sobota 21. ledna 2017

TO NEJLEPŠÍ Z ROKU 2016

Ahoj!
Omlouvám se, že tak dlouho nevyšel žádný článek, ale určitě to znáte, snažila jsem se alespoň trošku dohnat známky, doufám, že příští pololetí budu ještě lepší! :D

Dnešní článek je trošku odlehčenější, protože minulý byly přece jen celkem dost obsáhlý.

V tomhle článku vám ukážu to, co jsem si v roce 2016 nejvíc oblíbila z různých kategorií, jako například HUDBA, OBLEČENÍ, ZÁŽITEK...

Podobný formát měla na YouTube například Makyna016, tak jsem to video zhlédla, ale ta tam měla hodně kosmetiky, což já tady určitě mít nebudu. Takže kdyby náhodou, rovnou říkám, že nekopíruju, ale že to beru jako inspiraci! :D
Radši jdeme rovnou na to!

HUDBA

Tuhle kategorii bych rozdělila na další takový menší.
Co se týče INTERPRETA tak to bude určitě Shawn Mendes, jak nečekané :---), Mendes, prostě Mendes, to je prostě jednorožec, to je prostě kyslík, prostě Mendes :-----)

Ne teď fakt, k Shawnovi mě přivedla Zuzka, je to prostě můj manžel, akorát o tom zatím neví :----)
Jeho novější album Illuminate je absolutní srdcovka, všechny jsou absolutně skvělý! (To je samý prostě a absolutně.. :DD)  Já mám to deluxe verzi, vyhrála jsem ho s Universalem, a jsem za to fakt ráda, protože je tam akustický Mercy (definice života :--) ), a bonusový Roses a Hold On, takže jsem za něj fakt ráda!! Jě težký říct, který písničky mám z alba nejradši, ale Mercy, Ruin, Bad Reputation, Like This, No Promises jsou jedny z těch TOP, ale všechny písničky maj něco do sebe, takže celý Illuminate je skvělá práce! A btw. náš učitel na přírodopis (cs Zuzko) Shawna zná a prej četl recenzi na tohle album a říkal, že je super, že se takovej kluk věnuje textům o problémech lidí v jeho věku. A pokud to album má rád i náš učitel, tak je to prostě další bonus navíc! :D

Tím jsem vlastně načala kategorii CD, a v roce 2016 jsem si pořídila kromě Katarze, kterou mám z roku 2015. úplně všechny CD, který jsem měla na svým ,,CD WIHSLITU" a vlastně jsem ráda že všechny písničky mých oblíbených interpretů vlastním nějak fyzicky, k narozeninám jsem od Kačky dostala SEN od Atmo a sama sobě jsem si udělala radost Handwrittenem od Shawna, protože prostě SHAWN. Všechny ty alba miluju, proč bych je totiž jinak chtěla mít v CD podobě? :D ♥

No a písničku po mně fakticky nechtějte, protože je to fakt hodně těžký, takže skutečně nemůžu říct, která je ta úplně TOP, vím, že jedna z milionu, kterou jsem poslouchala celý rok 2016, byla Valerie. A hodně se těším na  CD Hvězdy od Sebastiana, protože tam budou Kazety, který jsou moje závislost už od YouFestu.. :D! (spíš teprve od YouFestu)
Takže vlastně když se vrátím k interpretovi, tak ještě Sebastian, protože ten mě začal zajímat víc až v roce 2016! 
A u Slzy jsem byla celý rok, a vlastně už skoro 2 a půl roku, prostě od doby, co existuje.. To je totiž teprve Srdcovka s velkým S! ♥




BLOG, YOUTUBE KANÁL
Pro mě je hodně težký najít nějakej blog, kterej budu pravidelně číst a vracet se k němu, proto jsem hodně šťastná za to, když se mi u mých článků ukazují pravidelné statistky a že vím, že to někoho baví! ♥
Takže jako blog, tady nikoho bohužel nemám, ale pokud o někom dobrém víte (a nejsem to já :----)), tak mi určitě kamkoliv napište, já se ráda podívám!

Z YouTuberů jsem pravidelně po celý rok sledovala Kovyho, je vtipný, originální a videa má na úrovni. Velkej úlet je kanál Jmenuju se Martin, ale taky ho sleduju pravidelně a u obou dvou mě baví hodně cestovní vlogy! ♥ Pavel Tuček ROZHOVOR S NÍM ZDE! je samozřejmost :D
Sem tam se podívám na NotSoFunnyAny, nebo Shopaholic Nicol, a hodně mě koncem roku začala bavit Tvoje Fína ♥ Je to moc milá slečna, podle mě hodně nedoceněná, točí takový pohodvý videa, na kvalitní úrovni, takový ten tip, na který se každý rád podívá jen tak třeba ve volné chvíli odpoledne, když si chce odpočinout. Právě tahle Fína, byla člověk, po kterém se jmenuje ta NAŠE FÍNA 
Mě její videa moc baví, takže se na ní určitě podívejte! TADY  
Podle mě to v roce 2017 dotáhne ještě hodně daleko, a doufám, že si získá víc sledovatelů a že si s ní někdy budu moct pořádně popovídat!♥

Hlavně tu fotku berte jako nadsázku, sebe jsem tam dokreslila schválně strašně! :D 
No co, nemám ještě fotku s Fínkou.. :( 

Zapomněla jsem si nakreslit oblečení.. :DDD

Už dobrý a dokonce ladíme! :---)
OBLEČENÍ
U toho se asi zastavím na hodně krátkou dobu, protože celej můj rok 2014, 2015, a 2016 jsou prostě černý legíny :D Jednou mám třeba dva dny za sebou rifle a už jsem z toho celá nesvá.. :D K černým legínám se hodí všechno, jsou pohodlný a úplně obyčejný, nikde neškrtěj a prostě je má každý rád.. :))
Hodně nosím i cardigeny, a nebo se mi líbí nošení klobouku (ala Sebastian :D), akorát teď na zimu se to moc nehodí.
Ale stejně je nejlepší po škole vklouznout do tepláků a vytahanýho trička a večer do pyžama, co si budeme povídat.. :D



PITÍ A JÍDLO
No, tak já jsem člověk u kterýho je jednodušší vyjmenovat to, co nejí, než to co jí. Jím skoro všechno a HODNĚ, i když to na mě není vidět. Prostě mně vždycky někdo řekne ,,Ty jsi celá kost a kůže, vždyť nejíš" :----) Ale doma mi říkají kyselina :---)...
Já fakt jím..! :D A dost i nezdravý věci, takže vyjmenovat, co jsem si za rok 2016 oblíbila v jídle, je hodně těžký a upřímně si teď vůbec nemůžu vzpomenout, co nového bych objevila.
A z pití je to CapriSonne a to konkrétně dráček, a i když mám pocit, že se mi to už přepilo, stejně si to vždycky koupím :D Už asi ze zvyku. Ani nevím, kde jsem k týhle ,,závislosti" přišla, ale už je to delší dobu :D
*nemám fotku dráčka*
 
KNÍŽKA
To je hodně těžký, já jsem hodně velkej knihomol a o knížkách plánuju samostatný článek. Takže se to dozvíte tam. Nějakou chvíli si nepíšu čtenářský deník, ale právě příští týden plánuju se k tomu znovu vrátit a dohnat i ty starší zápisy.. jsem fakt ostuda.. :D
Abych toho do knížního článku neprozradila moc, tak zmíním jenom 3 knížky.
Girl Online - tu jsem měla už v roce 2015, ale přečetla jsem jí až na jaře a celou dobu, co jsem tuhle knížku četla, jsem už v hlavě nosila svojí ,,ideu" o tom založit si svůj blog, a vlastně to byla jedna z mnoha věcí, co mě k tomu tak trochu inspirovala. 
Pak určitě její druhý pokračovaní Girl Online Na turné, protože první díl byl dokonalej, a nepřečíst si dvojku bych nevydržela. A trojka už se chystá, tak jen čekám na českej překlad! :D
 A třetí knížku zmíním SlzaObrazem, protože Ti kluci, jak už jsem psala, jsou prostě SRDCOVKA!
Fotky jsou skvělý a moc ráda si jí prohlížím!!




KOSMETIKA 
No, tak teď budu trošku bjůty :)))
Ale myslím si, že i tohle je tady dobrý zmínit, vlastně nevím, co přesně bych měla napsat, a ani neumím kosmetiku popisovat, nejsem v líčení nějakej mástr a náročnej člověk, abych potřebovala luxusní značky, ale to co vidíte na fotce ↓ tak je určitě mezi TOP a všechno se dá sehnat v drogerii.
Takže všechno, co tam vidíte byli moji kámoši v roce 2016 a vsadím se, že od nich neupustím ani v toce 2017.. :D!


 ZÁŽITEK
Asi poslední věc, kterou tu zmíním je kategorie zážitek, ale celej ROK 2016
byl prostě obrosvkej zážitek!! Takže bych tady nejradši znova všechno sepsala... :D
Ale určitě jeden z největších srdcovek je 24.7. první setkání s Kačkou! ♥ Nepotřebujete určitě sloh, jak moc je úžasná, to by bylo moc dlouhý... :)))
Skělý bylo i KatarzeTour, YouFest a vlastně všechny akce...! ♥

 
Mně se to líbí :)))!

5.11.2016

Tohle by bylo z dnešního článku asi úplně všechno a doufám, že jsem na nic nezapomněla! :D
Pár fotek, který tady vidíte, jsou focený na bílým pozadí a myslím si, že jsem to docela vychytala, nebo prostě.. mám z toho fakt radooost♥!
Mějte se krásně! 
Vaše S.O.S ♥

Jo a vlastně další článek by měl vyjít 30.1 a to ,,MYŠLENKY VE ŠKOLE" fotila jsem to ve třídě, jenže zatím nemám ani půlku a stal se mi tam takovej menší fail.. :D Ale to uvidíte, až to vyjde.. ! :D

A hnedka po tom 7.2. rozhovor s Kubou Mahdalem! (To je prostě NEJ LEP ŠÍ! :D)

Tak a teď je to ode mě, úplně všechno, pro tenhle článek...! ♥
A pořád si toho v hlavě nosím nekonečno.. MILUJU TO! :D

:----) Odměna pro všechny Shawnmily co to dočetli až sem :--) Vlastně asi spíš Shawnmilky..
 
 

4 komentáře:

  1. V hodně věcech s tebou souhlasím! A ty knížky si musím určitě přečíst💕 Na ten rozhovor s Mahdim se hrozně moc těším. Stejně jako na ostatní tvoje články. Čtu je uz někdy od léta a přijde mi to jako chvilinka, ale pořád mě to hrozně baví číst😻 Vždycky se těším až ten článek vyjde😻 Máš fakt skvělej blog❤ Nejlepší co znám❤

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten článok o knihách sa moc teším, tiež som strašný knihomoľ :D Girl Online na turné som ešte nečítala, u nás v knižnici totiž majú len jednotku :'( Btw. Závidím ti, že môžeš jesť a si aj tak chudá, ja môžem aj hladovať, ale furt vyzerám ako hamburger :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jednou to moje jezení všeho taky bude muset skončit... :D
      Článek o knížkách by mohl vyjít na přelomu února a března :)

      Vymazat