úterý 10. ledna 2017

NEJBOŽEJŠÍ Rozhovor s PAVLEM TUČKEM


Tak jo!
Tohle je můj úplně první rozhovor na blog!
Mimochodem přesně před třemi dny, to byl půlrok od toho, co blog mám! ♥
První článek vyšel z letního CineTube a zrovna i můj první článek Pavel četl. Nemůžu uvěřit, že už je to fakt půl roku!
Tenhle článek vznikl, protože dneska, 10. ledna má Pavel Tuček narozeniny!
A tak jsem mu chtěla dát nějaký dárek, tak jsem se prostě rozhodla, že s ním udělám rozhovor. Je to teda spíš dárek pro mě, protože už od začátku mám z toho obrovskou radost! A začala mě díky tomu bavit i další věc, dělat rozhovory - zkrátka ptát se na otázky, na který se běžně, když toho člověka vidíte, většinou nezeptáte.

Toto je Pája, když včera snídal. Sem říkala, že na 22 nevypadá:--)

KRÁTCE O PAVLOVI:

- Je mu 22 (Ale já kdybych ho neznala tak si myslím, že je mu 10:---) )
- Je to čech (wow, nečekaně)
- Aktivně ho sleduju přes rok
-Narodil se 10. ledna aleteďnevimkolikje2017-22 :----( 
- Miluje Martina Garrixe
- A jeho tvorba je originální v tom, že si vyhraje s efekty, a to dost skvěle!
- Jo a ještě něco, co jste nevěděli 
- Točí na jutub
- Jeho první video publikoval před pěti lety a má 24 vteřin 
- Má úplně nejlepší instagram prostě, žeru jeho originálně zpracovaný fotky, a občas i fakt boží popisky!
- Má přes 30k odběratelů, ale zaslouží si mnohem víc
To vám stačí, od čeho by byl jinak ten rozhovor, ne? :D
Poznámky fialovou barvou jsou moje, ale je jich tam fakt jen pár. 
Fotky beru z Pavlova instagramu (paveltucek)  

Pavel je jeden z mála, koho na YouTube ještě aktivně sleduji, líbí se mi jeho originalita a jeho humor, i když občas trošku ujetý, pořád lepší, než nějaký reakce na reakci jak někdo reagoval na reakci.
Teď už jdeme přesně na rozhovor, proběhl normálně přes internet, je plný ironie, ale i přesto se tam dozvíte spoustu zajímavých věcí. Doufám, že vám zlepší den, nebo se alespoň trochu zasmějete!
U Pavla na Instagramu totiž i obyčejný stromy vypadaj top..


 
Začneme otázkama ohledně YouTube
 
 - Co tě přivedlo k natáčení?

Můj taťka už od mého narození vše natáčel, takže máme spoustu vzpomínek, ke kterým se můžeme kdykoliv vracet. Takže ten zájem o kameru a práci s ní přišel docela brzy. Už v 11ti letech jsem začal dělat první filmečky. A když jsem později poznal YouTube, hned jsem věděl, že je to perfektní místo, kde můžu ukázat co umím.

- Jak ses cítil po vydání prvního videa?

Úplně přesně si nepamatuji, jak to bylo. Ale moje rodina to nejspíš viděla jako první a tak jsem sklidil chválu. Ale co si budeme povídat…i kdybych natočil video kde bych jedl písek, tak mi to maminka pochválí. U kamarádů jsem to měl půl na půl. Někomu se to líbilo hodně, někdo se tomu zase posmíval. Ale myslím, že takhle to měl každý, kdo začínal s natáčením.

- Co tě baví na samotném vytváření videa nejvíc? (natáčení, stříhání, točení..)

Dříve to bylo samotné natáčení. Teď ale spíše stříhání. Když pak postupně projíždím, co jsem to sakra natočil...tak si občas říkám, jak je možný porodit něco takového jako jsem já.
Ale ono se to stejně narodilo, a má to dokonce i svoje náramky.. :--)

- Jak tě napadají náměty na videa? Jen tak z ničeho nic, nebo si musíš sednout a upěnlivě přemýšlet?

Většinou je to inspirace. Myslím, že každý youtuber, režisér, malíř nebo hudební skladatel si bere inspiraci od jiných umělců nebo jen čistě z životních historek, příběhů a momentů. Ale musím říct, že ty nejbláznivější nápady většinou přicházejí úplně samy. A i když si do poslední chvíle myslím, že budou stát za starou bačkoru, tak se nakonec ukážou jako výborné scénky.

Důkaz, originalitě se prostě meze nekladou... :D

- Kolik času ti dá video od samotmého nápadu až po vydání?

To je různé a těžko se to odhaduje. Někdy je video hotové za půl dne, někdy nad tím strávím klidně 4 dny.

- Na jaké svoje video si nejvíce pyšný?

Nejspíš to bude minifilm z letního Cinetube 2016. Na něm pracovalo více lidí a celkově jsme nad tím strávili asi 14 dní. Výsledek není úplně dokonalý, ale i přesto si myslím, že je to nejpovedenější video.

VIDEO - BÝT BOHEM 

- Chtěl by ses tvořením videí živit, nebo tě naplňuje ještě něco jiného?

Na jednu stranu mě to baví. Na druhou stranu vím, jaké s tím je občas trápení. Nechtěl bych dělat přímo natáčení, ale postprodukce a nějaká grafika by nebyla špatná.
Pavel se objevil v několika dílech pořadu Aliho parťáci.

 - Co děláš ve volném čase?

Rád bych teď řekl, jak moc aktivit v životě dělám a že mám velice pestrý život. Ale nebyla by to úplně pravda :D Moc lidí to neví, ale už dávno nestuduji. No a jelikož mě youtube neživí, tak chodím do práce. Takže po příchodu domů jsem rád, že mám klid. Sem tam něco natočím, kouknu co nového se na internetu děje, naštvu se kvůli spoustě youtube videí, pak se u jiných zase uklidním. Když netočím tak se snažím fotit nějaké fotky. Hodně mě uklidňuje moderní yoyování, kterému se věnuji zlehka už pár let a je to pro mě největší relax. V poslední době jsem konečně začal chodit do posilky, takže čekejte korbu jako blázen! Snad…

- Jaký máš názor na YouTube scénu momentálně? 

Hodně mě to štve. Je to fakt smutné a hodně demotivující pro tvůrce jako jsem já. Škoda, že youtube se stal spíše nástrojem pro výdělek peněz, než pro kreativitu a zábavu.
- Čím jsi chtěl být, když jsi byl malý? 
To si popravdě ani moc nepamatuji. Ale určitě to byl popelář, astronaut nebo herec. Skoro jako každý malý kluk.

Proč chtěl bejt každej popelář? :D

- Který předmět ve škole Ti nikdy nešel?

Dějepis! Nikdy mě nazajímalo co BYLO, ale co BUDE. Podle toho ale taky vypadaly moje známky :D

- Jaká je pro tebe ta TOP písnička, kterou dokážeš poslouchat pořád a nikdy tě neomrzí?

Dost se to mění. Někdy se objeví nějaká písnička, kterou poslouchám několik měsíců pořád dokola a neomrzí to. Potom se mi ale oposlouchá a začnu ji spíš nesnášet. Ale za dlouhou dobu se k ní zase vracím.
S písničkami si hodně spojuji historky a momenty v mém životě, takže když pak takovou nějakou slyším, hned si zavzpomínám. Ale jak tak koukám na další otázky, tak se brzo dostaneme k mému oblíbenci :D

- Když jdeš spát, představuješ si vedle sebe Martina Garrixe? :----) (bestdžoukevr) 

Když jde Martin Garrix spát, představuje si vedle sebe MĚ! 


- Další nereálná otázka: Jaký tři věci by sis vzal s sebou na pustý ostrov, kdybys věděl, že tam skončíš? (Prostě každej totiž ví, že skončí na pustým ostrově no) 

Kukuřičné lupínky, DVD 50 odstínů šedi, pneumatiku

*Předstírejte, že je to ostrov*

- Kde se vidíš za 10 let? #PavelTučekSeZamýšlíNadSvýmŽivotem
   
Tuhle otázku nemám rád, protože vždycky, když se mě na ni někdo zeptá, tak očekává nějaké vize do budoucnosti jako z pohádky. Ale já to ve skutečnosti nevím. Ale bylo by fajn mít hezkou manželku, která mě bude milovat, dům, děti, dobrou práci a spokojený život.

- Jakýmu jídlu se vyhýbáš? (Když vynecháš kočičí zvratky na klávesnici.. :-)) 

hahaha…
Nesnáším houby!
A stejně se furt fotí v lese. :--)

KDO NEPOCHOPIL TY ZVRATKY AŤ KLIKNE SEM 

:D
 

- Jaký jídlo naopak miluješ? 

Pizza je láska, pizza je život ♥


- Jakou činost, kterou máš na denním pořádku bys nejraději vždycky vynechával? 

Brzké vstávání.

- Tenhle článek vznikl, protože budeš mít narozeniny, jaký nejdivnější dárek, jsi kdy dostal?  

Dort ve tvaru ženského poprsí. Říkáš, že to zní cool? Taky že jo…Ale byl od mé babičky.

- Ještě se vrátím k jedné otázce ohledně Martina Garrixe, viděl jsi jeho vystoupení živě, bylo to podle tvých očekávání, nebo to bylo horší či lepší? 

Jsem rád, že tahle otázka padla. Mluvím o tom tak často a před každým, že už mě za to nikdo nemá rád :D. Každopádně můžu prohlásit, že to byl můj největší zážitek života. Vidět na živo někoho, koho obdivuji už několik let bylo k nezaplacení. Ten pocit, když poprvé nastoupil na stage v doprovodu naprosto epické hudby bylo něco neskutečného. V tu chvíli jsem poprvé poznal, jak se asi cítí fanoušci a fanynky když vidí svého oblíbeného youtubera, herce nebo zpěváka. Fakt jsem byl jako ‘’vlhká třináctka’’ jak se tak říká a kdybych byl gay, jdu do něj! (lol)  Takže naprosto nad moje očekávání.

 
- Co bys vzkázal svým fanouškům, kdyby věta mohla obsahovat nejvíc 5 slov? 

Žlutý snížek fuj, bílý mňam.

Velmi procítěné! :--)

- Jaká věta vystihuje tvůj život? #PavelTučekSeZamýšlíNadSvýmŽivotemDílDruhý 

,,Ve světě plném nebezpečí a nástrah, se nachází Pavel Tuček, kterého chtějí všechny ženy na světě, ale ještě o tom nevědí’’


- Poslední otázka.. Kdyby tě nikdo neznal, jak by ses krátce popsal?

 Docela milý a přátelský kluk, který je uvnitř tak trochu dítě. A dítě chce ven! Panebože propusťte to zvíře! Dejte mu volnost! ( ?? o.O :DD)

 Asi měla být spíš na začátku, ale tak ajdfhakusfhaisuhfd.
Tahle fotka je prostě top. Ale ne víc, než ta, co tenhle článek uzavře.
Pavel byl součástí HoggyTour a i pro mě samotnou, to byl jeden z nejlepších okamžiků!


- Jo a ještě jedna věc..
Udělej originální selfíčko, ať je můj článek prostě fakt top!
Není to uplně selfíčko, ale…Vidíš! Já říkal, jak to je!

Samozřejmě, že to upravoval Pavel, já umím tak maximálně v malování.. :---)


Jejda, to není photoshop vlastně.......................................!!!!



Na závěr..
Děkuji všem, co to dočetli až do konce!

A pokud to i Pavel dočetl až sem a dozvěděl se o sobě něco nového (hah), tak ti Pavle, ještě jednou přeju VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM! A AŤ SE TVÁ ORIGINALITA STÁLE ROZRŮSTÁ, STEJNĚ JAKO TVOJI ODBĚRATELÉ.

Já už Pavla vidělat dvakrát a stejně je to málo, protože je to prostě sympaťák, akorát netuším, kdy a kde bude další možnost mu třeba právě osobně poděkovat, že mi poskytl tenhle rozhovor!

vypadamjakbramboranoaco



Mějte se.

S.O.S ♥



MINULÝ ČLÁNEK Z AKCE LIBEREC JEDE →  ZDE
INSTAGRAM @saraviskova


Jo a kdybyste chtěli můžete mě prostě sdílet! <3


Jo a jestli stále nevíte kdo je Pavel Tuček :----(   tak... →   TADY NAJDEŠ JEDNOROŽCE









 









0 komentářů:

Okomentovat