neděle 16. dubna 2017

Akademie a výlet po Praze



Ahoj!
Dnešní článek bude (snad) kratší, trochu odpočinkový a plný fotek.
Dneska se tady zmínim o tom, jak jsem moderovala, jak je fajn zkusit něco nového a taky krátce popíšu část našeho výletu po Praze, kde jsme ale ještě nestihly všechno, takže až si dáme druhou část, určitě vyjde další článek.
Taky mi přijde, že v poslední době, co je lepší počasí mi najednou jdou nápady snadněji, než v zimě. To je asi dost zvláštní, ale jarní počasí je prostě skvělý. Miluju světlo, který je teď do pozdějších hodin, než v zimě, dá se tím pádem sehnat více času na čtení na okně a na focení a VÝLETY! Zkrátka nějak mi to na jaře víc myslí..(Možná. Občas. Vyjímečně :----) )...

Na příští dvě neděle už mám články rozplánovaný a inspirace stále přichází a je to prostě skvělej pocit! ♥

Celkově duben je zvlášní od začátku a průběh zatím taky, to bych ale nechala na konec roku 2017...
Dnes se zaměřím na moje druhé moderování a poznávání nových míst v Praze!

Začala bych tím, co bylo dřív a to tedy Akademie DDM v naše městě. Já upřímně nevím, proč se tomu říká ,,akademie" když tam je prostě jako každý rok skoro to samý, milion mažoretek a tak, zní to na to moc nóbl, ale je to cool a mě to hodně baví. Asi to má tak každý DDM ve městě, že si děti na kroužkách něco od října nacvičí a na přelomu března a dubna to předvedou.
Já jsem moderovala za svůj život dvakrát a vždycky to byla právě tahle akce. Letos už jsem z toho neměla takovou trému, jako minulý rok, ale i tak jsem byla trochu ve stresu. Ono to možná není ani tím, že je to před lidmi. Ale jako moderátor si musí člověk dát pozor na neuvěřitelnou spoustu věcí!
Postoj, mluvení.. jestli mluvíte POMALU, NAHLAS, SOUVISLE, usmíváte se, jste vzpřímení... Je toho mnohem víc, ale tohle není článek o tom ,,JAK MODEROVAT" je to jen takový krátky ,,report".
Vždycky to bylo těžší, ale mě to hodně baví.. 
Vlastně by možná bylo fajn osvětlit si, jak jsem se k tomu dostala.
O tom, jak jsem se v něčem začala nacházet a začala jsem se tomu věnovat už jsem článek psala. Odkaz je zde..
Ale o tomhle tam zase tolik zmínka nebyla. Tyhle věci, které jsem dřív tolik neprezentovala, například psaní, a potřeba to někam publikovat... Nebo jsem chodila i na procházky a chtěla to fotit. Nikdy jsem to nějak neřešila, a nechápu proč.. No a taky jsem tenkrát chtěla mít vlastní časopis a v DDM byl kroužek o novinařině, ale nakonec z toho kroužku vzešlo moderování. Jeden rok mi nevyšel, ten další už jo. A hned na první schůzce nám oznámili, že na jaře budeme moderovat. tenkrát jsem věděla, že do toho nepůjdu a byla jsem si tím jistá.
Nakonec jsem se ale přece jen rozhodla, že do toho půjdu. Mně, pokud jste si ještě náhodou ještě nevšimli, dělá občas problém zkusit něco novýho. S lidmi, co teď okolo sebe mám, to jde snáz, než dřív.
Dlouho jsme to cvičili, byla to obrovská zkušenost a za ten první rok jsem se toho naučila skutečně hodně a tak nějak do toho světa moderování nakoukla. Tenkrát jsem si myslela, jak je to snadný, ale den po dni jsem zjišťovala, kolik je toho potřeba vědět, znát a na co si dávat pozor. Ale bavilo mě to, čím dál víc.
Tenhle rok jsem se taky těšila, a se zkušenostmi z minulého roku už jsem to zvládala lépe a víc a si to užívala. 
Baví mě to, jsem za tyhle zkušenosti moc ráda a uvědomuji si, že všechno z toho, co mě teď baví, souvisí s žurnalistkou a že tak díky tomu vím, co bych si přála dělat do budoucna.
Letos moderovaly společně se mnou i mladší děti ve věku okolo 10-12 let, ale naše vedoucí Zuzka Pavlíčková je vypracovala úplně skvěle, stejně tak i mě, všichni jsme to zvládli a věřím, že příští rok to bude ještě o něco lepší!
Děkuji za tuhle možnost a vám tímhle chci předat, že zkusit něco nového není na škodu, hlavně překonat strach a něco zkusit, když se to nepodaří, stačí si říct, že chybami se člověk učí!
A ještě jedna věc. Pokud se vám zdá, že něco jako uvádění mažoretek moc prožívám, každý nějak začínal.
Jednou to budu zabíjet jak Leoš Mareš :--------)
Jinak omlouvám se, z akademie žádné fotky nemám.

Teď bych se pomalu přesunula k výletu po Praze.
Jela jsem tam, jak jinak než s Verčou. protože Verča je chodící navigace, sestra s jiným přijmením a taky prostě je to Verča, takže to nemusím nijakm dál odůvodňovat :D
Jely jsme jen my dvě, a byl to vcelku typický výlet, jaký jsme měly tenkrát v létě a už mi to dost chybělo ♥




Jako první jsme navštívily Trojský most v Holešovicích, kde kluci se Slzy fotili fotky do Asus kalendáře.. A kdo by to byl řekl, že místo pod mostem je tak fotogenický a má svoje kouzlo?
Mě to ta na fotky přijde naprosto ideélní, tak vám jich sem pár vložím!
Fotogenický je ale i cekově vzhled mostu.


Snaha byla.. :D
Momentky nad momentky..

Všimněte si mého výrazu...



U Troji ještě chvíli zůstaneme. Pokračovaly jsme k Trojskému zámku....
A cesta tam stála za to, abych chvilku zastavila a něco si nafotila

 
Zámek se ale, jak jsme při příchodu zjistily, otevíral až za dvě hodiny, ale nám se to do centra nevyplácelo a tak jsme čekaly před ZOO, šly na jídlo a streamovaly.


 Kvůli otevírací době jsme bohužel ztratily celkem hodně času,ale Trojský zámek je kouzelné místo ♥
Posuďte sami..








A jsou tam taky skvělý rozksvětlý stromy se kterýma mi ladila mikina! :D



Potom jsme navštívily Valdštejnskou zahradu, ta ale nebyla tak klidná, jak jsme si myslely, ale bylo to další skvělé místo! A byl tam páv. Bojím se ptactva, takže mezitím, co Verča se kochala pávy, já si fotila stín.. :D


 Na mě to místo ale udělalo dojem, zkrátka kousek přirody v centru Prahy.. ♥

Všimněte si, jak je jednou zamračeno a pak je zase nádherný azuro... :D





No, pak jsme si ještě na moment udělaly nákupní vložku a vyrazily na Smíchov, taky jsme skončily v Mekáči (jak jinak)... skočily jsme si posedět na vysluněnou Náplavku a pak mě Verča donutila zkusit si něco nového a ochutnat Starbucks, jo, taky se přidám k těm, kteří to milují.. ♥


Jediná fotka v tomhle článku, vyfocená mobilem. LenovoA5000 je nej:))

Horká čokoládo ze Starbucksu, co vypadáš extrémně blogersky, můžu tě pít každé ráno? :)))

No, možná to vypadá, že jsme toho nenavštívily tolik, problém byl v tom, že nás zdržel ten zámek, já nastydla a bylo divný počasí, chvíli se schylovalo k dešti, chvíli to bylo na koupání..
Jsem ráda, za další takový výlet, kdy můžu poznat nová místa a užít si společný čas s někým, na kom mi tak moc záleží ♥
Příště se chceme vydat do Hostivických rybníků, Prokopského údolí, už mi hodně chybí Kazín (to se nedá stihnout za jeden den :D), taky by mi konečně mohlo vyjít asi x vyhlídek včetně steřchy Tančícího domu...♥
Ale v ten den jsem se necítila ve svojí kůži, něco na mě lezlo a teď se toho zbavuji, abych mohla příští týden objevovat něco dalšího..
Praha je prostě nádherná, má svoje kouzlo a já miluju se po ní toulat, proto určitě očekávejte další články podobného konceptu, které vás třeba inspirují.
Já Prahu prostě miluju! ♥

Doufám, že se vám článek aspoň trošku líbil, tentokrát v něm zas tolik čtení nebylo. Příští články už jsou v procesu a na všechny se moc těším! Minulý najdete ZDE.
Děkuji za podporu, přečtení a těším se příště!
S.O.S 


Bonus pro nejlepší lidi na světě, co to dočetli až do konce..
Můj výraz na to WTFPOČASÍ ↓



 Verče to počasí přišlo skvělý.
Tak si něco šlehla.. ↓

Mějte se ♥ :D

0 komentářů:

Okomentovat