neděle 16. října 2016

PROTOŽE JSEM TO JÁ

Ahoj! Dnešní článek bude rozdělený na dvě části.
První a krátká část bude o tom, jak to chci s články dál, taky vám prozradím, něco z toho, co chystám, no a jak to bude s pravidelností článků.
Druhá část bude něco jako fotočálnek a něco o mně. Abyste se o mně dozvěděli i jiný divnosti a abych vám ukázala, že si ze sebe umím udělat srandu :D

Co se pravidleností článků týče, chtěla bych vydávat 1 max. 2 články týdně. Teďka budu muset zůstat u jednoho, protože většina jsou články s ,,fotoscénkami" které vyžadují čas a já jsem hrozný perfekcionista. Navíc, k tomu teď potřebuju víc lidí, a taky ne vždy oni mají to čas..
O podzimních prázdninách zkusím něco nafotit s Verčou, třeba rovnou 2-3, abych to pak mohla postupně vydávat. Jak je podzim, není moc super světlo třeba v pět odpoledne, kdy je většinou doba, kdy mám čas. Ideální to je kdykoliv, před tou pátou odpoledne, jenže já jsem ve škole.. :D
Jeden z článků, na kterém si chci dát hodně záležet a nikdy s ním nejspíš nebudu na 100% spokojená souvisí s texty mých oblíbených písniček. Víc neřeknu  :D Akorát je teď odložen na neurčito..

Zítra to bude 14 dní, co nic nevyšlo a já se za to stydím, bohužel vždycky se něco nepodaří... 
Nápadů mám fakt strašně moc. Jen prostě chybí čas na realizaci. Každopádně blíží se pár akcí, o kterých bych chtěla napsat články, taky budou Vánoce a už mám i provizorní pozadí na fotoscénky.
Snažím se do toho dát co nejvíc, neskutečně mě to baví a naplňuje. Našla jsem se v tom a chci být čím dál víc lepší a lepší, ale já sama vím, že to chce trpělivost.

No a teď už k tomu hlavnímu, co mě napadlo úplně náhodou, když jsem se koukla do zrcadla a viděla svoje vlasy.
Ještě v ten den jsem si uvědomila, že je spoustu věcí, které mě dělají takovou, jaká jsem, a že je dobré abych  vám je představila. No a taky vám potvrdila, že jsem fakt strašně divná.. :D
 No tak čtěte dál, a kdybyste nějakou divnou, nebo dobrou, nebo špatnou věc z toho, co tu je taky dělali, napište mi to do komentáře! :D

KDYŽ JSEM SAMA DOMA, POSLOUCHÁM STRAŠNĚ NAHLAS PÍSNIČKY

Předpokládám, že to dělá hodně velká většina z vás. Být sám doma (na to taky plánuju článek :D), je podle mě úplně mega. Prostě nikdo vám nenadává za to, co posloucháte a jak moc nahlas. Jsem vždycky fakt dost ráda, že nebydlíme v bytovce, protože to neumím poslouchat nějak mírně. Ne prostě ne. :D






ÚPLNĚ NĚUVĚŘETIELNĚ PROKASTINUJU

A ještě ke všemu to moc dobře vím... :D A vždycky si říkám, že příští den bude lepší. A stejně tak 2 hodiny vyplýtvám na totální kraviny a pak si říkám, že jsem fakt blbá, protože občas se hodí fakt každá hodina...
 Pak mám se sebe vždycky hroznou radost, že jsem nějakým způsobem produktivní a že jsem toho stihla hodně.. :D






SKORO KAŽDEJ VEČER KOUKÁM NA ÓČKO

Většinou je to od 20:00 do 21:00 CZSK :D Ale koukám na něj vlastně pořád a třeba to mám i bez zvuku, ale prostě ráno, pak když přijdu ze školy, pak večer. No prostě mě to hrozně baví. A když je tam nějaká písnička, kterou fakt miluju, tak si jí pustím na 100 a je mi všechno jedno... :D
Vlezl mi do fotky :((( Ahoj Verčo :D

Mám fotku s Shawnem!! Mamííííííííí... :D

MOJE VLASY

 Jsou občas tak kudrnatý, že očekávám převtělení v ovci. Přijde mi, že je to čím dál horší. Mám je hodně hustý, vlnitý a rozčesávání je občas boj. Jednou mi v nich zůstalo jabko, křída, guma... :((((((((((( 
Ale moje vlasy mě dělají mnou a nikdy bych se jich nevzdala, byť je občas fakt nenávidím... :D
Pokud se ptáte, proč si je nevyžehlím, tak to vydrží tak půl dne... večer je to stejně to samý... :D
A taky vypadaj neučesaně, i když učesaný jsou...


NEBAVÍ MĚ TĚLOCVIK

 To ne prostě. Panebože aaaaaa. Nebo třeba fotbal, to je kapitola sama o sobě. Hrála jsem ho tak jednou v životě na zahradě se svým tátou, kterej mě stejně nechal vyhrát, protože mi bylo pět a jinak bych brečela :D No a najednou to neočekávaně hrajem ve škole. Odmítala jsem to hrát. Jenže jsem musela a zas tak moc se s učitelem pohádat neumím. Ale taky neumím hrát fotbal, mě to prostě nebaví.
No a když už jsem na tom hřišti musela být, prostě jsem se postavila vedle branky a odmítala cokoliv dělat. V tu chvíli mi to bylo úplně jedno, jesli mě někdo pomlouvá, že jsem líná či cokoliv. Odmítám hrát fotbal a hotovo. Jenže.. teď si představte mě, jak stojím vedle branky s nepřítomným výrazem a jednou za deset vteřin se kouknu na hodiny a pokaždý, když to udělám, říkám si, že by se ten čas, co tam stojím dal využít i nějak výhodněji.Třeba bych mohla počítat mravence v mraveništi, sundat a zase zpátky nandat víčka od mlíka v Lídlu, mohla bych si vytřídit šatník... :---------) Jakkoliv lépe naložit se svým časem než takto. No a jestli vás zajímá, jak to dopadlo, podle mě měli za debila, že nemím hrát fotbal, dokonce se mě na to zeptala jedna holka. No ne prostě neumím. Ona taky nikdy nenapsala žádnej článek a spoustu jiných věcí, no tak já si v ten den prostě ani jednou nekopla do míče. I přes pokyny učitele. No.. Jsem to prostě já no..
Jinak, neodsuzuju nikoho, kdo se v tom našel třeba tak jako já právě ve psaní. Každý má jiný názor. Ale já teď nemůžu spát.. Protože jsem nemohla počítat ty mravence :--------(


MINIMÁLNĚ 3X DENNĚ VE ŠKOLE ŘEKNU, ŽE CHCI DOMŮ

 Nebo, že chci spát, že mám hlad, že mě to nebaví, že tohle se stejně nikdy nenaučím.... :D To stejně říká každej.To není zas tak divný.. :D




 DIÁŘ - MŮJ NEJLEPŠÍ KAMARÁD

Do diáře si zapisuju úplně všechno. Co nemám v diáři mi buď někdo připomene a když ne, tak na to okamžitě zapomenu. Prostě si svoje povinnosti musím zapisovat.. :D


POKADŽÝ KDYŽ PŘIJDU ZE ŠKOLY, LEHNU SI DO POSTELE

Fakt, úplně pokaždý, i když spěchám na kroužek. Je to jako magnet a pokaždý když si do tý postele lehnu, připadám si jak vítěz.. :D

 

LEHNU SI DO VANY A ČTU SI

Když se můj brácha divá v pokoji na pohádku, někdo v kuchyni vaří a v obýváku se zase někdo další kouká na televizi. Lehnu si prostě do vany bez vody a čtu si tam. Nebo tam svým kamarádům nahrávám hlasovky o děsně podstatných věcech :-----) Je o hrozně divný, ale mě to prostě baví :D

SNAŽÍM SE MYSLET POZITIVNĚ

S tím se taky váže další věc NEMÁM RÁDA NEGATIVNÍ LIDI.  Já prostě vždycky říkám ,,Proč myslet negativně, když můžeme pozitivně" k tomu mi taky pomáhají písničky a kamarádi. Myslet pozitivně je skvělá věc, jo a když už jsme u toho, úsměv je zadarmo a to se vyplatí :-----)
Jsem prostě strašně ráda OPTIMISTICKÁ, VYTLEMENÁ a IRONICKÁ... :D


NIKDY JSEM SE NETRÁPILA SE SVOJÍ POSTAVOU

Občas se mě lidi ptají, jak to, že tak jím a není to na mně vidět. Tohle mě pokaždý potěší. Miluju jídlo. Hamburgery z mekáče... jsou špatný, ale nejím je nějak moc často. Neomezuju se v jídle, jím to, co mi chutná. Přijde mi nesmysl se v mým věku trápit s dietama, když tohle je věk, kdy ještě jíst můžu co chci, protože jsem ve vývinu. Holky v mým věku, chtějí držet dietu i když nemusí. No a já když to tak poslouchám, jdu si radši do lednice pro salám :----) Nepřipadám si tlustá. Připadám si akorát. Kdybych byla fakt nějak extra tlustá, samozřejmě, že už bych s tím něco dělala, a zase na jednu stranu je špatně když někdo trpí obezitou a nic s tím nedělá. Ale teď jsem taková, jaká jsem, a tak prostě jím. Jo a jen tak mimochodem, maso je můj nejlepší kamarád. Ale proti vegetariánům nic nemám, ať si dělají co chtějí, pokud je to pro ně dobře. Já si nedokážu odpustit salám, pečenou kachnu a prostě maso celkově. Kachna s knedlíkama a se zelím je život. :D 
To byla úplná filosfie :------------)

Je to dost výstižný? :---)

MÁM SVOJÍ HLAVU

Jop. Mám a ví to o mě všichni, kdo mě znají. Prostě když jsem byla menší bylo to horší, ale prostě.. Já nevím, tohle se divně vysvětluje panebože :D Ale souvisí to s tím fotbalem. Ideální příklad. :D

MILUJU PÍSNIČKY, TEXTY A ŽIVÝ KONCERTY (mrtvý ne :---)

Slyšet živě ty skvělý písničky, který mi doma vyhrávají dennodenně na plný pecky, zaskákat si na to, vyřvat si hlasivky a navíc s lidmi, který mám neskutečně moc ráda. To je NEUVĚŘITELNĚ SKVĚLÝ. Vždycky se vracím plná energie. Poslouchám hudbu prakticky pořád. Taky miluju CD, je to skvělej pocit, nějakým způsobem všechny ty písničky ,,fyzicky" vlastnit. Protože to mám prostě ráda a interprety i podpořím ♥
Ale svůj vlastní soused bych bejt nechtěla :----)

STRAŠNĚ MĚ BAVÍ FOTIT

Občas jdu prostě jen tak parkem, a říkám si, že tam někdy musím zajít a nafotit to. Hlavně na podzim. Chystám procházky. Chci zaznamenat tohle krásný roční období, protože je prostě skvělý. ♥ Nejhroší je, když se mi něco hrozně zalíbí, ale to místo je nedostupný, nebo se to špatně fotí, nebo to prostě nejde.

 

STRAŠNĚ RÁDA SPÍM

A nesnáším vstávání brzo. Miluju spánek. To nepotřebuje odůvodnění. Ráda jen tak ležím, čtu a poslouchám písničky. Pak se rozhodnu jít spát. Takhle většinou trávím vánoční prázdniny.. :D ♥


POSÍLÁM DIVNÝ SNAPY SAMA SOBĚ

A pak si říkám, že kdyby se to někdy dostalo na veřejnosti... Že by to moc fajn nebylo.. :D

JSEM V NĚKTERÝCH OHLEDECH CELKEM NEPŘEJÍCÍ

Prostě, občas nechápu, proč má něco člověk, kterej si to podle mě ani nezaslouží. Ale upřímně pochybuju, že na zemi existuje člověk, kterej přeje všechno všem.. Takže asi tak.. :D


JSEM KNIHOMOL

O tomhle se taky rozepíšu v jednom z článků, tak se tady teď nebudu moc rozepisovat.. Čtení mě prostě baví víc, než filmy, navíc to rozvíjí slovní zásobu.. :D




No a to by bylo všechno..
Na závěr děkuju za přečtení, krásné zprávy, které mi chodí a taky bych chtěla říct, že na fotočláncích se nejvíc vyblbnu. Fakt mě to hrozně moc baví♥ :D
..Mějte se krásně. Vaše S.O.S (nevolám o pomoc, o pomoc volám, když stojím vedle branky na těláku :----))
Taky bych se chtěla omluvit, že tam mám něco jinýho na sobě, a taky divný vlasy a že občas je sem tam nějaká fotka mázlá, nebo tmavá..


Je ale spousta dalších věcí, které mně dělají mnou.
Mějme se rádi takoví jací jsme, dělejme si ze sebe srandu.. Buďme to prostě my.
Děkuju vám všem, za přečtení, či sdílení.. Protože tohle jsem PROSTĚ JÁ. ♥

Snapchat a Insragram → @saraviskova 

Tak co, už chápete, proč se můj blog jmenuje SarahOnlySarah? :D ♥

2 komentáře:

  1. Taky nenávidím tělák. A když hrajeme fotbal místo toho abych kopla do balónu, utíkám před ním abych ostatním nepřekážela. 😂😂

    OdpovědětVymazat