neděle 8. ledna 2017

Jak to Liberec rozjel? 28.12. 2016


Další článek z nějaké akce.
Hrozně moc ráda z takových akcí něco píšu a akce v Liberci nesmí být vyjímkou, už jenom proto, že byla jedním slovem fakt SKVĚLÁ.
Já nejsem z Liberce a vlastně dřív by bylo celkem nepřijatelný se tam někdy podívat.
Jela jsem tři hodiny do Český Lípy, tam si nechala věci, a pak ještě hodinu do Liberce.
Celá cesta, mrznutí před vpuštěním, bolavý nohy a docela málo spánku stály za tohle všechno.
Přísahám, že i kdybych sebevíc pátrala na týhle akci nenajdu nic negativního! Sice to všechno tak nějak začalo se zpožděním, ale žádný akce, na kterých jsem kdy byla, nezačaly na minutu přesně.

Od první chvíle, co jsem o týhle akci věděla mi bylo jasný, že tam fakt potřebuju. Liberec je pro Atmo a skoro pro všechny, co tam vystupovali zkrátka DOMA. A i podle toho tam byla taková atmosféra.
Všichni si to, alespoň podle lidí okolo mě a na podiu přišli užít na plno a všichni byli součástí tý skvělý atmosféry. Jak už jsem psala několikrát, chci napsat článek o koncertech samostatně a rozhodně se tam zmíním o tom, že atmosféra je jedna z milionu věcí, co na koncertech miluju. 
A právě v Liberci byla fakt úplně neuvěřitelná. Naprosto to předčilo veškerá moje očekávání.

Protože jsme se chtěly dostat do první řady, čekaly jsme chvíli u špatnýho vchodu, naštěstí jsme pak našli ten správný a mrzly dál.
Měli pouštět v pět a už zhruba ve čtyři jsem byla absolutně zoufalá, ale zrovna byla zvukovka Sebastiana, takže jsem hned přišla na jiný myšlenky. A začala jsem se těšit čím dál víc + s Kačkou v tej malej frontě, co tam zatím pořád byla jsem se na tu zvukovku aspoň rozskákala.
Okolo pátý hodiny jsem necítila nohy a nemohla chodit, o půl hodiny později (takže tedy s půlhodinovým spožděním) konečně začali pouštět. 
Stát několik hodin v zimě na místě a pak z ničeho nic běžet, je docela dost divnej pocit, každopádně jsme první řadu i tak chytli, za což jsem ráda, protože je z toho zážitek podle mě ještě lepší a taky se v první řadě dobře fotí (a kouká na detaily vystupujících :---))
Čekání na začátek uteklo celkem rychle a celou akci zahájil Jakub Děkan, abych pravdu řekla, od něj tolik písniček neznám, ale překvapil mě. Je to hodně sympatický člověk a myslím, že akci nastartoval skvěle. Jeho hostem byl Martin Harich a společně si dali taky pár písniček.

Po Jakubovi nastoupil na stage Paulie Garand a budu upřímná. Od Paulieho tolik písniček neznám, neposlouchám ho nějak často, každopádně nechápu, jak se stalo, že i přesto, že znám těch písniček tak málo, jsem si to dokázala takhle užít. Zkrátka, když už jsem tam byla, tak tam nebudu stát jak strom na zahradě (nejlepší přirovnání:--) ). Udělal skvělou show a byl to fakt randál! Bylo vidět, že to, co tam dělá ho neskutečně naplňuje, i když takhle to bylo u všech vystupujících.
Jako hosta tam měl Lenny, která má neskutečně (právě jsem několikrát za sebou napsala neskutečně) silný hlas, škoda jen, že nezahrála Hello, tu fakt miluju, ale to se asi moc nehodilo, když byla hostem Paulieho Garanda.

Jako třetí začal s písničkou Záchranný bod (moje srdcová, tak trochu♥) Sebastian, jeden pro mě z nejočekávánějších v ten den. Poprvé jsem ho viděla na YouFestu a zkrátka moc se mi líbí styl jakým Sebastian vystupuje, zbožňuju jeho písničky, ale ten večer mě nejvíc dostalo Až na to přijde se začátkem, na kterým měl podíl Vojta Drahokoupil. To bylo úplně NESKUTEČNÝ. Pokud někdo znáte chvíle, kdy prostě jen koukáte a až po několika minutách si uvědomíte, že máte pusu dokořán, tak jedna z nich byla přesně v tuhle chvíli..Vojta byl totiž jako doprovod na klavírm a absolutně mě dostal. Celý koncert jsem si užívala každým douškem. A u konce jsem se ke všem ostatním přidala a skandovala pro přídavek.




Předposlední byl Lipo, kterého jsem si neužila, tak jak jsem si představovala, protože mi nebylo nejlíp, spoustu hodin jsem stála na nohách v davu a zkrátka to na mně bylo znát. I přesto jsem si to užívala i když chvílema už mi ten hluk byl protivný, pak mi ale začalo být ke konci znovu líp, jen mě mrzí, že mi nemohlo být líp už na začátku. Texty Lipa mám taky strašně ráda, takže jsem ráda, že jsem si je mohla poslechnout znovu živě! ♥
Lipo měl jako hosta Debbi a Kateřinu Marii Tichou, tím pádem to ještě přidalo na tom, aby to bylo se vším všudy!

A borec na konec.. :D
AtmoMusic, Ti přišli zcela nečekaně. Zkrátka něco jsme tam z holkama rozebíraly a my s Verčou byly už dost unavený, jen Kačka nechápu kde brala tu energii.. :D
No a tak jsme chvíli mluvily a mluvily a najednou naprosto nečekaně spustili Intro (nebo alespoň mi tři už jsme v ten den po několikátý zažili ten pocit, kdy si až opravdu velmi pozdě uvědomíte, že se tváříte dost komicky). A přesně v ten moment jsme najednou měly tý energie až přílíš. Skákala jsem, dala zabrat svým hlasivkám, ale ne víc, než Verča, (ta potom nemluvila tři dny), a zkrátka jsem si to užívala každým douškem. A nebyla jsem jediná. Vlastně jsem úplně zapomněla, co je okolo mě a užívala si na naprostý maximum a rozhodla jsem se vydat ze sebe ten zbytek energie, kterou jsem měla, už jen z toho důvodu, že jsem nevěděla, kdy je znovu uvidím. Byla jsem tak trochu jako v transu, ale přišlo mi, že to okolo mě všichni. Texty jsem všechny znala akorát mi občas dělalo potíže nabrat dech, a při Valerii jsme si musely vytáhnut text, protože nám dělalo problém zapamatovat si ,,pojedem utečem budujem milujem mluvíme hledáme bere ztrácíme rosteme padáme stoupáme klesáme.. pořád spolu"
Já fakt nechápu, jak to ten Beef dělá, že ještě dýchá. :D To je úplně neuvěřitelný.
Jo jediný mínus, který by se dalo zapomenout je, že živě nehráli Vítěze, ale tak budiž jim odpuštěno, když mě na sobě Sebač teplákovku v který prostě vypadal uťo. (:D)





Teď už bych ale chtěla napsat závěr.
Z celý akce jsem pořád neuvěřitelně nadšená a strašně moc bych chtěla zpátky.
Úplně VŠICHNI vystupující, tam měli svoje lidi, kteří na ně přišli a všichni vzájemně spolupracovali, aby ta akce byla tak obří. U vystupujících bylo vidět, že to, co dělají je jejich život a když jsem se ohlédla za sebe a viděla všechny ty lidi, tu půlku plný liberecký Home Credit Areny, jak maximálně si ty momenty užívají, připadala jsem si, že jsem prostě tak nějak mezi svými..(Až na nějakýho ožralýho týpka, kterej tam skákal a dělal že je mu dvanáct, ale to vynechám:D). K akci byla zpřístupněná jenom jedna půlka areny, ale vsadím se, že kdyby byly obě dvě, tak se ta arena nejspíš zboří :D
Podle mě k tomu neměla daleko ani teď :D
Byl to největší zážitek a randál a ten kdo akci pojmenoval Liberec jede! moc dobře věděl, proč jí tak pojmenoval, protože Liberec to fakt rozjel.
Prostě ATMOsféra a Liposféra, Sebasféra... :----)


Pokud jste si toho ještě nevšimli, tak napsat tenhle článek mi dělalo docela problém popsat, nevím ani proč, asi je fakt nepopsatelná :D
Obdivuju všechny vystupující, že si plní svoje sny, jdou si za tím, co je baví a že vyprodali nemalou část Home Credit Areny v Liberci a že to společně všichni udělali O B R O V S K Ý.

Ještě bych chtěla poděkovat Fíně, která to podle mě nečte, ale zkrátka bylo moc milý, že přišla společně s Kubou (bude s ním rozhovor, už jsem ho odeslala!♥) a že jsem je mohla obejmout, a konečně Fínu poprvé viděr, oba dva jsou prostě sympatyčtí + Fíně fakt voněj vlasy a má je jednoduše nádherný (k Mahdiho vlasům jsem zatím nečuchala :------( )



Ještě vsuvka:
Den po tom jsme vyrazili znovu do Liberce, navšítívili místo, kde se točila Toulavá, dali si jídlo a nejlepší limonádu v Mikyně, potkali Bena Cristovaa (:D), pak už za tmy objevili další videoklipový místo, a pak jsem si dala horkou čokoládu (nejlepší na světě!) a ten pán se jmenoval Sája, a přesně takhle mě Sebastian nazval, když mi přál k narozeinám a z toho vyplývá, že je Sája super :----)
Po návratu jsme ve čtvrt na jednu (v noci) pouštěli lampiony a zapalovali prskavky, Kačka zapomněla zavřít koně, takže jsme se s Verčou vyděsily utíkaly někam pryč, protože jsme se jich v noci báli. Celej vtipnej útěk ve tmě završil mojí větou ,,Musím ti něco říct Verčo" ,,Právě spolu jednu z posledních nocí v roce 2016 trávíme na zmrzlý koňský koblize.. měla jsem tě ráda"
A přežily jsme. 
30. jsem měla odjíždět, ale nečekaně jsem si pobyt u Kačky prodloužila, projela se na koni a pak jsme dělali prostě nesmysly.




♥♥♥

Všech těhle momentů s těmahle lidma si strašně moc vážím, jsem šťastná, že jsem tam mohla být, a že jsem mohla tohle všechno zažít.

Mějte se krásně!
Vaše S.O.S 

Stejně mám pocit, že jsem tu akci nepopsala dostatečně trefně... :D 








0 komentářů:

Okomentovat