než jsme jeli do Police nad Metují, jsme byli v Babibččině údolí, ale moc mě to tam nebovilo, možná i proto, že jsem tu knížku ještě nečetla... :D)


16.8. - 19.8. - Nová Ves

Každý se tam rád vrací, tak jsem tam byla znova.! :D Tam jsem hodně času strávila točením videa pro soutěž na Óčko o dva lístky na YouFest. Před několika dny, mi přišla odpověď, že jsem soutěž vyhrála. V což jsem ani nedoufala...! :) Víc vám ale popíšu až v článku o YouFestu, protože z něho článěk určitě bude :) 



22.8. - KAZÍN 

Podívala jsem se s rodiči do Kazína, protože se tam taky chtěli podívat. Plánuju, že se tam podívám i v listopadu, protože mě zajímá, jak to tam bude vypadat na podzim ♥
I o tom výletu je článek na blogu, tak klikni SEM pokud jsi článek nečetl, a nebo jestli chceš vědět, jak neumím jezdit vlakem.. :DD



No a poslední!
Jeden z nejkrásnější výletů, a důkaz toho, že prázdniny se dají užít, i když jsou už skoro u konce, je druhý pětidenní trip s Verčou, tentokrát u ní. Od 25.8. do 29.8.
Podívala jsem se do Německa do Drážďan do Primarku. Do Ústí nad Labem celkově. Zamilovala jsem se na RadioFestu :----), v Liblicích jsem málem spadla do slizkýho jezírka a byla tam nejlepší paní na světě. A na závěr udělala všechno, co bylo proti mým zásadám... :--) :D
ČLÁNEK Z CELÉHO PĚTIDENNÍHO TRIPU → TADY! 
ČLÁNEK POUZE Z LIBLIC ♥ → TADYYY ♥



,
Na závěr už jen pár slov, protože vás určitě bolí oči.. :D
Deset dní nevyšel článek..
Moc se za to omlouvám, ale nějak jsem byla kvůli začátku školního roku zmatená, nebo alespoň jsem si tak připadala.. Pak jsem byla tři dny nastydlá (jsem běhala  v dešti a tak no :---) ).

I když pár výletů a plánů nevyšlo, jsem az tyhle prázdniny NESKUTEČNĚ MOC RÁDA!
Děkuju všem, díky kterým jsem tohle mohla zažít! Ráda jsem se u psamí tohodle článku zasmála, při vzpomínání na všechny tyhle krásný dny, plný smíchu, patálií a zkártka zážítků!
Těším se na další prázdniny (PROSÍM, TEĎ HNED, PROTOŽE ŠKOLA JE SUPER :---) )

DĚKUJU VÁM ZA KAŽDÉ PŘEČTENÍ! ZA KAŽDÉ KLIKNUTÍ NA MŮJ BLOG.. A byť je to jenom kliknutí, pro mě znamená mnoho!

A volejte SOS.. je tu prostě září..
Mějte se krásně! SoS...! (To je podpis, ne volání o pomoc, i když o pomoc bych teď nejradši volala taky.. :D )


Sledujte mě na Instagramu! → @saraviskova
Sledujte mě i na Snapchatu pro věčnou dokumentaci Sebastiana na Óčku! → @saraviskova 
BTW. ZROVNA TEĎ HRAJE, TAKŽE, JE MI SOUZEN :-----)



#SUMMERNEEDS ☀️


Tak  a poslední věc, kterou vám chci ukázat v tomhle článku a stručně popsat, jsou moje #Summerneeds.. :)
Samozřejmě, že tady nemám všechno, jako třeba antibakteriální gel, nebo kapesníky, ale jsou to věci, po kterých jsem sahala často a tak jsem si říkala, že bych vám je ukázala a něco doporučila, kromě kufru teda.. :DD Ten má asi každej.. :D


1. Samozřejmě kufr. I když jsem jela třeba jen na čtyři noci, radši bych jela s větším kufrem, a měla v něm místo, než s malým, se kterým bych se stresovala, že se to tam nevejde.. :)

2. Knížka Kafe a Cigárko od Marie Doležalové, mě osobně hodně bavila. Je to vyprávění z hereckého prostředí, co herec zažívá, a hodně jsem toho nevěděla. Dozvíte se tam toho z divadelního a hereckého světa opravdu hodně + se i zasmějete :) Takže koho to zajímá, určitě doporučuju! :)

3.) Vak. Asi nemusím nějak moc rozepisovat. Sice se v něm věci špatně hledají, ale na léto je to strašně super, zvlášť na takový menší výlety :) 

4.) Knížka od holek z A Cup Of Style, konkrétně několikrát za sebou přečtená kapitola cestování. Díky této kapitole jsem si kontrolovala, jeslti mám všechno, co mi schází a co přebývá. Navíc v knížce moc ráda listuju! Je staršně krásně zpracovaná! :) 

5.) Foťák, zaznamenávala jsem si zážitky. Pro mě foťák přes léto nutností!

6.) Batiste suchej šampon. Prostě to potřebujete. Nebo minimálně já. Když už se schyluje k mytí vlasů, ale zrovna se to nejmíň hodí.. :D Děsně skvělá věc! :D

7.) Relax drinky. M I L U J U, prakticky pití, který mi vydrželo 5 vteřin.. ! :D Je to nejlepší. Stejně jako některý z hlášek, co k tomu dávají..! :D

8.) Batoh. To je jasný každýmu! :D 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ + *tisíc srdíček navíc*

      Vymazat
  2. Tvoje články sú proste top💙😍 Ešte viac si ma utvrdila v názore, že je lepšie žiť v Česku😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥♥
      Vy máte ale roztomilejší jazyk.. :D
      *Ďakujem*

      Vymazat
  3. Taky bych chtěla mít tak skvělý prázdniny. Já jsem byla tak jedině na vltavě, kde jsme spali ve staně jak nějací bezďáci a jinak hovno.. Strašně bych se chtěla podívat to Prahy. Do těch míst kde se něco točilo. :D Ale máme to tak daleko.. :/ Chtěla bych na dovču někde letadlem, ale mamka se letadlem bojí.. Jediný výlety co ještě k tomu vymýšlela babka byly místa kde jsme byli asi tisíckrát a ještě nějaký debilní muzea 😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti to jednou vyjde! :) Já se taky letadlem bojím.. :D
      Hele prázdniny bez babky by nebyly ono chápeš... :----) :DDD
      Děkuju za pobavení a skvělej komentář! :D
      Ale #NepodceňujmeBabičky

      Vymazat
  4. Naše rodiny v takovém úzkém kruhu si zvykly jezdit na dovolené společně. Je to moc příjemné když se navzájem známe a dokážeme si porozumět. Skutečně mě to baví více a více, jsem z toho už teda docela na větvi, ale vždy to oblast Sarvár dokáže prima opravit.

    OdpovědětVymazat