pondělí 19. září 2016

V NOHÁCH TISÍC MIL A V HLAVĚ JEDINÝ CÍL! - Vodafone YouFest 2016

Ahoj! Jenom upozornění pro ty, co jsou tu poprvé.. Bez smajlíku a ironie neexistuju.. Jen .. Pro pochopení.. :D

Dneska vám popíšu zážitky ze sobotního YouFestu v Praze. 
Lístky jsem si neplatila, protože jsem je vyhrála ♥ (Soutěž z Óčkem pod #spolecnysvet). Celý vyprávění o tom, jak jsem se nakonec rozhodla se zúčastnit a že nápad mě napadl ( -,,Nápad mě napadl" Sára 2016). Prostě pět minut před ojdezdem mě napadlo, co bych mohla udělat, tak jsem pobrala stativ a potřebný věci. Na prázdninách u dědy jsem to natočila.. Doma se mi to ale nelíbilo, ale řekla jsem si, že když už jsem se s tím dělala, tak to přece jen tak nenechám. Kvalita byla šílená a ani to podle mě nesplňovalo podmínky,ale nakonec to tak nějak dopadlo, a i když nespokojená, přece jen jsem to na ten instagram dala. 
Ve videoklipu jsem nebyla, takže jsem si myslela, že jsem to nevyhrála a žádnou naději už jsem si nedělala. Nakonec se mi ale ozvali! A ozvali se i Kačce a Verče.. (Verča ve videoklipu je, tak se na ní podívejte TADY .. ). Takže, tohle byl poslední článek, protože teď mě Verča zabije :-----) 

Tím pádem jsme se na Vodafone Youfest vydaly všechny tři... I tak jsme to měly v plánu, i kdybychom to nevyhrály. A kdo četl článek z Liblic, tak se nejspíš ptá, jestli jsme zas přecházely pole, nechaly se vést strašidelným dědou, lezly do jezírka, nebo něco podobného. Ale ne nelezly...  :D
Úspěšně.. :D

Pokud se ale někam vydá Víšková, Aksamitová a Veselá, vždycky se z toho stane neskutečnej zážitek!!

Začalo to celkem normálně, prostě jsem proklínala budík, pak měl vlak spoždění kvůli výluce no a když jsem vystoupila řeknu jen jednu větu: Představte si jak MÉ JÁ, JEDE POPRVÉ SAMO PRAŽSKÝM METREM.. :DD Kdo si pamatuje, jak jsem si před nosem kvůli vlastní blbosti nechala ujet vlak, tak víc vědět nepotřebuje. Akorát tady to bylo mnohokrát divnější..Tak všechno je jednou poprvé, že.. :D 
Třeba koncert Sebastiana...
♥♥♥



No, takže když pominu neporozumění s podzemní dopravou a přeskočím až k tomu jak jsem se šťastně sešla s Kačkou a Verčou na nádraží v Holešovicích a jak jsme měly s Kačkou stejně zelený bundy, protože stejně zelenou bundu má i Sebastian. Pokud to zní fanaticky, mě to fanatický nepřijde. Náhodou jsem díky Sébovi obejvila novej styl oblíkaní a nošení ohrnutých kalhot a volných triček se mi začalo líbit.. ♥ (A Kačce taky, že :D). Ke kloboukům zas takový vztah prozatím nenacházím.. :D Škoda, že v těch bundách nemáme s Kačkou fotku, abych jí sem mohla dát, ale jednou se spolu vyfotíme #NaSebastianaBezSebastiana :---)

Když jsme dorazili k Průmyslovýmu paláci, nevěděli jsme, kam vlastně jít, ale nakonec jsme se dostali k akreditaci, kde na guestlistu byly napsané naše přezdívky z Instagramu, takže nám dali náramky a mohly jsme jít. Jelikož každá z nás vyhrála dva vstupy, tím pádem jsme měly 3 volný, daly jsme to Kaččiným kamarádkám, alespoň jsme to využily.

Program odstartoval s většími technickými problémy Lipo, ale i přesto jsem ráda, že jsem si mohla poslechnout živě všechny svoje oblíbený písničky.
Pokračoval Martin Harich, díky němu mám teď jednu oblíbenou písničku, ale jinak od Martina odpoutal pozornost Vojta Drahokoupil, ale za to my nemůžeme :-----) Jo a vlastně ještě Séba na balkoně... :---)
Pak byla parta #JeToVTobě, což byla jedna z hlavních ,,odvětví?" festivalu. Skládala se z Bena Cristovaa, GetTheLouk, Fallenky a tak dál... Ale opět odvracel pozornost pro změnu Mahdi... :DD (Ať žije Sebastianova kapela.. :D)
Po rozhovoru se všemi tvářemi toho projektu...
...Na to přišlo a já přestala vnímat. 
Fakt.
Ale jakože ne, že by srdce ztratilo hlas :DD Spíš bilo na poplach. Jakože OMG SEBASTIAN... :D
Já jsem nerada z něčeho takhle hotová, ale zadržovat upřímnou radost je přece hrozný.. Takže jsem zadržovala pláč, a podle mého výrazu jsem pravděpodobně čekala, až mi do pusy vlítne moucha :D. Pro mě je to prostě neskutečný, prostě poprvé v životě Sebastian. Nebyl na Óčku, nebyl na YouTube a ani se nehoupal se na dně nahoru dolů... :D 


Celý koncert jsem sice skákala, zpívala (podle mě spíš řvala, ale ok :---) ). Párkrát měla na krajíčku radostí... A taky celou dobu byly mým záchranným bodem Kačka a Verča. Takže kdybych začala padat budou mě objímat... ♥ :D
Jo a nebo se budou společně se mnou prát za vak, kterej si ty obrovský holky, přes který nebylo vidět prostě nezasloužej.. Dokonce jedna měla klobouk, takže se z něho pak dobře kradly konfety... :DD Začnu konkrétněji, při písničce Náhradní díly házel Sebastian svůj vak.. A znáte takový ten pocit, když cítíte, že to, co chcete se vám podaří? Tak za pomocí mýho padáku Aksamitky.. Se mi podařilo ten vak získat. Jako, cítila jsem se hloupě, když se v davu skoro rvu, ale cítila bych se i hloupě, kdybych ten vak nechala někomu jinýmu. Pak se mě Séba zeptal, jak se jmenuju, a poprosil o potlesk. V ten moment člověk neví vůbec nic a nic si neuvědomuje. Viděla jsem zamlženě a musela jsem se koukat na svoje nohy, protože všechno ostatní mělo oči a koukalo na mě a mně to bylo celkem nepříjemný... :D Přesto nechápu, že jsem jsem ten vak chytla právě já. JÁ..
Ale mám z toho strašnou radost! STRAŠNĚ MOC VELKOU! Hlavně strašně krásný je, že Kačka na koncertě, kde byla minule taky chytla vak, takže teď už zbývá jen šťastlivec Verča a můžeme společne jako tři šťastný Sebastiánky třeba utíkat po rozpáleným poli! :----)


 ♥
Koncert jsem si se vší enegrií užila až do konce a pak jsem váhala zda za Sebastianem jít, a předat mu polštářek, nebo to nechat na jindy. Já ale cítila ten pocit, ŽE MUSÍM HNED TEĎ. ŽE HO MUSÍM NAJÍT, A ŽE HO MUSÍM OBEJMOUT. Ten pocit mě táhnul z davu pryč a i když měla hrát srdcová Slza, zanechala jsem všechno Verče a Kačce, které jít nechtěly a s polštářkem šla Sebastiana hledat. Ve stánku s autogramiádami ale Sebastian prý nebude. Takhle mi to řekli. V ten moment tam už se mnou byla Kačka. Obě dvě jsme měly v hlavě jediný cíl. Díky němu jsme taky utekly do Super VIP, ale stejně tam nic nebylo, a i kdyby nás zavřeli, polštář sem předala, tak mi je to jedno :D A vlastně proč by nás zavírali, když v zapálení pro to vidět Sebastiana, bych byla chopná říct, že jsme si omylem tej obrovskej viditelnej cedule nevšimly? :---) Stejně se nás nikdo na nic neptal. Tak jsme se vrátily zpátky do sálu. A Kačka Sebastiana uviděla. Vedle podia dělal rozhovor pro Primu, a spousta lidí už tam čekalo. My našly celkem dobré místo, a nějaký tatínek nás pustil, takže jsme se dostaly do první řady. Kačka mi dala přednášku o tom, ať okamžitě vynadám polštář z tašky a mávám s ním, že to zabírá.. :D. Pak si mě Sebastian opravdu všiml... A věc kteoru nepochopím nikdy, jak při osobním setkání s někým takovým můžu vlastně vůbec komunikovat... Když to popisuju, ještě teď mám divně zvlášní pocit. Sebastian se zeptal, jestli je polštář opravdu pro něj. Když jsem kývla, Sebastian zareagoval tak, jak jsem to opravdu nečekala. Nerada takový věci popisuju, ale dal mi pusu na tvář...
Byl to šok, to je jasný. Pak se mě zeptal, jestli už jsme se někdy viděli, že jsem mu povědomá. Což je hodně zvláštní, protože ne.. Když Sebastian přešel opodál, řekla jsem Kačce, že musím okamžitě odejít a sedět na čerstvým vzduchu. Řekla, že jestli někam půjdu teď, budu toho litovat. A měla pravdu. V tu chvíli za Sébou, který byl v povzdálí přišel Mahdi. Séba mu polštář ukázal a pak dělal, že na něm spí. ♥ :D

Víte, co z toho vyplývá? Že Kačka Aksamitová má prostě vždycky pravdu.. :D
Pořád jsme tam teda stály, pak se ho Kačka na něco ptala a já mu řekla, ať polštář otočí. Z druhý strany bylo totiž napsáno ,,V nohách tisíc mil a v hlavě jediný cíl" cože je text ze Záchranného bodu a taky seděl na situaci, když jsem chtěla jet do Jiříkova u Rumburka a tenhle polštář jsem vyráběla, ale nevyšlo to. Ve chvíli, kdy to Sebastian četl a pousmál se, pochopila jsem jednu věc.
Všechno to stálo za to. Stálo za to prodrat se davem, dělat se s polštářem po večerech a stálo za to vidět jeho úsměv a tu neskutečně upřímnou radost. Věděla jsem, že se s tím polštářem do Prahy netaám zbytečně, a dokonce prý po cestě domů našel svoje využití a já mám radost, že ne u mě v batohu...
A ještě jedna věc, jak je možný, že Séba voní, i když se neskutečně potí? :----)

Sebastian mě jako člověk neskutečně překvapil a jsem za tyhle chvíle strašně moc ráda! Strašně skvělě se s ním povídá, byť to bylo jen pár chvil..
Pak jsme s Kačkou běžely na vzduch, protože jsme obě potřebovaly dýchat, sedět a ještě se radovat jako blázni... Kačka je totiž člověk, který je šťastný, když jsou šťastní lidé, které má ráda. Ale když jsou šťastní lidé, které zas tak moc nemusí, tak to pak jde vyběhat. (Ahoj Kačko.. :DD).
Kačka mi řekla, že musíme jít k zadnímu vchodu. Kde byl opět Séba, ale už jsme se neodvážily za ním jít, tak jsme jen z povzdálí sledovaly. Od Kačky jsem dostala přednášku o Mahdiho typickém oblečku. A jsem ráda, že jsme se prošly na čerstvý vzduch.. Z povzdálí nám hrála Slza, před námi se smál mistr klobouků a jeho kytarista u toho jedl bagetu. Víc jsme ke štěstí nepotřebovaly... :D ♥



Pak jsme si našly Verču a při Štěpánu Urbanovi jsme si šly všechny koupit pití, při Light and Love jsme si sedly ven a prostě poslouchaly venku a při Monice Bagárové jsme přemýšlely, jak se skloňuje ODD a jestli by bylo špatný takhle pojemovat našeho budoucího psa.. :----) Fakt.. :D
Nejsem si jistá, jestli to jde pustit.. Za což se omlouvám, ale jinak je to Verči typický vlog! :DD


Pak přišel na řadu Pavel Callta, jehož show mám hrozně ráda a skvěle jsem si to užila! Pavel prostě nikdy nezklame! :)

Hned potom přišli na řadu, mně nic neříkající interpreti, takže jsem alespoň už tolik neskákala.
A pak pro mě přišel poslední koncert dne. ATMO MUSIC ♥ Ty jsem naposledy viděla 30.10.2015, takže jsme neskutečně ráda, že jsem si mohla totálně dodělat hlasivky právě na ně. MILUJU JEJICH TEXTY! Poslední zbytky energie jsem věnovala právě na ně.. A odcházím s myšlenkou, že když už si chci něco užít, tak ze všech sil a se vší radostí.. Sice byl trošku časový skluz, ale ve chvíli, kdy hrály všechny ty písničky jsem na to zapomněla.. Po koncertě už pro mě nastal čas jít pomalu k vlaku....
Nestihla jsem Generaci O, což mě sice mrzí, ale to se nedá nic dělat.. A Majk Spirit mi stejně nic moc neříká.. :D


Festival měl jenom menší chybu, oprsklý fotografy.. Nebudu komentovat... 
Časový skluz se může stát vždycky, vždyť to byl první ročník.. To by se vyčítat nemělo. Ale mělo by se vyčítat, že jsme nepotkaly Milana Peroutku :----) ♥
Jinak, festival navšítvili i youtubeři Vláďa, Vaďák a Vidrail, což bylo celkem překavapení :)

Závěrem..
Jsem neskutečně ráda, že jsem se mohla tohodle festivalu zúčastnit a prožít s nejlepšími lidmi ty nejlepší chvíle...
Zažila jsem poprvé koncert Slzy z povzdálí a když dav lidí tleskal a já zrovna šla, bylo to neskutečně zvláštní, ale i tak se mi to líbilo!

Na tenhle den budu vzopmínat ještě hodně dlouho!
Na to, jak jsem konečně viděla Sébu a pevně doufám, že ho zase brzy uvidím!
 Všichni byli prostě skvělý..!
A ještě jednou děkuju svým padákům, Kačce a Verče.. My víme, co jsme zažily..
Jo a taky nás vystihuje tahle fotka, především při setkání se Sebastianem.. :D ♥↓↓


Děkuju za každé přečtení, za překonání 3 000 zobrazení blogu, za vaše komentáře a za vaše sdílení...
,,NEVĚŘÍŠ MI JE TO TAK" ,,JE TO ZRÁTKA ZÁLEŽITOST SRDEČNÍ"  ,,JDU SI PRO TO, CO CHCI"

Vaše SoS (nevolám o pomoc, je to podpis :----) :D

Snapchat a Instagram → @saraviskova

VERČA, KTEROU ZNÁ KAŽDEJ →
IG: @veronikavesela033 SNAP: @veronika033

KAČKA, KTERÁ KRESLÍ NEJLÍP NA SVĚTĚ!!
IG: @kacka_aksamtiova SNAP: @aksamit_katka 
 →→→!! ♥
Kdo umí, ten umí! ♥ ☺

10 komentářů:

  1. Ty tvoje články já prostě zbožňuju ❤�� a zamilovala jsem si tvoje ironické smajliky ��☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D Ě K U J U! ♥♥♥
      To jsem ráda! :D

      Jeden pro tebe → * :-------------------) *

      Vymazat
  2. Som rada aj za teba :) Na druhú stranu neskutočne závidím, tu nikto nekoncertuje :(Keď som to videla v InstaStories si myslím: Od koho dostal vankúš? Po prečítaní tohto článku: Veď ty si tým legendárna :D *a zároveň závidím, neviem šiť :( :D*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řeknu ti tajemství :----) Babička šije polštářky, já dělám veškerý nápisy atd. + to nažehluju :D (pořád dělám to důležitější :----)

      Vymazat
  3. Normálně bych s váma jela na nějaký koncert.. :DD Jinak.. strašně moc ti závidím.. a další úplně TOP článek! ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, nechcete mě někdy vzít s sebou? :'DD (Super článek!<3)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      :D Záleží, kdo jsi čvč, mám tě tu jako anonymní :D!

      Vymazat
  5. Sáro! ♥♥ Máš totálně boží články! ♥♥ Hrozně bych se s stebou někdy chtěla potkat, ale asi to nepůjde, protože bydlím na Moravě :( .. ale seš TOPka! ♥ i s Verčou a Káčkou! ♥♥

    OdpovědětVymazat