neděle 19. února 2017

MYŠLENKY VE ŠKOLE



Ahoj! Vítám vás u dalšího, maximálně divnýho fotočlánku..
Jednou za čas je potřeba odlehčit blog od obsáhlých článků, takže dneska to bude ,,alá vtipný", ale  zkrátka jsem sestavila článek, kde jsem vybrala něco z toho, co mi občas proletí hlavou během pobytu v tom ústavu... :D

Předem se chci omluvit, pokud nemají některý fotky takovou kvalitu, trochu jsme i spěchaly, ale snad se vám článek i tak bude alespoň trošku líbit..
Prostě důležitý je, se občas sám sobě zasmát (a udělat ze sebe idiota? :D)

A ještě něco k pravidelnosti, už po několikatý, vlastně asi po čtvrtý vychází článek v neděli, tak jsem se rozhodla, že to tak ponechám, a bude vycházet skoro vždycky v neděli, neříkám, že vždycky, ale budu se snažit to dodržet.
A článek, který vyšel před 14ti dny, nabral přes 1 100 přečtení!! Je to úplně úžasný, a stále nevím, co na to říct. Na dalším rozhovoru už pomalu pracuju, akorát to bude trošku složitější, než předešlý dva.. a navíc, tenhle člověk je celkem speciální a pro mě hodně vyjímečnej, takže taky musím kompletně vybrat a zapracovat na promyšlených otázkách, snad víc, než kdy jindy a vybrat nějaký supr datum. Zatím je to jenom v rozpracování, takže je to v nedohlednu.

A taky už snad už brzy nový vzhled blogu pro počítače...♥

Toť pár (hodně) slov k úvodu a můžeme se vrhnout na samotný MYŠLENKY VE ŠKOLE! :D
Pokud se v něčem najdete, dejte mi vědět! :D
A PROSÍM, berte to s NADSÁZKOU! :D
Jo a nevšímejte si těch dvěří v pozadí, některé věci se prostě dějí a vy nevíte proč :---) 
A ještě poslední věc, většina fotek je v rudým tričku, jen asi 3-4 jsou v jiným oblečení, to bylo foceno v jinej den.

 ,,KOLIK TI VYŠLO?" ,,TOLIK, A TOBĚ?"

 

,,TAHLE LÁTKA MĚ FAKT BAVÍ!"

 

*KDYŽ UŽ MOZEK NEMŮŽE, TAK TI SOUSED POMŮŽE*

 

,,JÁ TO KE SVÝMU ŽIVOTU NECHCI UMĚT"

Tahle je rozmazaná, ale mně se líbí víc, než ta, co rozmazaná nebyla... :D

 

,,CHÁPOU VŠICHNI?" *NO TAK URČITĚĚ!*


,,TO TAM NEDÁ, TO SE NEUČ.."

 

,,JO AHA.. ONA TO TAM DALA?"

 

 

,,TY MÁŠ ZA JEDNA? NO.. MĚ TO NEZAJÍMÁ"

 

,,TY MÁŠ ZA ČTYŘI? TAK TO BYCH FAKT NECHTĚL.."

 

,,JÁ VÍM, JÁ VÍM... MĚLI JSME NA TO CELÉ PRÁZDNINY"

 

,,K ČEMU MAJÍ VŠICHNI TO PRAVÍTKO?"

Představte si tam lidi, díkyy :)))

 

,,CO TO TAM PÍŠE??"

 

,,PROČ SE VŠICHNI TAK SOUSTŘEDÍ?"

 

,,NA CO SE JÍ JDE JAKO PTÁT? CO KDYŽ JÁ TO TAM MÍT NEBUDU?"

 

,,DNESKA SE TO UŽ VÁŽNĚ NAUČÍM"

 

,,ZA DOBU STRÁVNOU V TOMHLE ÚSTAVU.."

JSEM MOHLA BÝT, TŘEBA V KANADĚ? :)))

(TYPICAL ME, HAH)

 

,,JÁ UŽ TO MÁM VŠECHNO..!"

 

,,JO DNESKA VÁM TO ... MMM NESLUŠÍ VÍC, NEŽ OBVYKLE"





 ,,BUDU DĚLAT, ŽE SE SOUSTŘEDÍM, ONA MĚ NEVYVOLÁ.."

...NEBO SNAD JO...?" 
Dokonce jsem se za cestu k tabuli stihla převlíknout! :--)

 

,,TO, TO VÍM JAKO JEN JÁ?"

vypadám jak knedlík, lel

 

,,TO, TO VÍ VŠICHNI.. KROMĚ MĚ?"

 

,,??????????????"

 

... TA CHVILKA NAIVITY... ,,TENHLE TEST JSEM ZVLÁDLA SKVĚLĚ!"

 

,,KDYŽ TEN TEST PODĚLÁM, POŘÁD MI BUDE VYCHÁZET DVOJKA..!"


Tak a to je pro dnešní článek už úplně všechno! :D
Moc děkuju za přečtení a za vaší neustálou podporu, tolik přečtení a všeho, moc si toho vážím a těším se, až vyjdou všechny články, které mám v plánu a třeba i ty, který mě napadnou úplně spontánně..
Vaše S.O.S ♥

  Sledujte mě na INSTAGRAMU a SNAPCHATUsaraviskova

A Zuzku, které DĚKUJI ZA POMOC zuzkanohelova






6 komentářů: