čtvrtek 6. dubna 2017

DVAKRÁT JEDEN SEBASTIAN - HVĚZDYTOUR

Menší info, než začnete číst. Fotky jsou přidané různě jak z Mýta tak z Vratislavic. Pokud je na počítači nějaké písmo menší, omlouvám se pořád nemůžu přijít na to, čím to je...

Dřív, než se s vámi budu moct podělit o zážitky ze dvou zastávek turné HvězdyTour, bylo by fajn osvětlit si, kdo vlastně Sebastian je. Pro celkem velký procento lidí, je Sebastian ten jeden člověk s kytarou a nejslavnějším hitem Toulavá. Myslím si, že jsou ale všichni vcelku na omylu. Protože, když se řekne Sebastian, mně se vybaví celý tým. Já myslím, že je zbytečný vypisovat všechny členy, ale zkrátka stačí vědět, že Sebastiana tvoří víc, než jeden člověk. Sebastian je celek z mnoha skvělých, cílevědomých lidí, díky kterým vzniklo skvělé turné a skvělá atmosféra!
A taky vzniklo vesmírně nesmírně skvělý album!

Pročítejte dál, ať víte, jak se mi líbilo na zástavce ve Vratislavicích a ve Vysokém Mýtě! 



24.3 - Liberec - Vratislavice 101010

Bylo by fajn podotknout, že rozdíl ve vzdálenosti mezi těmihle městy je celkem výrazný. Zatímco do Vratislavic jsem si ve vlaku poseděla přes tři hodiny s dvěma přestupy (ale úspěšně jsem cestu zvládla bez komplikací..), ve Vysokém Mýtě jsem byla za 10 minut. 
Dlouhá cesta do Vratislavic, mi za to všechno ale stála, už jenom z toho důvodu, že jsem měla možnost potkat úplně skvělý holky! Mám ráda pozivitní a bláznivý lidi, fakt. Občas jsem byla v tématu okolo Sebastiana trochu mimo, ale tak, já jsem vždycky mimoň asi jak Ája Franců :)). Jsou to vážně skvělý holky, a doufám, že se zase někde sejdeme!

Kromě toho, že jsem mimoň neumím být ani tajmená. Původně jsem toitž měla dělat, že nikam nejedu, jenže Verča vyhrála lístek a chtěla mě vzít sebou, takže se moje překvapení celkem zkomplikovalo, na poslední chvíli jsem v zoufalství Verče řekla, že nikam nemůžu, jenže ona stejně něco tušila.
Všechny jsme se sešly před klubem 101010, počasí nám přálo a celý koncert se skvěle povedl.
Začal předskokankou Sabinou Křovákovou, ta mi jako člověk přijde sympatická a milá. Její hudba mi však úplně nesedí a není to to, co bych vyhledávala. Jako zpěvačka se ale od Superstar hodně posunula! A ti, co pro svůj sen něco dělají, u mě budou mít vždycky obdiv!

Po koncertě Sabiny následovala kratší pauza, aby se mohla připravit kapela Sebastian. Jelikož jsem ještě nevěděla, jak to mají všechno přichystaný, dost jsem se divila ,,závěsu" kterým zakryli podium. Na tom se totiž po přípravě kapely začalo promítat úvodní video k HvězdyTour, je to podobný tomuhle videu UPOUTÁVKA K HVĚZDYTOUR 2017 akorát bylo upravený. A už první vteřiny úvdou mě nejen vcelku dojímaly, ale jasně dokazovaly, že průběh celého vystoupení bude víc než SKVĚLÝ!
 
Momentky jsou prostě nejlepší


A celý koncert samozřejmě nepochybně probíhal skvěle, od začátku, přes žádost o ruku jednoho páru, po křest desky, kde se Sebastian rozbrečel... a přesně tenhle okamžik byl asi jeden z nejkrásnějších z celého dne. Absolutně mě to dostalo, protože ten okamžik byl důkazem, že každý člověk, který má nějaký sen, kterému věří a stále si za ním jde, každý člověk toho může dosáhnout, když si bude věřit a nikdy nepřestane stoupat vzhůru. Od vydání písničky Toulavá se Sebastian nezastavil, pracoval na sobě a vzniklo z toho úžasný CD a úžasný a jeho vlastní tour. Je to něco, co jsem si při tom okamžiku uvědomila a proto je pro mě tenhle člověk a celej tým skvělý příklad, si za svým snem prostě jít.
.


Oproti Mýtu tady vystupovali společně i Atmo, nebo Yanna. Yanna má dokonalý hlas..! No.. a Atmo na úžasný atmosféře ještě přidali! ♥




Samozřejmě, že si Vratislavice přály přídavek a já se přidávala k ostatním, s okolím jsem se přidala do atmosféry, skákala a užívala si ty chvíle. 
Na autogramiádě Verče popřála kapela k narozeninám (bylo to víc než rozkošný), Verča byla dojatá a všichni byli skvěle naladění. 
Po gratualci a konfetách následoval kecací  kroužek s Kubou Mahdalem.
 
Vesel má konfetu v hlavě

To jsem teda dost zestručnila, ale občas jsou třeba i slova málo.. :D!

Můj názor na zastávku ve Vratislavicích je kladný, bylo to úžasný. Ráda tyhle momenty zažívám a poznávám nový lidi!!
Tím bych asi ukončila svojí část z Vratislavic... zastávka proběhla pohodově, skvěle se vydařila a jsem ráda, že jsem tam mohla být!

A nebo.. ještě bych vám položila jednu otázku.
Stalo se vám někdy, že váš šílenej kamarád běžel o půlnoci po prázdným městě na prázdný  silnici za dodávkou? Já jsem si teda původně myslela, že ten skvělej kamarád běží za dodávkou, protože mu totálně přeskočilo, ale ten skvělej kamarád, kterej se jmenuje Kačka Aksamitová...
běžel za vyhozenou paličkou z auta a po cestě křičel, že tam bude první.
Jo.. takže mu vlastně přeskočilo.
Ten obraz mám stále před očima a myslím si, že nic lepšího neexistuje, škoda , že není žádná fotka.. :D

Mimochodem, klub 101010 má skvělý záchody! :D



Den po turné jsme taky s Kačkou navštívli Ještěd, kde je Liberec jako na dlani. Je tam sice zima, ale to místo miluju a určitě jsem tam nebyla naposledy!
Publikuju sem pár fotek, a třeba vás to taky naláká!
Mimochodem, bacha na opilý Maďary, chtěli se s náma na lanovce pořád fotit a bylo to fakt divný. Kačka na ně mluvila anglicky a oni pořád, že češtině nerozumí. Radši jsem kvůli nim jely dalším autobusem, protože jsme s nima fakt  další selfíčka nepotřebovaly, pánové byli trošku mimo.. :D
 
 


 
 

1.4. - Vysoké Mýto M-klub


Myslím, že už je čas přejít z bible o zastávce v Liberci, do té z Mýta, ta bude snad ještě delší.
 Páni, to byl taky boom !!
 Celý den začal celkem hekticky, na poslední chvíli jsem se snažila smluvit rozhvor, sehnala jsem dárek pro Sébu, což bylo tričko, který je podle mě pro něj jako dělaný. A ten ,,pán?" kterej to tričko stihl udělat je podle mě génius, protože jsem mu napsala skutečně na poslední chvíli. No a zkrátka jsem v ten den prakticky všechno nechávala na poslední chvíli... 
Ale nakonec jsem před M-klubem byla přiliš brzo. Koncert se neskutečně vydařil, stejně jako na minulé zastávce!


Chytla jsem první řadu, kterou miluju.. a navíc je to skvělý místo pro fotky. A jestli se někomu zdá, že když fotím, tak si ten koncert nemůžu tak užít, tak bych mu to ráda vyvrátila, protože já focení na koncertech fakt miluju a pořád se v tom snažím zlepšovat a užívám si to mnohem víc, i když se to asi tak zdát nemusí, ráda zachytím svoje vlastní momentky. Proč se koukat, na to skvělý osvětlení a nechat ho svítit jen tak, když ho můžu zvěčnit? :D















Koncert začal opět koncertem Sabiny Křovákové, pak následovala pauza na přípravu a ten můj oblíbenej začátek na závěsu. Milujme všichni začátky na závěsu... :)
 Sice tam nikdo nikoho nepožádal o ruku, i tak se i na téhle zastávce dělo spoustu věcí! Ale jedna z věcí, která mě na celém koncertu dostala asi úplně nejvíc,  byl samotný výstup Sebastiana. Teď myslím pouze jeho, ne ten ,,týmový celek", ale i týmový celek samozřejmě, vystupoval skvěle.
Věděla jsem, že Sébovi bylo na předešlé zastávce špatně, takže jsem si tedy vyvodila, že asi nebude vystupovat s maximálním výkonem. Naprosto mě však překvapil svojí náladou, úsměvem a celkovým přistupem. Kdybych Sebastiana na tomhle koncertě viděla a slyšela poprvé a moc bych ho neznala,určitě by si mě získal za svoje sympatie i chytlavou hudbu a odcházela bych s pocitem, že určitě na další koncert přijdu.


Což odcházím, i když jsem tam nebyla poprvé.
Myslím to vážně, překvapilo mě spoustu věcí a včerejší skvělá nálada nejen Séby ale i ostatních se na mě přenesela minimálně do dalšího týdne!!
No, a co dalšího mě překvapilo?
Třeba, že se rozhodl a řekl, že je Vysoký Mýto skvělý a že pokřtí desku i tam. Já vím, může to udělat všude, ale já jsem z toho měla radost, bylo to vážně milý! 
Na koncertě mě bavilo všechno od atmosféru, po skvěle zahraný písničky, konfety, přes křest až po samotné DVA přídavky... 


Na autogramiádu jsem samozřejmě chtěla jít, už jenom proto, že jsem pro Sébu měla dárek a ráda je uvidím, nejen na podiu. Hned po koncertu se nikam nehrnu, nemá to smysl a je to zbytečně vysilující. Začala jsem sbírat konfety, vyhlídla si další Colu..
Jo mimochodem, já od Kačky, která ráda chodí po silnici sbírat paličky, chytla přidrzlý chování, a při tom odpočivání jsem jen tak lehce ukradla colu (jen tak lehce, když byla ZERO, že..) z podia a asi jsem vypadala divně. Normálně bych to neudělala, ale od Liberce je to tradice :)))


No a co bylo na celý části před autogramiádou asi nejhezečí a nejmilejší? ♥
Zrovna když jem byla nadšená, že na podiu leží Cola, poblíž stála jedna slečna. Najednou přišla a zeptala se, jestli jsem Sára, a já, že ano. Pochválila mi články a fotky.. A já jsem z toho ještě teď skutečně nadšená. Asi nemusím vysvětlovat, jak skvělý je to pocit, když za mnou někdo přijde osobně, a pochválí mi to, na čem si dávám záležet!
Jsem za to moc ráda!
A tak jsme  všichni společně, včetně Zuzky, čekaly na autogramiádu a moc ráda jsem si popovídala!


Kéžby takhle moje hlava svítila v hodině matiky :)



Na autogramiádě jsem šla mezi posledníma, předala dárek, a jestli je něco, co fakt žeru tak to je otázka ,,Je to fakt pro mě?" kterou Sebastian položí vždy, když mu někdo něco přinese.. :D
Mám radost, když můžu někoho obdarovat, navíc to tričko je pro Sébu jak dělaný.
Na závěr jsem se s klukama vyfotila a bylo na čase opoustit Vysoké Mýto a vlastně celý HvězdyTour...






 ↑↑↑ Prej máme stejný úsměvy, a navíc, je to člověk, se kterým je rozhovor na mém blogu. A ten rozhovor je nejčtenější článek na blogu! ČTI ZDE



Zastávky jsem prožila dvě, a jsem strašně šťasná, že jsem to mohla zažít. Sebastian se od svého prvního samostatného klipu neuvěřitelně posunul a věřím, že společně se svým týmem to dotáhnou hodně daleko! 
S týmem tak skvělým, že do teď nemám  odpovědi na krátký rozhvor, který se tady měl objevit.. :---)
(Měla jsem ho udělat už v Mýtě, ale táta pořád, že spěchá, tak jsem to musela nechat být. Jenže, pak mi v autě řekl, že zas tolik nespěchal..)
Díky tati, máš si u mě co žehlit.

HvězdyTour bylofakt skvělý a klidně to zopakuju milionkrát! Těším se na podzimní část a na nové kroky v Sebastianově kariéře.
Třeba to skutečně jednou dotáhne až ke Hvězdám...
Vlastně.. vždyť to k nim dotáhl už teď!


Děkuji všem, kteří mi umožnili se tohohle zúčastnit, být tam, zažít to, poznat nové lidi a uvědomit si,  že do poslední chvíle, chci bojovat za své sny.
 Bohužel mi po koncertech nezbývá nic jiného než se ,,dostat zpátky až tam, kde už to tak dobře znám..."
A doufat, že to rozpoznám.. :D 

Vídíte Ríšu?






Mějte se krásně.
Vaše S.O.S

SOS jsem volala, když si nějaká skvělá maminka prostrkala svých 6 dětí všude okolo mě, jedno z nich brečelo.:)) Maminky, fakt to nedělejte.

Teď už je to ode mě vážně vše! I když bych klidně psala dál! :D


MINULÝ ČLÁNEK: zde

INSTAGRAMY:
Pro fotky z koncertů: @fotkyzkoncertu
Osobní: @saraviskova

Snapchat (kde je jen Bellamy ze seriálu The100): @saraviskova


A miluju fotky z turné od: ANETT JODAR 

V článku jsou ale všechny moje.


 




 
TAK AHOJ!






0 komentářů:

Okomentovat