neděle 2. října 2016

INSTAMEMORIES - Všechno a ještě víc, rok a přitom strašně dávno.


No, co fotky... Ale ty popisky.. 
Šmarjáá
Jo jinak, tohle bude něco jako první díl z několika částí mého vyprávění na instagramu!
A tohle jsou úplný instagramový začátky! :D

Co se instagramu týče - Mám ho přes rok a je to moje nejoblíbenjěší sociální síť, protože spousta lidí, co klikají pravidelně na můj blog, jsou právě tam. Protože miluju focení a prostě mě to baví. Jsou tam uložený moje vzpomínky... a tak dál..
Strašně moc fotek jsem vymazala, byly trapný, ale i když některý tam pořád mám, jsou tam proto, že k nim mám nějaký vztah. (Většinou manželský :-------) HA. HA. HA.)
Jinak, už kolikrát jsem si řekla, že jednou budu mít takovej ten instagram, jak všichni fotěj všechno na tom bílým pozadí a tak :D
Teď je mi to celkem jedno, mám ho ráda, takový jaký je.
 A tak jsem se rozhodla, že všechny fotky, ke kterým mám hezký, vtipný a často i trapný vzpomínky ukážu a napíšu krátký příběh k ní.
 Takže už vám zase budu něco vyprávět..:D
Jinak hrozně moc fotek a vzopímnek k nim bude mít za chvíli rok a mně to všechno připadá tak strašně dávno!!


Příjemné čtení všem. A nesmějte se mi, pokud tam bude něco trapnýho.
Což bude.
Obdivujte mě, že, to dávám na velký formát! :D 

Začala bych první, fakt jakože ÚPLNĚ první fotkou. Moc krásné. Jak zrcadlové... Opravdz úchvatné. Nepřefiltrované. Kvalitní..
No, ale tak jako neuměla jsem s tím tak jako teď. Nebo minimálně teď si na tom dávám víc záležet a nefotím se se dveřma na záchod, s topením a nefotím to tabletem :D
Tohle tričko jsem si koupila na prvním ročníku Utuberingu a přijde mi to tak tisíc let.. Vlastně všechny ty vzpomínky mi přijdou, že byly strašně dávno!



 Tak přesně tuhle fotku, jsem fotila podle mě na bramboru, a ještě jsem se u toho točila na kolotoči. Jinak nevim, proč to je tak divně zamlžený. A asi to mělo být vtipný :----) A taky ty oči našeho psa! Vidíte je? Já taky ne :---)



Tak tohle je moje první fotka, kterou mám s klukama. Byla na úplně prvním koncertě, je úplně divná, ale je to jedna ze strašně silných vzopímnek. Už mám náladu se rozepsat, ale neudělám to :D Díky tomuhle koncertu mám jako srdcovku Etikety, a předpokládám, že to už tak zůstane... ♥ 
Třeba se někdy dostanu k tomu, napsat vám o tom víc. Jinak Lukáš má pěknou helmu... :----)



 Tohle byla moje první samostatně vyřezaná dýně. Fokta je 100% #NoFilter. Jmenoval se podle mě Franta, vypadá to jak zrůda a je to fakt děsný. 
Amen.
Framta se sexy kruhy pod očima už bohužel neexistuje..
RIP Franta.

 Tohle je jedna z fotek z prvního CineTube, na kterým jsem kdy byla. Zrovna u týhle fotky Vaďák pozdravoval mýho taťku. Jak nádherné :----) Ale pamatuju si na celý ten den, jako by to bylo včera. Přitom přesně dneska je to rok!



Jako nerada to tady ukazuju :D Dřív mi to přišlo jako geniální dárek. A tenkrát jsem pak byla hodně nešťastná, že se Petr nemohl CineTube účastnit. Pořád to mám jako památku schovaný, ale nikdy mu to nepředám, protože samotné se mi to už nelíbí, a Petrovi by se to taky nelíbilo. Protože každý ví, nebo by alespoň vědět měl, že Hoggy už je jen na YouTub..
Je to fakt děsný :D!


Jo tak v den, kdy jsem tuhle fotku postla jsem poprvé slyšela na Deezeru písničku od Sebastiana Záchranný bod, nebo alespoň si myslím, že to tak bylo. Mám pocit, že to bylo nějak 6.10, protože 7.10 v den mých narozenin Sebastian vydal celý videoklip, z čehož jsem byla nadšená :DD... Ale taky se k té fotce váže vzpomínka. Navíc, Záchranný bod byl a je mojí srdcovkou od něj. 
 Tahle fotka mi připadala třeba nejvíc moc nádherná.. :D Ale co už, názory se mění.. :D



Tady to je focený hned před knihkupectvím, protože jsem z toho byla nadšená a líbilo se mi tam to listí :D Girl Online jsem přečetla až na jaře. Doma už mám i druhý díl. Obě dvě jsem zlhtla a strašně to prožívala, ostatně jako skoro všechny knížky. Jsou fakt skvělý!  Zrovna tahle knížka byla jednou z inspirací, založit si blog. Prostě jsem se viděla, jak sedím  a píšu.. A teď sedím a píšu.. ♥




Teď mě Kačka zabije :D Tohle je první selfíčko s Kačkou :D ♥ Vypadám jak mutant a nevěřím, že je starý jenom rok..! :D (nebo vlastně ješte stále necelej rok!)




 Další, velmi kvalitní fotografie :----) Tohle je dárek od Zuzky, když byli v Londýně. Přímo k fotce žádný příběh není. Ale k výletu o Londýně se toho váže spoustu a opět mi přijde, že je to neskutečně dávno. Kdo četl článek o nás s Verčou → TADY
Tak tuší, o čem chci krátce povyprávět. ,,Krátce"... 
Přesně tenhle příběh je pro mě NESKUTEČNĚ SILNÝ. A taky se mi potvrdilo, že ,,VŠECHNO ZLÝ, JE K NĚČEMU DOBRÝ"
Bylo to tak... Účastníci pobytu v Anglii se vybírali podle známek. Já s jedničkama z angličtiny jsem si dělala šílený naděje. ,,Jo podívám se na BigBen! Jo podívám se na TowerBridge! Jo podívám se tamhle a tamhle..." Teď? ANI ZA MILION! Kdyby mi to nabídli teď, odmítla bych to. To, co se díky tomu stalo a mám pocit, že stále děje.. BigBen je oproti tomu hromada cihel. Myslím to vážně  a když to tady takhle píšu, mám chuť brečet, protože všechno vidím až moc živě. Tenkrát jsem brečela, strašně moc, dokonce si mě paní učitelka vzala o samotě, aby řekla, že mi to vyjde příště. Nebyla jsem ukldiněná, všechny ty fotky ostatních.. Bylo mi to tak strašně moc líto! No a pak Shopaholic Nicol dala na Instagram fotku se soutěží o VIP lístky na akci Fantastický Halloween, toužila jsem po tom, a jelikož podmínky byly fakt lehký. Zůčasntila jsem se a soutěž jsem vyhrála. Jenže, tohle je taková třešnička na dortu. Tenkrát mi poprvé napsala Verča, že mi gratuluje a pak to začalo. Začalo všechno tohle, co se dělo a děje a nedá se to s nějakou Anglií srovnávat, vím to moc dobře i přesto, že jsem tam nebyla. Když tak přemýšlím, co by kdyby, normálně mě děsí, kdybych do tej Anglie fakticky jela. Tenkrát bych to uričtě neřekla. Teď to je jak to je a NIKDY BYCH NIC NEMĚNILA. NIKDY V ŽIVOTĚ. Je docela šílený, že stačil celkem krůček a všechno mohlo být jinak..Neříkám, Londýn musí být nádherný město. Ale je něco krásnějšího, než mít vedle sebe člověka, díky němuž zažívám to všechno, co by se dřív nestalo, že mu můžu věřit a taky se pořád neskutečně smát? Není. Taky je děsně vtipný, že jsem tenkrát byla nešťastná, že už všichni, co tam jeli byli v Primarku. Teď se můžu smát, protože jsem Primark navštívila s Verčou a mohly jsme tam být o dost dýl a shánět tričko Beefa.. :D ♥
Dokonce i datumy si pamatuju, soutěž jsem fotila 17.10. (nebo byla vyhlášena), ale co vím stoprocentě je, že Verča mi napsala 21.10..!
Omlouvám se, že je to tak dlouhý, ale já emoce umím dávat ven nejvíc psaním. A přece si to nebudu ukládat do Wordu, vždyť tohle je jedna z věcí, proč tenhle blog mám! ♥
A až se někdy do Londýna podívám, chtěla bych právě s Verčou.. Přijde mi, jako bych jí znala už strašně dávno, přitom rok to bude až za dva týdny a kousíček..!




Abych se posunula dál. Na fantastickém Halloweenu jsme se s Verčou poprvé viděly. Žádnou splečnou fotku jsme tam tenkrát neměly. Ale tuhle fotku jsem tam fotila, když jsem jí přišla pozdravit. Byly jsme tak hrozně ostýchavý! :D 




 (Je vidět, že to je oříznutý z instagramu, omlouvám se :D!)
Tak jakože tohle je třeba jeden z nejvíc zvláštních momentů. Když jsem tenkrát Goga viděla, ve VIP zóně všichni chodili jak chtěli... :D 
Což mi připomíná, že bez nějakýho toho smolařskýho krůčku bych to nebyla já, že... (Tak ponaučení pro nějaký příště: Ve VIP zóně se chodí s VIP náramky, ne s normálními, proto, když ti Sáro bude něco připadat divný, tak se radši zeptej, ok?... Kdo četl všechny moje články, tak chápe, že já jsem prostě občas smolař, ale musím se sama sobě prostě smát..)
K Halloweenu se za chvilku ještě vrátím..



Přesně tady u této kvalitně zaostřené fotografie se váže další věc. Verča tenkrát všechny ty písničky nechtěla slyšet dokud nebude na křestu. Já to ale nemohla vydržet, už jen kvůli těm srdcovejm Etiketám! Navíc, na křest jsem se nechystala. Bohužel, fakt mě to mrzí, třeba teď už bych tam mohla no.. :D Každopádně předsevzetí, vydržet to do 13.11. bylo nesmírně nepředstavitelný... Pak jsem to sjížděla pořád. A pořád mě to baví stejně, akorát už jsou mi ty písničky víc známější. A taky už to poslouchám z CD a ne ze Spotify.. :D 



Jo tohle je další fotka u slavnýho topení.. Se slavným zrcadlově vyfoceným tričkem.. To bylo 13.11 a šla jsem do školy tématicky, protože jsem to prostě JÁ. :D



Tak tohle byla tenkrát taková ta tour s autogramiádama, jestli si to někdo pamatujete. Tohle bylo v Pardubicích.. Celý se to podle mě trošku nepovedlo, co se týče organizace a celkově jsem to moc nechápala.. Ale chtěla jsem je vidět, což se mi moc nepovedlo a z Lukáše jsem viděla jen vlasy :-----(
A neměli ani mikrofon... :D Navíc to bylo zdarma, což není vždycky úplně to nejlepší.. Takže tam byla neskutečná hromada lidí..
Teď už se ale těším na KatarzeTour, protože tam uvidím víc než Lukášovy vlasy a určitě budou mít i mikrofon... :----)




Najděte mě, nebo Shopaholičku na této přesvětlené hrůze prosím :D
Je to screenshot ze série videí GetOut. Tenkrát jsem poprvé stála před davem spousty lidí. Musela jsem říct jen svoje jméno. Jo a vlastně ještě moc dlouho vyrábět čelenky... :----) Hrůza. Čelenky jsme pak hodily do davu, ale odnesla jsem si strašně silnej zážitek, zkušenost, a pavouka z plastu a pořád ho mám :D Jinak ta divná černá věc je kostlivec, ze kterýho jsem měla noční můry, že na mě zezadu vybafne a já před tím davem budu ječet a utíkat :DDD Naštěstí se nic takovýho nestalo.. :D
Ale kdyby stalo, pravděpodobně bych se tomu teď smála, před tím nejspíš tolik ne :D 
Strašně zajímavej pocit je vstupovat na to podium a dívat se na ty lidi, ten pocit si taky pamatuju do dneška.. ♥
Navíc Nikča je neskutečně skvělá, věčně taková veselá a svá a to se mi na ní strašně moc líbí!



Tady Shopaholička vyhrála bloggerku roku a já z toho měla strašnou radost :D Tak jsem jí na IG hodila gratulaci. Je to prostě hezký, že to byla Nikča. ♥



Úspěchy mých oblíbenců pokračují.. Tady kluci vyhráli pravděpodobně hvězdu inetrentu, pokud si to nepletu s něčím jiným, čemu bych se vůbec nedivila, když těch cen mají už tolik ♥


 Díky tomuhle polštářku začala éra vyrábění polštářků pro všechny takový slavnější lidi. Vyrobila jsem jich už fakt neskutečně moc. A zatím asi nejlepší reakci vyhrává Sebastian :D O tom jsem psala v článku o YouFestu a je NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ NA BLOGU a mám z toho fakt radost! Tak kdybyste ho chtěli udělat ještě úspěšnějším: KLIKNI SEM !



 1. prosince jsem konečně držela v ruce CD. Taky je to pro mě zvláštní a hezký okamžik. Obal je teď sice viditelně používanej, ale držet fyzicky všechny ty písničky v ruce, to je prostě strašně hezký! Btw. ujíždím na něm pořád stejně a pořád stejně ho miluju a pořád stejně si říkám, jestli to slyšej i sousedi.. :----)


Mých prvních pět polštářků, který jsem vezla na vánoční CineTube, který je doposud nejlepším, na kterým jsem kdy byla ♥ Už jen díky tem rekacím.. 
Teď už mám na ty polštářky jiný ,,chytáky". Aby vypadaly líp.. :D


*Teď jsem chtěla přidat fotku, jak hraju bowling, ale byla  nesmírně trapná, takže si jí jen představte*




Touhle fotkou, kterou totálně miluju ukončuju dnešní článek! ♥
Fotka už je z roku 2016.
A proto dál pokračovat nebudu.

Pokud by jste chtěli HoggyTour, GeekCampem, mým prvním moderováním a jinými věcmi pokračovat napiše mi.
Kamkoliv, kde to jen jde (kromě SMS jo? :----) )

Fakt pište všude, ať to vím.. a abych to napsala, protože koncem roku 2015 až doteď se prostě stalo neskutečně moc věcí...
A já jsem za ně strašně moc ráda!



Btw. Tohle byl můj první článek, u kterého jsem se upřímně rozplakala. Právě kvůli té Anglii... 

No a ještě pár informací ohledně příštího článku!
Delší dobu nevyšel článek, protože jsem byla nemocná..
Možná byl tenhle článek moc dlouhej, ale příští už tolik čtecí nebude a já se strašně moc těším, až konečně vyjde! ♥ (A znemožním se, jupííí)
Na další článek si asi taky budete muset chvilku počkat, protože fotíme až 8.10 a já si právě na tom článku dávám strašně moc záležet!
Do konce roku bych chtěla vydat všechny nachystaný fotočlánky.. Pak taky článek s narozeninovou témetikou.. No a když už jsme u toho, tak Vánoce by si taky zasloužili nějaký ty články.. ! :D




Ukládejte si svoje upomínkový předměty. Fotky, cokoliv..
Vzpomínky vám NIKDO NIKDY NEVEZME!
Pamatujte si to ♥
Stejně jako to, že všechno zlý je k něčemu dobrý..!
Mám vás ráda..
Mejte se krásně!
A znovu se připomínám, že pokud chcete druhý díl, pište! ♥

Achjo, je to na mě moc vážný na závěr, jinak už strašně dlouho potřebuju na záchod, ale říkala jsem si, že když už to mám skoro hotový, tak to ještě dodělám.. :DD 
#ObrovskéProblémky




INSTAGRAM A SNAPCHAT → @saraviskova

9 komentářů:

  1. Zároveň jsem se strašně zasmála a taky jsem měla na krajíčku... Každopádně druhej díl určitě!! ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Tak konečně vím jak jste se s Verčou poznali. 😅 A.. měla bych na tebe jednu otázečku. To ti mamka dovolovala tak všude flámovat? Já jen, že nejsem o moc mladší než ty. Já jsem byla na CineTube a pojedu na KatarzeTour a i tak mně mamka říká, že jsem na to ještě malá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co bereš jako flám? :D
      Zatím žádnej výlet nepřetáhnul půlnoc, všude jsem sama s Verčou nebo jinými lidmi a pak pro mě rodiče zajedou :D
      A musím jím samozřejmě volat :D

      Vymazat
    2. Mamka by mě nepustila ani do města který je tak 15 km daleko. 😂 Už když se vrátím teď v zimě kdy se brzo stmívá po tmě, tak je to: ,,No, kde jsi tak dlouho?" Takže myslím, že pro ni je ta půlnoc už nějak v těch pět. 😂 A taky myslím, že po tom co jsem ji vzala do Strážnice na Slzu už se mnou na koncert nikde nejede. 😂 Taky super.. Pro ní je to tam velkej blázinec. 😁 Příště si asi radši zajde nakoupit do Kaufu. 😉😂

      Vymazat
  3. Super! Tahle série se mi strašně líbí ...doufám že budeš pokračovat!! ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ten druhý diel, jednoznačne, potrebujem ho ku šťastiu *nielen ja, ale aj iní, ok? :DDDDD*

    OdpovědětVymazat