neděle 1. ledna 2017

♥ MŮJ ROK 2016 ♥




PRVNÍ ČLÁNEK ROKU 2017!
Shrnutí celého roku s těmi nejhlavnějšími

Celý tenhle rok 2016, jsem si užívala od začátku až od konce, i když ne všechny věci byly pozitivní.
Spoustu věcí jsem si uvědomila a taky spoustu věcí zažila.

Poznala nové lidi a začala dělat, to, co mě opravdu baví.

Dřív než ale začnu měsíc po měsíci všechno popisovat, bych chtěla zmínit, že jsem si na rok 2016 psala předsevzetí a že mi fakticky nějaký vyšly.
Papír už jsem  bohužel ztratila ale moc dobře vím, že tam bylo ZAČÍT SI PSÁT BLOG, (cože jsem splnilo, pokud jste si všimli :---) ♥)

No, taky se může zdát, že jsem za rok 2016 najezdila docela dost akcí. A já osobně si myslím, že docela jo. Jsem ráda, že mi rodiče tohle povolují a dávají takovou možnost a vím, že ne každý to tak má. Mě koncerty neskutečně baví (chystám článek na téma KONCERTY). Na koncertech mě baví fotit, psát z toho články a to všechno se tak nějak ,,prolomilo" právě v tomhle roce.
Spoustu lidi jsem poznala, nějaký taky poznala z té horší stránky..
Ale za to všechno, jsem strašně moc ráda...
Některé osobní věci, jsem sem napsala, protože si myslím, že to sem zkrátka nepatří.

Jo a kdyby jste se ptali, co mi ještě napomáhá k tomu, někam jezdit, tak jsou to vlaky (,,Myšlenky ve vlaku" → další plánovaný článek a budu ho fotit asi na jaře) a moje režijní průkazka, takže vlaky společnosti ČD mám zdarma a za tu režijku může taťka. Takže ahoj tati.
:D


Teď už fakt jdeme na jednotlivý měsíce.

LEDEN

Už v lednu leccos začalo docela  zajímavě. 
18.1. jsem dopsala a vytiskla svojí ,,knížku" tenkrát jsem na sebe byla strašně pyšná, splnila jsem si takovej ,,malej sen" vydat nějaký příběh, ale na WattPad jsem nic dávat nechtěla. Knížka byla ,,úprava" seriálu Přístav, a vznikl vlastně na základě našich komentářů v chatu s Verčou a když mi pak v ironii řekla, že bych měla napsat scénář, tak jsem sepsala tuhle knížku, Každopádně těď si za ní už docela dlouhou dobu nestojím, ale byla zábava jí psát.

V lednu bylo taky ještě HoggyTour (30.1. v Praze), díky téhle akci mě pak začala sledovat například dvě Kačky, jedna z Brna a druhá ze Stříbra se svým psem Dastym a prej je to vemeno.
Vlastně jsem pak poznávala spoustu lidí s podobnými zájmy.

Stále na ty chvíle ráda vzpomínám. ♥

ÚNOR

  Abych pravdu řekla, tak už si ani nepamatuju, co zásadního se stalo v únoru, vím ale, že jsem ten svůj Přístav odeslala Jakubovi Štěpánovi a že bohužel až v srpnu jsem zjistila, že to nebyl úplně nejlepší nápad a celých 6 měsíců jsem si namlouvala, že přece zase tak hroznej být nemůže.
Jo a vlastně během února jsem nacvičovala moderování akademie - skvělá zkušenost! 


BŘEZEN

V březnu už to bylo o něco zajímavější. Ale spíš až na konci, 22. března jsem.. řekla bych úspěšně odmoderovala svojí první akci, a hned den po tom jsem odjela na GeekCamp. V den odjezdu měla Verča narozeniny a odjela na koncert do Mladé Boleslavi a tak jsem jí nechala zahrát od Slzy.
Celej GeekCamp byl úžasnej, už jsem ho jednou popisovala, takže víckrát nechci, každopádně bylo to fakt hrozně moc fajn! ♥ A byly to taky trošku jiný Velikonoce.



DUBEN

V dubnu si akorát pamatuju, že byl Utubering, na který se letos nechystám. Bylo to celkem fajn, ale momentálně vyhledávám jinačí akce, kažodpádně jsem moc ráda, že jsem tam viděla Kovyho, je to jeden z mála lidí, jejiž tvorba je stále o něčem, a že dokáže pobavit a ponaučit zároveň.
 Mimochodem v dubnu je jaro a já miluju jaro.
Čauahoj :D ♥

KVĚTEN

Květen nebyl nijak zásadní měsíc, i když vlastně.. Poprvý jsem v ten měsíc vytáhla foťák a šla jen tak fotit ven, od tý doby fotím čím dál víca a využívám ho skoro každej den. A nejradši fotím přírodu a na koncertech ♥
Je pravda, že by bylo fajn si pořídit lepší, klidně i s nějakým objektivem, ale tenhle foťák má dost funkcí a s objektivem se na koncertě v davu musí fotit fakt neprakticky. :D

ČERVEN

V červnu to bylo docela zajímavý, hned prvního, tedy na den dětí jsem jela na Slzu do Rychnova nad Kněžnou a bylo to v koňský jízdárně, můj PRVNÍ halovej koncert, kterým jsem byla okamžitě unešená, miluju je víc, než ty venku, i když se tam nedá dejchat, ale je to prostě jiná atmosféra.
Byl to vlastně vlastně první koncert Zuzky, a myslím, že jí to docela chytlo, co Zuzko? :))) 
Předávala jsem jim tam polštářky, a když se budete dívat pozorně, uvidíte jeden z nich v knize Slza Obrazem.. :D
 

21. června byla Slza ve Žlutých lázních v Praze, kde byl se mnou i taťka a podle mě se mu to líbilo, i když kroutil očima, tím pádem, ale nechápu, proč si dělal fotku s Petrem.. :--(
(Lukáš tam nebyl, jinak by si jí taky udělal, jen tak btw.)



A 30.6. bylo CineTube v Hradci Králové, asi moje poslední, protože jak už jsem říkala, vyhledávám jiné akce. Na CineTube mě dostala Ája, tak jí napíšu th yks aby jí to nebylo líto :((

Rozhovor s Pavlem už brzy !



ČERVENEC

V červenci začaly jedny z nejkrásnějších prázdnin, jaký jsem kdy měla.. ♥
Hned na začátku července začala pětidenní ,,dovolená" :D s Verčou. Navštívily jsme Kazín, Lexovu ulici, setkaly se s holkama, vyjely si na vodu, vloupaly se do veslařskýho klubu... (víc najdete dole v odkazech na související články)
7.7. jsem oficiálně vydala svůj PRVNÍ článek na blog a ještě víc si psaní zamilovala.
24.7. - jsem poprvé viděla Kačku Aksamtiovou ♥ Věčně pozitivní a často zbožňující Sebastiánku. 

Podívala jsem se taky  do Brna, zamilovala se do random kluka ve vlaku, nafotila svůj první fotočlánek, zamilovala si Maďarskou pekárnu...
Shit já se taky celý léto do někoho zamilovávala.. :DD 







SRPEN

V srpnu jsem pronásledovala dědu s kloboukem jako má Sebastian, podívala se do Hamleysu, odešla jsem z domu a koupila si lístek na KatarzeTour kvůli cuketovýmu nákypu, poslechla si živě Memphis a Pavla Calltu, odjela na konec světa s 20ti obyvateli a natočila soutěžní video pro Óčko, podívala se s rodiči do Kazína. A na závěr léta jsem odjela do Ústí nad Labem, na Labském létu se zamilovala do kameramana :---), podívala se na jedno z nejkrásnější míst - na zámek Liblice s nejlepší paní na světě, zmokla do morku kostí v Praze kvůli divně spontánním nápadům, podívala se do Německa, imitovala jsem Sebastiana na nádraží s otočným jízdním řádem z právěku. Odmítala jsem se vykoupat v oáze slizu...

Zkrátka léto bylo nezapomenutelný.. ♥







ZÁŘÍ

V září jsem nastoupila do osmý třídy. Vyhrála lístky na YouFest na který jsem taky jela a poprvý slyšela Sebastiana ♥ Napsala jsem nejúspěšnější článek na blogu a snažila se opět vrátit do ,,školního pochodu" :D
Nastoupila jsem na kroužek fotografů, ale pak stejně opět přešla na novináře.



ŘÍJEN

V říjnu Slza vydala svojí fotoknihu.7.10. jsem oslavila svoje 14té narozeniny a k příležitosti jsem si knížku koupila, rozplakala jsem se u videa od Verči k narozeinám - mimochodem docela častá otázka, co jsem od ní dostala. Bylo to video, na kterém pracovala společně s Kačkou a popřáli mi tam skvělí kamarádi. Nebo Kea, Natyla, Ludio, Vaďák s Vidrailem, Sebastian, Láskači, Milan Peroutka a spousta dalších...
Bylo to dojemný, krásný a pokaždý, když se na to video podívám mám tu nesluníčkovatější náladu na světe. (A slzička ukápne :D ♥)

A 13.10. k nám domů nečekaně přišel nový člen rodiny, kočka milující jídlo a věčný spaní, občas ve skříni, občas v krabici.. :D

A pak jsem na 4 dny odjela do Ústí nad Labem na prázdniny, ráda jsem se tam opět znovu podívala a nechala se překvapit Kačkou Aksamitovou za sloupem (já ty holky miluju). A pak si koupila klobouk #NaSebače a podívala se do Velký Ameriky ♥



LISTOPAD

Rok se blížil pomalu ke konci...
2. listopadu jsem se podívala na křest knížky, 5. listopadu na KatarzeTour do Vamberka (za mě nejlepší koncert Slzy v roce 2016!♥) nafotila jsem soutěžní fotku v řezncitví, ale přidala jí příliš pozdě, zjistila jak vypadá generálka Slavíka, zamilovala jsem se do virtuální reality s domem na mraku a nakrájela si donuta vidličkou. :--)
A jedna z dalších věcí - byla jsem nominována na blogerku roku!! ♥♥



PROSINEC

V prosinci jsem si pomalu uvědomovala, co se za rok 2016 stalo, , co všechno mám, čeho je třeba si vážit...
Vzala jsem mamku na koncert Slzy do Ideonu a mamka konečně pochopila, proč mi na nich tak záleží.
O koncertu jsem článek nepsala, protože KatarzeTour bylo lepší, i přesto jsem si koncert užívala a chápu, že organizátory si člověk nevybere. Hlavně je fakt smůla, že se ve Vamberku zamiluju do sekuriťáka a když mi tam spadne mikina, tak mi jí nepodá a v Ideonu mi spadla znovu a podal mi jí sekuriťák, kterej vypadal jak Shrek a rozhdoně nebyl hezkej. :(((((
Pak taky byly Vánoce, strávila jsem je doma, jedla a k jsemoukala na pohádky..♥
 28.12 jsem zahájila třídenní trip do Český Lípy, tři hodiny ve vlaku, mrznutí před vchodem, minimum spánku a bolavý nohy za to VŠECHHNO STÁLY. Článek o akci Liberec jede! vyjde 4.1.

Den po akci jsme se opět vydaly do Liberce, ochutnala jsem si veganskej slanej koláč (a byl dobrej), koukla se na místo, kde se točila Toulavá, potkala Bena Cristovaa (:D). 
Další den jsem se projela na koni, vypustily jsme lampiony, zapálily prskavky a další den jsem odjela, šťasná, ale vyčerpaná domů a Silvestra trávila u Óčka.



---
Všechny tyhle věci, co jste právě dočetli mi umožnili moji rodiče a moji blízce vzdálení přátelé a já jsem za to strašně moc vděčná, že jsem to mohla zažít. V živé hudbě a v ježdění na koncerty jsem se našla, žiju hudbou druhých, které chci maximálně podpořit a vždy si to maximálně užít.
Rok 2016 byl pro mě jeden z nejkrásnějších, za všechny zážitky, výlety, za poznání nových lidí.. za všechno tohle jsem strašně šťastná, za všechno pozitivní i negativní jsem ráda, všechno tohle mě posouvá dál. Našla jsem se v tom, co mě baví, a chci to všechno dělat dál.
Chci jezdit na AtmoMusic a skákat s posledním douškem energie, chci jezdit na Slzu a tleskat na Etikety, chci jezdit na koncerty a užívat si to všechno s lidmi, kteří za to stojí, dokud mám možnost. 
Chci fotit, psát a moderovat.
Miluju rok 2016 od začátku až do konce se vším všudy.


Vám všem, co dočítáte poslední řádky prvního článku v roce 2017..
Chci vám popřát jen to nejlepší! A hlavně zdraví, to je totiž důležitý!
Pokud jste nevkročili do roku 2017 nejlépe, neznamená to, že rok bude špatný. 
Užívejte si, myslete pozitivně, jděte si za svými sny, (splňte si předsevzetí), nenechte si vzít, co vás baví, neberte ohled na lidi, kteří vás nemají rádi, buďte tu pro lidi, kteří vám za to stojí a dělejte společně co vás baví..!
Zkrátka se mějte pěkně. A až budete na dně, nebuďte tam moc dlouho, jinak propásnete třeba svůj oblíbenej seriál! :----(

Používejte ironický smajlíky, čtěte moje články, milujte Shawnovy vlasy, přestaňte prokrastinovat :)))), a zažijte něco nového. (Klidně i starého, hlavně, že vás to posune dál).

Be positive.
♥ S.O.S ♥

kosisíííííííííííííííííí :----)
*Dvě ,,haha" fotky na závěr*
Děkuju, že tu jste!


Související články:



8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejkrásnější na tomto článku je ten hustej a krásnej týpek na konci:--) Né,dělám si srandu♥,možná:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím čím to je, ale našla jsem si závislost na tvých článcích. Nádherně píšeš. Snad tě někdy potkám, na tu fotku nezapomenu. :D Doufám, že jednou taky najdu něco, co mě bude bavit tak, jako tebe psaní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sáro,tohle je fakt super článek a je vidět ,že sis minulej rok 2016 fakticky užila a chci ti říct,že nepřestávej fotit,psát a hlavne dělat to co tě baví. Taky ti chci popřát zdraví a štěsti v tomhle roku 2017 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sáro,tohle je fakt super článek a je vidět ,že sis minulej rok 2016 fakticky užila a chci ti říct,že nepřestávej fotit,psát a hlavne dělat to co tě baví. Taky ti chci popřát zdraví a štěsti v tomhle roku 2017 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJU!!! Moc jsi mě potěšila! ♥
      I tobě přeju krasný rok! ♥

      Vymazat