neděle 4. června 2017

KOUZLO MOMENTU



Ahoj!
Od minulého článku uběhlo místo jednoho týdne 14 dní, ale já mám právě teď období, kdy mě něco napadne, já to rozepíšu, a pak mám problém to dokončit. Takže mám momentálně asi 8 nedokončených věcí, a nevím, který chci dopsat dřív, ale do všech se snažím dát maximum! ♥
Snad se mi v červnu vydaří vydat toho co nejvíc!

Dnes je tady pokračování článku ZACHYŤ TEN MOMENT , kde jsem se rozepsala o focení a o tom, co mě na tom baví a co si o tom myslím. Plánuju těch rozhovorů ještě pár, takže tohle nebyl poslední díl, ale jak jste si všimli, budu se snažit, aby každý díl obsahoval ve svém názvu slovo MOMENT. Protože o tom to focení přeci je a proto to já miluju!
Co nezmíním dnes, zmíním příště, protože dnes budou rozhovory rovnou tři!
Jak jsem zmiňovala už několikrát, na rozhovorech mě baví to, jak se dají sdílet zajímavé informace, jak se můžu někoho na něco zeptat a předat to i někomu jinému... A že těch rozhovorů bych tenhle rok ještě chtěla..! A nejen s někým, kdo rád fotí.



Pro dnešní článek jsem vybrala tři slečny, které mají neuvěřitelně kouzelné fotky, radují se z toho a s radostí to sdílí i ostatním!
Tyhle články slouží jako inspirace, abyste nejen mýma očima viděli, jak focení vidí ostatní.. A jak už jsem jednou psala, chci se v tom trochu víc vzdělat a jednou si pořídit lepší techniku...
Ale ta pro mě teď není zase tak důležitá.

Neříkám, že jsem kdovíjak talentovaná, jen to zkrátka miluju. Na nic si nehraju, jen to chci ráda sdílet s ostatními!


Tak ať se vám to dobře čte a snad chytnete nějakou tu inspiraci!
A na konci ještě několik mých fotek z uplynulých dnů! :)



teri_dolezalova




Fotky Terky mě neuvěřtielně baví, už jen z toho důvodu, že jsou tam vlastně vcelku úplně obyčejný fotky, ale já v tom vidím to kouzlo. Líbí se mi, že prostě někdo vyfotí skleník a já z tej fotky pak nemůžu, protože je prostě skvělá! :D
Já mám Terky fotky fakt ráda, protože je to všední, ale vlastně originální. Ten účet má takový ,,svůj" styl, nádech něčeho, co mě prostě tak moc baví!
Navíc je to všechno mobilem!

Zkus se nám nejdřív krátce představit..
Jmenuju se Tereza Doležalová. Mám ráda zvířata a baví mě fotit. Moje nejoblíbenější barva je modrá. Ráda poslouchám například Melanii Martinez, Lanu Del Rey...

Jak dlouho se věnuješ focení? Jak jsi k němu přišla?
Focení jsem se věnovala vždy pasivně, ale nějak více mě začalo bavit minulé léto (už skoro rok, wau). Přišla jsem k tomu přes Instagram, který mě v té době začal hrozně bavit,a také přes můj telefon, kde jsem začala objevovat různé funkce na focení.

Co tě na focení baví? Za jakým zaměrem se tímhle zabýváš?
Na focení mě nejvíce baví to, že můžu ostatním ukázat můj pohled na danou věc a nebo se tím nějak vyjádřit. Jedna z věcí, co mě posouvá dál ve focení, jsou pozitivní ohlasy, ale ndělám to kvůli chvále. Dělám to, protože mě to baví a mám z toho radost. 
Posunout se dál bych chtěla v technice, celkově v kvalitě fotek a různými focenými místy. Jednou bych chtěla cestovat a objevovat zajímavá místa, která bych mohla fotit..



Jakou používáš techniku?
Moje technika na focení je můj telefon - Honor 7.  

Co fotíš nejraději? Kde nacházíš inspiraci?
Vlastně ani nevím, co fotím nejraději.. Fotím totiž pořád a všechno, ale poslední dobou jsem si oblíbila focení přirody. 
Inspiraci sbírám všude. Ať už na internetu, nebo venku. Mít inspiraci je fajn, ale důležitější je být něčím osobitý, zajímavý. 

Co je pro tebe pravým kouzlem správné fotky?
Pro mě je  pravým kouzlem fotek ten správný okamžik. Spousta skvělých fotek vzniká náhodou...

teri_dolezalova

Terka má i druhý Instagram lazený do bíla!♥

xxonlywhitexx


editafaustkova

Kouzelné fotky lidí, přírody a všeho okolo. Neuvěřitelně kouzelné, umělecké. Záznamy naprosto krásných momentů. 
I tenhle Instargam účet mě nadchnul každým novým příspěvkem! ♥


 Zkus se nám nejdřív krátce představit...
Moje jméno je Edita Faustková. Bydlím na samotě u lesa u malé vesničky na Moravě a mezi moje největší záliby patří focení. Miluju jídlo, ale nejoblíbenější asi nemám. Možná pizza nebo domácí svíčková. Zelená je moje barva. Proč? Je to barva přírody a tu miluju. Hudba je strašně velká část mýho života. Prakticky kdyby nebyla hudba, nebyla bych ani já. Poslouchám to, co se mi zrovna líbí, ale jinak bych do těch nejlepších zařadila Imagine Dragons, Coldplay, Kodaline.

Jak dlouho se věnuješ focení?
Focením se zabývám zhruba tři roky.

Jak si k focení přišla?
Pořádně už ani nevím. Ale asi díky mému dědovi. On fotil různé vesnické akce a mně se to nějakým způsobem zalíbilo.

Co tě na focení baví? Za jakým záměrem se tímhle zabýváš?
Baví mě na tom to, že můžete zachytit okamžik, který pro vás něco znamená, už se nikdy nebude opakovat a vy si ho můžete prostřednictvím fotek přípomínat znova a znova. Zní to zvláštně od člověka, co fotí přírodu, ale i to jsou pro mě kouzelné okamžiky. 
Baví mě to,naplňuje mě to a je to pro mě odreagování od každodenního stereotypu. 


Kam by ses v téhle zálibě chtěla posunout dál?
Zatím je to pro mě jen koníček, kterému věnuju skoro všechen svůj volný čas, ale jednou bych chtěla cestovat a fotit, nebo fotit profesionálně. Jak u National Geographic, víte jak :D Zvířata v afrických savanách, nebo fotit v americkým Yellowstonu. Jo, to by bylo něco pro mě.

Jakou používáš techniku?
Fotím měsíc starou zrcadlovkou Nikon D3300 se základním objetivem 18-55mm. Starší fotky vznikaly komapktem.  Canon IXUS 145.

Co fotíš nejraději? Kde nacházíš inspiraci?
Nejradši fotím v přirodě, ale nemám top věc. Prostě chodím lesem a fotím všechno kolem.

Co je pro tebe tím pravým kouzlem správné fotky?
Kouzlo fotky? Wow. Nevím, každá fotka má jiné kouzlo. To, co jí dělá vyjímečnou. Asi neexistuje nic, co by určovalo, jaký kouzlo má fotka mít, aby byla perfektní. Prakticky je to o tom, kdo ten foťák drží v ruce. Pokud je někdo, kdo si koupil zrcadlovku za 10 000, jen proto, aby byl in, tak fotky nikdy nebude taková, jako od někoho, kdo má k focení vztah.

kaciekkg

 Kačka má z focení radost a mě se neuvěřitelně líbí její barevné rozložení a originalita fotek!




Zkus se nám krátce představit...
Tak moje jméno je Katka Grézlová. Nejoblíbenější jídlo jsou asi špagety, ale taky svíčková. Oblíbenou barvu nemám, ale když si kupuji oblečení tak je to vždycky černá, nebo bílá, nejspíš proto, že jsem Slzaholik, jiný důvod k tomu nemám. Ráda poslouchám i Twenty One Pilots a od každého něco. 

Jak dlouho se věnuješ focení? Jak si k němu přišla?
Focení se věnuju docela dlouho, pamatuju si, že jsme měli doma takový malý černý foťák. Podle toho, jak vypadá bych typla, že fotím od svých 8-9 let. Všichni si můžeme představit, jak to v tu dobu mohlo vypadat.
K focení jsem přišla docela náhodou, jak jsem mluvila o tom malém černém foťáku, tak ten dostal taťka k narozeninám a já si ho trochu víc přivlastnila a už to bylo.

Co tě na focení baví, za jakým zaměrem se tímhle zabýváš?
Na focení mě baví to, že že můžu zachytit moment něčeho, co jen tak někdo nevidí.



Kam by ses v téhle zálibě chtěla posunout dál?
Určitě se chci ve focení posunout dál, přemýšlela jsem o něčem, jako fotografický kurz, aby to vypadalo trochu víc profesionálně.

Jakou používáš techniku?
Používám foťák Sony cyber-shot Dsc-H300, je to jeden z těch levných, ale fakt dobrých foťáků. Někdy něco rychle vyfotím na mobil, moc často to ale není. Moje fotky jsou focené bez stativu, protože si myslím, že to vypadá stejně.

Co fotíš nejraději? Kde nacházíš inspiraci?
Nejradši fotím přírodu a západy slunce, ale když mám možnost si před foťák stoupnout já, tak to dopadá tak, že udělám krok a řeknu: ,,Tady chci fotku".. Pak je paměť plná mých póz. 
Nejčastěji beru inspiraci ve své hlavě a když mě nic nenapadá tak Pinterest je dobrá volba, stejně jako Tumblr, ale je potřeba se dívat i na Instagram, co tam teď letí.

Co je pro tebe tím pravým kouzlem správné fotky?
Každá fotka má v sobě nějaké kouzlo, ale hlavně to jsou vzpomínky na ty dny, které bych chtěla vrátit zpět, ale nejde to. Někdy má pro mě rozmazaná fotka větší hodnotu, než ta normální, třeba tam můžu být s někým koho mám ráda, a pak je mi jedno, jestli je to rozmazané, nebo není.

I Kačka má druhý profil a ten je pro změnu táááák barevnej! ♥

kacka_photo


To by bylo všechno pro dnešní článek! V příštím díle bych vám ráda ukázala i pár Instagramů bez rozhvorů, ale i tak jich pár určitě udělám...! 

Mějte se krásně a dějte, co vás baví!

Sára♥

MOJE MOMENTKY ZACHYCENÉ ZA POSLEDNÍ DOBU: 
Focení je totiž skvělý zpúsob, jak zaznamenat to, co oko vidí, ale i to, co pouhé oko nezahlédné..



                                                                                  


0 komentářů:

Okomentovat