úterý 25. října 2016

ProstěPolemizování - sny a NOMINACE!


Možná neví všichni, co je polemizování  - prostě povídání :D


Jsem si zas vymyslela novej koncept článku..
Nejdřív jsem chtěla to, co vyšlo uprostřed srpna a jmenovalo se to → Toto je článek, který tě jistě upoutal
Ale to se mi nelíbí
No tak si pojďme zapolemizovat (jestli ten název změním i teď, tak se asi zastřelím) :D

Tenhle článek nebude náročný, jak pro mě na zpracování, tak pro vás na čtení. Budem tady společně prostě polemizovat.

Dneska bych vám samozřejmě jak jinak zase chtěla popsat něco pro zasmání... :D

Nejdřív o tom, co se mi běžně zdá.. :----),

Občas by mě fakt zajímalo, jak přesně vznikají sny...
Vygooglila jsem si, že prej sny jsou ,,výjevem" nebo jak to bylo, něčeho, po čem tajně toužíme.
Jako a proto se mi v noci zdá že mě unesli..
Jenže on to nebyl kdo ví jakej únos! .. :----)
Kdybyste si náhodou mysleli, že jsem ti to vymyslela, tak zas tak geniální mozek fakt nemám :----)

Prostě mě z ničeho nic unesli. No a pak tam jeden z mých spolužáku zaklepal na okýnko sklepa, ve kterým jsem byla uvězněná, a já mu nadšeně začala vyprávět, že je tady signál, i Wifi a dokonce i ZÁSUVKA!!! No, ale že jsem kráva a že jsem si  s sebou nevzala nabíječku...
Jako chápete to? :DDD
Prostě každej člověk si dennodenně řekne ,,Jo kdyby mě dneska po škole unesli, radši si vezmu nabíječku" :DDDD
Jo a kdybyste chtěli vedět, kdo mě unesl, tak to byl ten týpek z videoklipu Shawna Mendese Treat You Better
Takovej ten, co chodí s tou tou, a Shawn (btw. asi ho miluju :) ) jí zpívá, že by se k ní choval líp, než on.:---) mám díky němu lepší z nalosti z angličtiny, ale ne tak velký, jako Jureček.. :-------(
No ale pak to začalo dál, já tam prostě stála. Spolužák odešel a nejednou přišla celá moje třída a zamávala mi smáli se mi. VŠICHNI. A pak utekli a už se nevrátili. Až na toho spolužáka, ten se vrátil a zamával mi ještě zvlášť.. WHAT. :DD
No a pak mě ten chlápek otevřel a schoval se za dveře abych ho neviděla a já pak běžela a běžela a vyběhla schody a najednou jsem se ocitla v takovým sklěneným obchodě, kde byl modrej koberec a prodávali tam vany. Jako fakt normálka. Prostě prodavačka tam seděla za pultem. Vany tam byly.. :D No a moje babička čekala s mým bratrem, kterej šel zrovna ze školy. Mávali mi no a já vyběhla a babička se mě ptala ,,No prosimtě, víš, že tě unesli?"
A dál už si to nepamatuju..
Chápete to? :D
Každýmu se zdá, že ho unes chlap, kterýho ve videoklipu Shawn nemá rád, že vám šli zamávat spolužáci, a že jste neměli nabíječku... 
Jinak předevčírem jsme na fabecooku ,,Puberťáci" viděla tuhle fotku a musím jí sem hodit, protože to je prostě životní mottto. + Zrovna dneska se mi nenabil telefon přes noc :DDDD

No a z noci na dnešek se mi pro změnu zdálo, že jsem strašně zaspala, že jsem šla PO MA LU, PO MA LU do školy, no a pak jsem si šla koupit dráčka CapriSonne :DDD a koupila jsem si všechny, co tam měli a pak jsem šla a zase PO MA LU. No a pak jsem zrychlila a bylo 7:55, což je doba, kdy zvoní. A nejdnou tam aboslutně nikdo nebyl. Před školou, ani ve škole... :D
Pak mě u školy nabralo velký černý auto se Zuzkou a odvezlo mě na KatarzeTour, kde bylo jenom 25 lidí a nebylo to 5.11., ale jen tak ze dne na den. 25 LIDÍ, SKORO NIKDO. A pak jsem se Zuzky zeptala, jesli nechce dráčka.. :DD  No a to bylo zas všechno co si pamatuju...

Fakt nevím, jak můj mozek dokáže ,,vzplodit" něco tak pošahanýho... :D



Řádky, které jste teď dočetli byli psaný před dvěma dny.
Ty, co budu psát teď píšu ještě dneska.
Musela jsem si celý odstavec o mém dárku k narozeinám vymazat a uložit jinam, aby to nebylo tak příšerně dlouhý. Ale tak třeba v druhým dílu (pls ať se to jmenuje stejně... :----)) vám ho popíšu.
Teď ale musím napsat o něčem, čemu vlastně pořád absolutně nerozumím.
Je to pro mě totiž NEUVĚŘITELNÝ, NESKUTEČNÝ ježišmarja ja nevím, co mám psát.
Fakt mě nenapadá jak se mám z tohodle vypsat. Podle mě se mi to zdá, úplně stejně jako to, že mě unesli. Kdyby mě ale unesl Shawn, asi by mi to zas tak nevadilo.. :---) 
Bych brečela, že se můj sen nestal realitou, ale pššt :---)
Prostě jsem ležela na posteli, prokrastinovala a najednou mi přišla zpráva od jedný slečny (ZDRAVÍM TĚ!♥)
,,Víš, že jsi nominovaná na blogerku roku?"
TAK.
A TEĎ
SI MĚ PŘEDSTAVTE
JAK TOHLE ČTE NĚKDO
JAKO JÁ.
Okamžitě jsem vylítla, šla si najít odkaz a když jsem to tam viděla:
TAKHLE:


Jako panebože? :D
JÁ?
Nepřemýšlela jsem o tom, že bych mohla být nominovaná. Opravdu ne. Vůbec ne ve chvíli, kdy mám jen přes 10 článků a dělám to jen přes čtvrt roku. NESKUTEČNÝ.
Myslím si, že do TOP 10 se nedostanu. Každopádně i tohle je pro mě krok. A i když Jára Chládek (on moje články nečte, on nečte nic, co má nad 3 řádky, takže mu to budu muset vyscreenovat, protože jinak by si to nikdy nepřečetl :---)) Tak Jára dneska tvrdil, že mi žádný hlas posílat nebude, že to stejně vyhraju. Jakože wow. :----)
Ale nebuďte jako Jára. A pokud čtete moje články, máte je rádi, a nebo máte rádi mě. A nebo máte rádi Shawna, nebo Járu :----------)
Můžete mi POSLAT HLAS ♥ Je to pár kliknutí, které i když vím, že se do TOP10 nedostanu, pro mě mnoho znamenají. KAŽDÝ HLAS SE POČÍTÁ♥ A já vím, že to, co dělám, to, že jsem se v tom našla, já vím, že to má cenu... ♥ Jsem nominovaná jako Cosmo Objev. A pro jednu kategorii můežete hlasovat pouze jednou. Takže třeba pro VideoBlogera hlasovat můžete, protože je to jiná kategorie, ale zároveň pro další kategorii, třeba pro Cosmo Objev → SarahOnlySarah :)) ♥
Pokud právě z Comso Objevu dáte hlas mě, miluju vás úplně stejně jako Zuzka Shawna Mendese. Nebo jako Verča mascarpone. :-----)
ODKAZ NA HLASOVÁNÍ: http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy-2016/sarah-only-sarah
HONEM, POŠLETE HO! :--------) #PLSAŤMĚUNESE

Děkuji ale i za vaše sdílení...!
Věřím, že třeba jednoho dne, přijde den, kdy v TOP10 budu, ale teď si moc šancí nedávám... Každopádně i přesto si myslím, že nic není nemožné, že za zkoušku to stojí a proto vám to píšu.
Neuměla bych vám to nenasdílet, s nadějí. Upřímně přeju si tam být, ale blogů je tam neuvěřitelně moc. I přesto je důležitý si věřit! ♥
A psaní miluju.
Vlastně ani nevím, jestli jsem se někdy dostala k tomu, jak SarahOnlySarah vznikla, každopádně blog jako takový je zaměřený na všechno. Jednou tady můžu napsat recept (v mým případě tak na míchaný vajíčka.. :---), jednou třeba recenzi na knížku, a prostě je tady všechno.
Takhle jsem to vždycky chtěla.
Vždycky jsem si říkala ,,Jo, kdybych měla blog, tak o tom napíšu článek" postupem času mě přestalo bavi říkat ,,kdybych měla" a prostě jsem konala.
Teď ho mám a je to jedna z věcí, kterou tak neuvěřitelně miluju, která pro mě má smysl a kterou chci dělat i dál. Která mě baví a ve který chci být pořád lepší a lepší.♥
Vždycky jsem byla taková, vždycky mě bavilo čtení či psaní.
Zpěvák se ze svých pocitů pravděpodobně vyzpívá. Malíř třeba něco namaluje (mám pocit, že to vysvěltuje jak ve školce panebože.. :D).
No a já nejsem ani malíř, ani zpěvák, dokonce ani fotbalista :-----) (TADY POPISUJU JAK JSEM TOP FOTBALISTA. Já jsem Sára. Takže se z toho vypíšu. Vypíšu všechno, co chci. A navíc se vyblbnu na fotočláncích.
Jsem to prostě já. Proto ONLY.
Jsem to sama sebou.
 Děkuju vám VŠEM, co tuhle cestu jdete se mnou.  Přeju si, aby vás bylo víc a víc. Protože už teď jsem az všechny svoje čtenáře strašně ráda.
Jdu si proto, co chci, a vždycky si za tím budu stát ♥
Děkuju, že plníte můj SEN, i když zrovna nezařizujete únos mě, Shawnem Mendesem... :((((

Mám vás ráda! Vaše SOS...♥

Jo a užijte si těch pár dní volna! A spěte aspoň do dvanácti.
Fakt.
Je to zdarma.
A to se vyplatí. :-----)

Já jedu do Ústí za Verčou a budeme fotit fotočlánky, takže se vyblbneme společně. Moc se na to těším!♥
Teď se toho okolo mě děje celkem hodně a už mám naplánovaných spoustu článků ♥

,,HLAVNÍ JE KOUKAT SE DOPŘEDU A VIDĚT TO SVĚTLO, NAJÍT TEN SMYSL JÍT PRO NĚJ, NIKDY SE NEVZDAT A NIKDY NEŘÍCT, ŽE NEMÁME NA TO, PAK SBOHEM" ♥
SO DOWN
Teď to poslouchám, tak vám to sem musím napsat, protože texty Atmo, bezmezně považuju za něco neuvěřitelnýho!

Stejně jako tohle.. ♥ :D
http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy-2016/sarah-only-sarah

9 komentářů:

  1. Sáro,ty se do TOP 10 dostaneš!♥ Věř nebo ne,a když ne..budu žalovat blogerku roku,co to má bejt za nesmysl,protože tvoje čánky jsou hustá,jak Shawn.lterej je ještě víc hustej! (stejně vršek je můj!!!♥)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez chyb bych to nebyla já:----( *hustý a *kterej :D

      Vymazat
    2. MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ

      Vymazat
  2. Taky tě zdravím už po sto padesátý. Čááu!! 😂😂 A už se těším na fotočlánek s Verčou jestli někdy vyjde. Myslím, že ty fotky moc použitelný nebudou. 😂 Už vidím ty fotky ve stylu ,,Vidíš to?" ,,Co?" ,,No můj prst, vidíš ho?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥
      Ani bohužel neexistuje, ale určitě někdy něco zmatlem ... :D

      Vymazat
  3. Stejně máš nejlepší sny, ten se Sebastianem nic nepřekoná :DDD
    A mohla bys udělat článek třeba s receptem na mascarpone :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, jistěěě.. :D
      Jistě :) A na nanadávání umělých řas že :)

      Vymazat
  4. Ty se do TOP10 MUSÍŠ dostat! Neznám lepší blogerku.. Takže pssst ty v TOP10 budeš😉😂💕

    OdpovědětVymazat