čtvrtek 17. listopadu 2016

InstaMemories díl 2. - HoggyTour, GeekCamp...



Druhý díl InstaMemories je tu!
Jak už jsem říkala, tahle ,,série" vznikla úplnou náhodou, při promazávání fotek instagramu, kdy jsem vlastně ke každý fotce měla nějakej zajímavej příběh, tak jsem si říkala, že by nebylo na škodu vám to vždycky nějak krátce povyprávět.
Taky jeden z důvodů proč nemám ráda takový ty ,,umělý" instagramy.
Já tam prostě fláknu jakoukoliv fotku bez toho, aby se mi to hodilo do feedu, prostě jedna fotka tam druhá sem. Pro mě je prostě instagram plnej vzopmínek a nejspíš nikdy nezačnu s takovým tím bílým pozadím. Není to nic pro mě fotit si ananasy a takový ty rádoby umělecký fotky... :D Ale nic proti takovým instagramům nemám, pokud to ty lidi baví, já taky sleduju pár účtů, který mě fakt baví.
Prostě můj instagram jsou VZOPMÍNKY, který nemusím sdílet jen sama se sebou.
Ale je pravda, že i hodně ráda fotím svým foťákem přírodu. A úchylku mám na nebe, slunce a západy. Východy bohužel nestíhám.. :----(

Minule jsem skončila u HoggyTour a tím taky začnu. (Wow, jak nečekané. že).
Já vím, že kanál Hoggy už přestal ani ne před týdnem fungovat, ale to není důvod, proč bych o tom nemohla psát..
Pro mě je tohle akce na kterou budu ráda vzpomínat. Není to vlastně ani rok a mně to přijde strašně dávno. Předpokládám, že HoggyTour už nikdy nebude, takže v tenhle moment jsem fakt vděčná, že jsem se ho mohla zúčastnit, i když jsem Petra vždycky brala jako zpěváka ale HoggyTour jsem brala jako další možnost ho vidět.
Nebudu popisovat akci jako takovou, protože už byla, a myslím, že si všichni, i ti co tam nebyli pamatujou o co tam šlo.
Tady mě Petr ale poprvé poznal a já vlastně do teď pořádně netuším proč :D
Jako ani teď mě nic nenapadá, proč, protože před HoggyTour jsem zažila tak 3 setkání, nic zvláštního se nědělo a bylo to po delších časových intervalech.
Každopádně mě to neuvěřiteůně potěšilo. :D A taky jsem měla hroznou radost, že jsem viděla poprvé viděla Pavla Tučka, to je neuvěřitelně pozitivní člověk! ♥
Byla jsem z toho docela v šoku, podle mě jsem vypadala fakt nádherně v tu chvíli. Já vždycky v takových situacích vypadám dokonale :----), až mě jednou při něčem takovým vyfotí asi se zahrabu.
Na HoggyTour ráda vzpomínám, ale koncerty mám určitě radši! :D
Jo jinak taky jsem před HoggyTour potkala Petra na parkovišti, ale bylo to nesmírně divné :---) takže radši předstírejme, že se nic nestalo :---)





Teď nevím, jestli na svým instagramu vůbec mám tuhle neuvěřitlně divnou fotku:
Ale snad ne. :D
To jsme jednou jeli do Hradce na nákupy a já jsem tam potkala Fayneho, to bylo taky pěkne ulítlý :D..


Jo, tak tady jsem byla poprvý u kamenů. Asi nijak zajímavý místo pro vás:D Já ho mám ale děsně ráda, i když na něm vlastně není nic zas tak zásadního, každopádně jednou jsem tam vzala Verču a taky si to tam zamilovala, takže na tom asi fakt něco bude.. :D


K týhle fotce a k celý týhle události se fakticky nerada vracím. Ale tahle fotka už na mým instagramu taky není. Tenkrát jsem posílala svojí ,,knížku" Jakubu Štěpánovi, protože byla o Přístavu, tak mě napadlo, že by se mu to mohlo líbit. Jenže tenhle člověk není zas tak milej a úžasnej jak jsem si celou dobu myslela a fakt bych nečekala, co se z plánu, kterej mě napadl, když jsem nemohla spát stane. Prostě asi neumí číst. To nechám stranou. :DD
Knížka už se k nikomu jinýmu, než k lidem ke kteří jí četli nedostane. :D


Tahle fotka je ze zkoušky moderování. Upřímně neskutečně mi to chybí!! :D Byla to fakt skvělá zkušenost, možnost vyzkoušet si něco nového a abych pravdu řekla tajně doufám, že mě vedoucí Zuzka poprosí, abych letos moderovala znovu, a když mě nepoprosí, zaškemrám si sama.. ! :D
Já chciiii♥ :D Bohužel na kroužek novinářů už nechodím, chtěla jsem zkusit něco novýho, tak jsem zkusila fotografa, a byl to fakt špatnej nápad, jelikož mi hodně chybí ty naše zasedání s novinářema, celkově tam byla úžasná atmosféra a a jedna velká SRANDAA♥ :D
Jinak na fotce byli moje talismany, ale teď bych si tam dala spíš náramek Slzy, ale Tučplacku bych si tam nechala.. ! ♥ 


Jéé .. :D
Tak tohle je třeba mega rozkošný podle mě :D!
Jak už jsem někde psala, tak Verča je člověk, u kterýho miluju dávat si dárky, drobnosti a věci, u kterých si na sebe vzpomenem jen tak, v obyčejnej den. Možná i proto, že jsme tak daleko.
No a tady to byl jeden z dárků, prostě mi jen tak poslala podepsanej plakát Nikči, kterou jsem btw. neviděla už přes rok a dost mě to mrzí, protože jí mám pořád stejně ráda za to, jaká je a že je sama sebou.. 
Tím vám chci říct, ať zkusíte někdy poslat svýmu kámošovi dárek jen tak, každej totiž miluje něco rozbalovat!


Milí rodičové, blablabla.. :D
Takhle to začínalo.
Tohle bylo focený asi tak den před něčím, co jsem nikdy v životě nedělala. Bylo to sice moderování dětský akademie, ale všechno se počítá! A musím říct, že jsem měla fakt vždycky při každým ,,vstupu" trému. Každopádně díky osvětlení jste do lidí neviděli. A já na ně ani nekoukala, měla jsem svůj ,,bod" (řekněme Záchranný bod :---)), kam se koukat při mluvení. Měla jsem ze sebe celkem dobrý pocit, i když bez menšího trapasu bych to nebyla já, že :--). Nespadla jsem, ani mi nespadla sukně nebo něco (Panebože:D). Ale mikrofon se musí vždycky vypnout, jinak je ze zákulisí všechno slyšet, no.. A já ho vypnout zapomněla a hned jak jsem po vstupu vešla do zákulisí jsem začala mluvit takže to slyšel celej sál :((((
Jak já bych to chtěla zkusit znova! Ale bez toho mluvení do mikrofonu za oponou..! :D


Touhle podpisovkou Fallenky bych začala GeekCampem..
Byly jsme s Kačkou v týmu Fallenky a Makyny.
Ještě teď si vzpomínám, jak jsme tam přijely, nic neznaly, procházely si to :D



Já si zamilovala tohle zrcadlo..:



No a taky den po příjezdu se stalo něco, co mě, Víškovou prostě absolutně dostalo. Já vlastně nikde neměla možnost napsat, co to pro mě znamenalo, a mám jí až teď, takže pokud to bude příliš dlouhý, tak se fakt omlouvám! :D
Není to z instagramu, ale myslím, že to prostě musíte vidět :----)

Byly jsme na odpoledním táborovým programu a uprostřed toho všeho jsme měli takovou menší návštěvu.. :--) ,,MENŠÍ"
No.. já potřebovala na záchod a tak jsem se pořád koukala do zadu, že bych jako šla, ale že se mi nechce. (Víte, já jsem fakt líná jít i na ten záchod, ale v tomhle případě, jsem ráda, že jsem byla líná!), ve chvíli kdy jsem byla otočená zadem k podiu, najednou začali všichni šeptat, ale já to moc neregistrovala. Najednou jsem se otočila a pořád jsem tak nějak nic netušila a  v tom mi Kačka řekla ,,Hele Petr" Jako prostě já taková nic netušící, snad poslední v sále kdo Petra nezaregistroval..
Kačka to řekla s takovým klidem a já vedle ní seděla a čuměla.
Podle mě jsem měla pusu dokořán. Přísahám. Jenže taky mi tlouklo srdce a v tom šoku jsem nestihla ani brečet, ale pár slziček káplo, řekla bych.
Byla jsem absolutně v šoku, a v tu chvíli Petr odešel.
KONEC.
:----)
 Pak Terka (vedoucí GeekCampu) řekla, že se ještě vrátí. No a museli jsme dodělat ten šíleně nudnej program. Já to tak nenáviděla v tu chvíli :D Podle mě jsem seděla, civěla a poslouchala tak na půl.
Při večerním nástupu nám ohlásili změnu programu na večer. A změnilo se to na ,,diskotéku" s Petrem. Já z toho ani neměla nijaký pocity, prostě jsem si myslela, že Petr bude třeba hrát a já budu jako nudná sedět.
Ale já neseděla, a Petr nehrál. :D
Já se to budu snažit popsat co nejstručněji, ale asi to jen tak nepůjde, ale je to stejně těžký, jako matika.
Ne vlastně.
MATIKA JE HROZNÁ.
TOHLE NENÍ ZAS TAK ZLÝ :D
No,takže program začal a ani vlastně nevím jak. Ale nějak na začátku za mnou Petr přišel. Naposledy jsem ho viděla na HoggyTour, což byly dva měsíce zpátky, řekl ,,Ahoj Sáro, já si tě pamatuju, neboj..." :D Já podle mě ani nemluvila, něco jsem prohodila ale nepamatuju si každej detail. Když odešel Kačka to skoro neřešila, ona je vůbec člověk, kterej to moc neřešil a já tam šílela.. :D
Pak jsem řekla, že jestli si mě pamatuje, tak odmítám tancovat. Ale Kačka mě stejně vytáhla a určitě nechci nikdy v životě vidět žádnej záběr, kterej tam byl pořízenej a byla jsem tam já. N I K D Y . :D
No, takže jsem překonala samu sebe a  tancovala. Jako tam podle mě každej neuměl tancovat, takže i když vypadáte jako umírající lachtan je docela vysoká pravděpodobnost, že Petr v soutěži o nejlepšího pařiče vyhlásí právě vás. :-----) Tak vysoká, že bylo několik lidí včetně mě. Dostali jsme nějaký RealGeekMoney či co, za který se dá něco koupit, ale já si to schovala na památku.
No celkem noční můra jelikož já fakt NEUMIM tancovat, ale jsem vlastně strašně ráda, že jsem tam neseděla a šla tancovat a že mě Kačka přemluvila.
No a další věc, který se do teď Kačka směje. Že Petr za mnou přišel a zatancoval si se mnou.
Hodně krátce ale bylo to celkem ujetý :DDD
Nevím, jestli je správný to tady popisovat, ale tak jste moji chápaví čtenáři, chápete ujetý věci, a já na tom vlastně nevidím nic špatnýho :D
Bylo to děsně skvělý! :D A asi taky pěkně trapný. :D 

Já nevím, je divný to vyprávět po tolika měsích, ale upřímně na GeekCamp vzpomínám hrozně ráda, byl to můj úplně první tábor a zrovna ho navštívil jako PŘEKVAPENÍ Petr. Přesně tohle jsou momenty u kterých bych chtěla nějakej ovladač, nebo něco, kterým bych to mohla všechno vrátit!
Na GeekCampu jsem si to užila i po odjezdu Petra, společně s ostatními, byli tam i dost divný lidi, třeba holka, která chodila pořád dokola tam a zpátky.. (?:D)
Jinak druhý den, co tam Petr byl se celou odpolední pauzu věnoval klávesám a hrál. Taky mu psal SMS Lukáš a od tý doby Lukášovi já sama říkám ,,RESIDENCE LOS BUNDILOS" protože Petr takhle odpověděl na otázku, kdo mu píše. :D Uvízlo mi to v hlavě... :D
Celkově se toho na tom GeekCampu stalo hodně moc a já to neumím popsat všechno..



Tady začala moje závislost na fotkách oblohy, i když tahle fotka podle mě není zas tak pěkná..

Tady to je screenshot z Verčinýho videa, nechala jsem Verče zahrát k narozeninám od kluků a hodně mě mrzí že jsem tam nebyla. A že si Petr ten dárek přivlastnil :-----)



Tady začala moje závislost na focení. Nějak jsem si uvědomila, že mě hodně baví fotit příroda..♥



Jinak, omlouvám se, vím, že o tom GeekCampu jsem toho zase tolik neřekla, ale popsiovala spíš toho Petra :DD 
Ale stejně jste se ptali nejvíc na tohle, takže pokud máte ohledně GeekCampu nějaký otázky, protože o něm přemýšlíte, určitě mi napište, ráda odpovím!
 


InstaMemories 3 zatím nechystám, ale třeba ještě někdy vyjde.

Děkuju vám za vaší podporu, mám vás moc ráda!

Mějte se krásně Vaše residence SoS... :DD ♥

5 komentářů:

  1. To o tom GeekCampu mě fakt dojalo. 😊😂 Já tvoje články prostě miluju. 💕 Ty jsi mě teďka tak nalákala na ten GeekCamp.. Ale vím, že se tam stejně jen tak nedostanu. 😏 Mám to šíleně daleko..

    OdpovědětVymazat
  2. Super!,mohla bych se tě zeptat jestli pojedeš
    I tento rok na Geekcamp?Doufám že se potkáme..

    OdpovědětVymazat