pondělí 24. dubna 2017

☀️ BUĎ ŠŤASTNÝ ☀️

 Omlouvám se, že některé typy nejsou doplněné fotkami, ale ne všechno jsem tak nějak sehnala.



Neber to jako návod, jak být šťastný, ber to jako návod jak si zlepšit den.. ♥ Nebo to ber tak, jak chceš..♥
Ahoj!
V dnešním článku bych vás chtěla především inspirovat a pokud se mi to nepodaří, alespoň doufám, že vás potěším, že se alespoň pousmějete, zlepší vám to den, nebo vás to donutí si na chvíli odpočinout. Vlastně toho se snažím dosáhnout vždy, když nějaký článek publikuju.
Dnes se budu snažit poukázat na to, že je důležité radovat se z maličkostí a mít vždy něco, co vám dobrou náladu a úsměv na tváři vykouzlí ve chvíli, kdy je to nejvíc potřeba.
Já se snažím být tak nějak sluníčkovej člověk, pozitivní a usměvavá, ale je jasný, že to nejde úplně vždycky. Občas mám náladu, kdy hledám pozitivum úplně všem, občas na to ale nejsem naladěná.
V tomhle článku hodíme negativitu stranou a povšimneme si maličkostí.. Tyhle řádky slouží jako typy na to, co vám může zlepšit den!

Věcí, které nám zlepší náladu a učiní nás šťastnými je spoustu a jsou všude kolem nás, stačí otevřít oči a nechat hlavou proudit pozitivní myšlenky, možná máte svůj vlastní typ a možná se tím mým alespoň trochu inspirujete.

POČASÍ

 Asi je celkem nepotřebné zmiňovat, že sluníčkový počasí vytváří sluníčkovou náladu. Já mám ale ráda i počasí čerstvě po dešti, nebo i když prší (ale já se na to můžu koukat z tepla domova). Podle mě má totiž počasí na dobrou náladu celkem vliv..

PROCHÁZKA

Procházka na oblíbené místo je podle mě skvělý nápad, je to prostor pro průchod myšlenek, jste na čerstvém vzduchu a můžete si tak svoje oblíbené počasí užít úplně stoprocentně, ať půjdete sami, nebo sebou někoho vezmete, u mě ve městě jich pro mě tolik není, přesto zrovna tohle místo, co je na fotce, mě nějakým způsobem baví a ráda tam chodím fotit, nebo prostě sedět a přemýšlet.



VÝLET

Výlet a procházka asi není takový rozdíl, i když výlet zabere víc času. Navštivte svoje oblíbené místo, opět s kýmkoliv chcete, užijte si počasí a třeba něco nafoťte (výlet bez fotáku pro mě není výlet). Mě výletování po Česku dost baví a zatím mě nějak nemrzí, že na výlety do zahraničí nemám tolik možnost.. 


NÁSTĚNKA a MÍSTO SNŮ A INSPIRACE

Jedna z nejgeniálnějších věcí, co vůbec může existovat. Nástěnka, či polička s věcmi, které máte rádi a chcete je mít na očích je něco, co tvoří v mém pokoji ty nejoblíbenější místa.
Nikdo vám neurčuje, jak má vaše nástěnka vypadat, v mém případě spíš už kus zdi. Vytiskněte a připevněte si tam všechno, na co máte skvělý, bláznivý, nebo úsměvný vzpomínky. Znázorněte si tam, to co milujete, fotky s přáteli, vstupenky z akcí, to, co vás inspiruje, tweety vašich lavrbojů (hah), vtipný chaty s přáteli..., všechno, co vás tvoří a má to třeba osobní význam jen pro vás. Třeba fotky Zdeňka Pohlreicha, obal od dráčka. Všechno, je to na vás. Nebo si tam hoďte  i něco motivačního. Inspirativní věci, místa, kam by jste si přáli vycestovat, wihlist přání, motivační popisky a citáty...
Jo a nezapomeňte na hot fotky Shawna Mendese, dík. :---)
Může toho být milion, můžou to být třeba jen tři fotky, je to prostě váš prostor. Já se občas děsím, že polepím celou zeď, ale úplně miluju si to prohlížet, vzpomínat a prostě mít z toho radost, ať je to jakkoliv přeplácaný vaše nástěnka = váš prostor pro sny, přání, motivaci, inspiraci a vzpomínky. (A hot fotky Shawna Mendese).
Navíc při vyrábění  a nacházení takových fotek a věcí si zavzpomínáte a i to vám může zlepšit den!
Já osobně si ráda vylepím klidně 5 divnejch plakátů jak největší fanatik a zkrátka, když přijde ke mně do pokoje pozná, kdo tam traví svůj čas. 

No a oblíbené místo inspirace? U mě tvoří moje polička s CD, polička s knihami, které mám nejradši a nebo zkrátka jedno volné místo, kde si vystavím něco, co vypadá dobře a je tam něco, co si ráda připomenu, nebo, co miluju a na nástěnku se to přilepit nedá.

Je to úplně skvělý, jak nástěnka, tak tyhle místečka a zákoutí pokoje. Svoje krásné vzpomínky si převedete na hmotné věci a můžete si je prohlížet  ♥
A nemusí to být jen nástěnka, stačí si to třeba vlepit do sešitu a vytvořit si tak knížku plnou všeho, co milujete. Hlavně si to někde zvěčnit.



ZÁLIBY

Najděte si čas a dělejte, co vás baví, či zkuste něco nového, sám, s přáteli, je to úplně jedno.
Já třeba svůj volný čas nejraději investuju do focení, psaní, čtení, výletů a koncertů...
Snažím se v tom všem pořád zlepšovat a zkrátka každý den něco udělat pro svůj sen, protože moje záliby tvoří kus mého já.
 A co se týče zkoušení něco nového, tak třeba já bych se chtěla naučit španělsky a jezdit na kolečkových bruslích.. (:D)
Podle mě pro každého existuje něco, co ho nějakým způsobem dokáže naplňovat a stačí to akorát najít.

HUDBA

Páni nejlepší jsou chvilky, kdy se prostě vžiju do svých oblíbených písniček, buď jenom ležím, vnímám text ,nebo tancuju po pokoji a zpívám (a mám paranoiu (od slova paranoidní), že mě někdo sleduje) , nebo u toho píšu. Miluju to, je to skvělý odreagování!
Tohle se snažím praktikovat každej den. Neexistuju bez alespoň půl hoďky toho, kdy si prostě nechám hrát pořád dokola jedny a ty samý písničky, co chci a co miluju, nebo si pustím celé album a prostě se vžívám.
Protože po tom, když jsem na koncertě (další chvíle, které mě dělají šťastnou) si to pak užívám mnohem, mnohem víc. Miluju to, někoho podpořit a prostě se tomu oddat.
O koncertech už jsem článek psala, k přečtení je ZDE..




No a když už jsme u těch písniček, vsadím se, že velká většina Slzaholiků si momentálně sjíždí novej videoklip, ráda bych se u něho na chvilku zastavila, protože jsme společně s některýma na Instagramu řešili, o čem ten klip je a jak to souvisí s textem. 
Zezačátku jsem si myslela, že je to o tom, že je důležité, aby se dva lidé ve vztahu navzájem přijímali takoví, jací jsou. Pravda je ale jiná. Zeptala jsem se zdrojů, co to musí vědět ze všech nejlíp a vlastně ten klip skvěle sedí i k dnešnímu článku, protože ,,Je to o tom, abychom na vše nahlíželi pozitivně, i přestože to nemusíme mít vždy nejjednodušší, vždy musíme mít něco, pro co bojovat. Něco, co nás drží nad vodou" tak jsem si ten text projela a dávalo mi najednou ještě větší smysl. O videoklipu je na Óčku článek a kdo ho viděl, tak ví, že Lukáš tam má hlavní roli s nadpřirozenou schopností. Lidé, včetně jeho spřízeněné duše se ho bojí, ale on to i tak zvládne a všemu negativnímu se postaví.
Kluci sami říkali, že to není hudba pro nejmenší a jak vidíte, i mně to chvilku na pochopení trvalo, ale je to něco, co na tom miluju, tu ,,zapeklitost" a zkoumání toho o čem to je. Texty jsou jedinečné, nejsou průměrné, hudba je chytlavá a klip je skvěle zpracovaný, natočený a dokonale vymyšlený!
Výsledek stojí za to zhlédnout, protože kdo to neviděl, neexsituje! (:D)

No přiznejte si, kdo neposloucháte nic jinýho? 
Mimochodem co nová Mendesovka, která se v překladu jmenuje ,,Není nic, co by mě táhlo dolů"? neboli  There's Nothing Holdin' Me Back ?
No nesedí to taky tak trošku k tématu dnešního článku? 
Protože i texty, ve kterých se skrývá motivace, či cokoliv podobného, i to mi zlepšuje ráno, den, noc.. vždyť já písničky poslouchám pořád... 

PŘÁTELÉ

Přátelé jsou pro mě lidé, kteří mě znají natolik, že vědí, co mě tvoří sťastnou. Ráda s nimi řeším totální hovadiny, vyprávím trapný vtipy a rozplývám se nad hot fotkama Shawna Mendese o půl třetí ráno :)))) 
Však, co je na tom divnýho, hlavní je, že mi to zlepší náladu ♥
Stačí jeden takový telefonát, nebo pěkná zpráva...
Nebo přestávky, kdy řešíme, proč je Bellamy nádherný (čau Zuzko)
Jsem za všechny svoje přátelé moc vděčná, protože mě přijmou takovou jaká jsem. Děkuji! 



 

FILM, SERIÁL

Pokud nejste typ, jako já, že seriály berete smrtelně vážně... Já teď žeru The100 a tam se spíš vztekám, teda..
No ale, stačí si pustit třeba nějakou oblíbenou pohádku a totální kraviny, co dávají na dětských kanálech, třeba jsem měla ráda takovýho toho dinosaura, co byl fialovej.., bylo to velmi procítěné! :))
To je dost blbej typ, kdo by se ve svým volným čase koukal na nějakou fialovou obludku?
 Prostě zkoukněte nějakou hovadinu, proč ne. Skvělej důvod k prokrastinaci..:D

OBLÍBENÁ KNÍŽKA

No, ne že bych ve chvílích, kdy chci zlepšit náladu, byla schopná přečíst celou mojí milovanou sérii Dech, ale stačí třeba oblíbená část, u které se rádi zasmějete, nebo rozpláčete, protože to je vaše osobní chvilka, takže proč ne?
Nebo stačí třeba listovat fotoknihou, podobné té, jako je SlzaObrzem, to je totiž chvilka pro mě! ♥


,,MOJE" CHVILKA

Nejsem si jistá, ale podle mě se tak jmenuje dokonce nějakej časopis pro ženy.
Ale tohle jsem neměla na mysli.
Udělejte si chvíli pro sebe, je to mířeno skoro na vše, co jsem tady zmiňovala. Na poslech písniček, četbu knížek, záliby, procházky, výlety, nebo třeba ten seriál. Je jedno jak je to na dlouho, ale udělat si chvilku pro sebe je fajn. 
 ,,Chvilka pro mě" ale nemusí znamenat tyhle věci, můžu si třeba jenom prohlížet tu svojí nástěnku.
Vaše chvilka může být minuta, hodina, půl dne, vždyť je to jedno.


 NÁKUPY

Udělat radost sám sobě, koupit si něco, co už dlouho chcete, nějakou knížku, nebo zkrátka to, co se vám zalíbí. To já zas tolik nepreferuju.. Proto jsem to tak zestručnila. I když CD a knížky, to je moje slabina :D.. a vstupenky!


OBDAROVÁNÍ DRUHÉHO

I to je důležité. Myslet na ostatní. Třeba kamarádovi, co bydlí dál poslat obálku s nějakým vtipem, malým dárkem. Nebo zkrátka stačí pomoct mamce vynést myčku, nebo udělat nějakou činnost, kterou víte, že nemá ráda, a udělat jí, aniž by vás o to žádala.
Vzpomíná někdo na tenhle článek?

SKVĚLÝ JÍDLO

Hranolky. Pizza. Nebo třeba jen ledová tříšť, či ledovej čaj s citronem. Zkrátka zhřešit a dát si něco, co si dávate jen občas.
I když teda ten citronovej čaj teď piju hodně, ale miluju to.
Nebo si můžete zkusit něco uvařit (já se dostala nejdál k polívce z pytlíku).

RODINA

Na to se nesmí zapomenout. Stačí zkrátka nějak strávit společný čas, tak, jak to máte rádi. Rodina je nejdůležitější, ale já mám pocit, že v pubertě neumím dávat tolik najevo to, co cítím..
#ProblémkyPuberťáků

Taková ta rodinná momentka, kdy se brácha kouká do pračky :)))

INSPIRATIVNÍ LIDI

Kromě toho, že si dáte hot fotky Shawna Mendese na nástěnku, je občas fajn podívat se na internet a podívat se na nějaká videa. Já ráda sleduju Fínku (Tvoje Fína), Kovyho, nebo skvělý střihy Petra Lexy, mám fakt dost ráda, jak si vyhraje s každým záběrem. 
Díky videím se můžete něco dozvědět, nebo se pobavit.
Blogy tolik nečtu, ale ráda si občas nějaký prohlédnu. Vám určitě můžu doporučit SarahOnlySarah, která ráda říká trapný vtipy a pak se jim směje 20 minut o půl třetí ráno.

TVOJE FÍNA

ZÁPADY SLUNCE

Jedno z mých dalších oblíbených míst je okno, nejradši si na něm čtu během včera, stihnu tak pak zastihnout západy slunce. Občas nejsou zas tak boží, jindy jsou ale nádherný, fotogenický a dechberoucí.
A proto to miluju, protože každý den je západ slunce úplně jiný ♥

SPÁNEK

No a když už jsme u toho, vydatný spánek prosperuje dobré náladě #SarahOnlySarahdoktorkou , a já čím míň spánku mám, tím jsem protivnější a ospalejší.. Čím víc ho mám a můžu si přispat, tím jsem prostě spokojenější.. 
Stačí třeba jen i odpočinek, ten ale ne vždycky musí nutně znamenat proležet celej den v posteli.


ODSTRAŇTE NEGATIVA

Dejte pryč to, na co nechcete koukat. Třeba prostě roztrhejte rozvrh hodin, protože ho nesnášite. No a?  Stejně máte dalších x v žákajdě, tak proč se na něj ještě muset koukat jen tak? 
A pokud vás neštve hmotná věc, ale něco jiného, snažte se to vytěsnit z hlavy všemi typy, které jsem v dnešním článku uvedla! Vím, že ne vždycky je to snadné... Tak alespoň na chvilku..




USMÍVEJTE SE

Tolikrát jsem jela vlakem, tolikrát jsem se musela někoho na něco ptát a když jsou milí, hned je to lepší. Tolikrát jsem viděla jak se někdo usmívá jen tak. Tak to dělejte taky, usmívejte se i na cizí lidi a třeba je to tak potěší.
Nemusíte se nutně každýmu usmívat přímo do obličeje, ale stačí se pousmát. 
Ne, já nejsem vždycky pozitivní člověk, co je na všechny nejmilejší na světě. Ale stačí malý úsměv, milý přístup a hned se mám líp.
Pokud chce být někdo mým kamarádem, s negativním přístupem si mě nezíská..

Momentky, lel

ÚSPĚCHY

Radujte se z úspěchů, jak těch velkých, tak i těch malých, všímejte si přes den, co se vám vydařilo a radujte se z toho, z maličkostí.






To by bylo pro dnešek vše. Doufám, že jsem vám alespoň trošku poradila. Přenášejte dobrou náladu na druhé. Radujte se z maličkostí. Podle mě se to svým způsobem dá naučit. Já jsem taky nebyla vždycky taková a ani jsem nikdy nebyla dostatečně odvážná na to, prezentovat svoje zážitky, emoce, názory a svoje já.. O tom ale příště..
V neděli 30.4.!!!

Mějte se nádherně, myslete pozitivně a buďte šťastní... ♥ I když si uvědomuji, že ne každý den je ten nesluníčkovatější.


Vaše S.O.S 
To volaj sousedi, když mám svoje hudební chvilky...

Na závěr hot fotka Shawna Mendese ↓↓↓

Reakce na 1. fotku

Reakce na druhou fotku, co reaguje na první fotku.

:-----------------) Mějte se.

1 komentář:

  1. Já bych řekla, že Šiková z google obrázků je víc hot než Shawn. :----)

    OdpovědětVymazat