neděle 24. července 2016

Adam Mach. na Petříně!


Ta tečka je tam schválně, protože tak se prostě jmenuje! :D

 Nadlidský úkol hned po posazení do vlaku začít psát do sešitku článek, abych ho pak hned mohla přepsat a publikovat na blog. Chci spát, bolí mě nohy, ale jsem naprosto SPOKOJENÁ! ♥

Neříkejte, že to není top :DD A teď mě bude Verča mít moc ráda♥♥
 Wow právě mi dopsala propiska :----) Takže mi nezbývá nic jinýho, než psát na mobil do poznámek. Což nesnáším... :( 
Co se dá dělat prostě, rozhodla jsem se, že tenhle článek napíšu rovnou ve vlaku. Protože to budou takový první dojmy.
Asi bych měla začít nějak cool, tak třeba:
Adam Mach. (ta tečka je prostě část jména..:D) je top a chci si ho vzít. :DD ovšem o ruku požádal Verču :--)

:( Zásnubní fixy jsou IN
Jo právě tady nějakej děda v kupéčku 50+ má iPhone a s manželkou se baví o chytání Pokemonů... Prej potřebujou nasbírat víc, než vnučka. Nedělám si srandu :DDD
Cituji: ,,Sto tři Pokemonů? No je to možný?" :DDD

Ok teď teda začnu fakt normálně. 
Sice jsem vlastně vůbec nevěděla, že pojedu, protože jedu zítra na pár dní pryč (takže nebudu moct kontrolovat statistiky :(( ), ale prostě viděta Adama Macha. a opět tripovat po Praze s Verčou, to chceš.. :D A přidala se k nám i Kačka Aksamitová ♥
No prostě jsme se sešly a ještě před tím, protože bylo dost času, tak jsme šly po Praze a úspěšně se nikam omylem nevloupaly ( Tady je článek, jak jsme se minule vloupaly ) :DD
Když jsme šly na zastávku, kde měl Adam čekat, byly jsme trošku spocený a tak jsme se prostě schovaly a použily deodoranty s tím, že prostě nebudeme smrdět :DD Ale ono to moc dlouho nevydrželo :---) 
Adam tam přišel tak trochu s davem, protože nevím proč, ale už tam bylo hodně lidí a přišel i TopWork film (Petr Vaněk). 

Sedli jsme si všichni na trávník u lanovky a musím říct, že atmosféra byla neskutečná ♥♥ Lidi byli pohodoví a + mě tam poznala jedna holčina, která mě prý zná ze snapu, instagramu a blogu. To nejvíc potěší ♥♥ Zdravím Anetku :D ♥ 
Speciální kulturní nenaplánovaná vložka byl divnej chlap, kterej byl značně v náladě a ptal se na naše svátky a prostě wtf :DD
A ptal se Adama:
,,Kdy máte svátek?"
,,24.prosince"
,,Jooo to má svátek Adam a Eva"
,,No tak já jsem ta Eva" :DDDD

Pak jsme se představovali. Pamatovat si cca. 20 jmen je prostě v tu chvíli hrozný, navíc prostě omg já nevím, tak na proti vám je prostě Adam, takže prostě ježiš já nevim, co mám jako psát, prostě nic si neumím zapamatovat no:DD
Taky jsme šli na místo, kde točil Adam s Aničkou Šulcovou a pak jsme říkali odkud jsme. A na moje město měl Adam reakci: ,,Cože, co to je?" Ale jeho kamarád to věděl, takže je to týpek :---) 
Přišlo na focení, ale bohužel v té části Petřína byl hnusnej trávník, takže fotka, kterou jsem chtěla, tak trošku nevyšla. Takže se vyfotila jiná, ale přesto BOŽÍ! To bude tím Adamem. Samozřejmě :---) Předala jsem Adamovi dárek, polštář a za to, že tam CHYBÍ TEČKA (nutná součást jeho jména) se budu nesnášet moc dlouho, takže pokud bude Adam na CineTube, tak tu tečku přinesu, abych mohla v klidu dál žít :--)  :DD 



Měl z toho fakt radost, takže já tím pádem taky. A ty upřímný objetí ♥ Zbožňuju ho. 
Ale byl celkem nervózní, a prostě nervózní Adam to je hrozně vtipný .. :DD
Po hodině a kousek ale už někam spěchal a stejně si tu fotku v trávě udělám někdy jindy..!! :D

Adam je prostě neskutečnej sympaťák a boží a ježišmarjaaa :D ♥♥♥
Dnešek byl fakt top, neskutečně jsem si to užila, a pokud to čte Adam Mach (jakože určitě ne). Tak Ti děkuju, že jsi zoragnizoval tuhle akci, protože to bylo fakt super a ta atmosféra je taková Adamovská (cože, co to melu :DD) Ale prostě, tam, kde je Adam je to prostě top a nakazila jsem se tím ,,WAU" :D
Doufám, že to nebyl poslední sraz, i když už tak tam bylo docela dost lidí.

Děkuju za společnost Verče a Kačce. A ještě jednou zdravím Anet :D ♥ 
Doufám, že Adam na CineTube bude, a i kdyby jen v Praze, tak kvůli němu tam prostě potřebuju ♥ :D
Záverem: Adam je chodící božan :--) (top výraz) 
 
♥♥♥


 Instagram a Snapchat → @saraviskova

VERČA:
Snapchat: @veronika033
Instagram: @veronikavesela033

KAČKA:
Snapchat: @aksamit_katka
Instagram: @kacka_aksamitova 


Děkuju za každé přečtení! ♥♥
Sos  


                                                            

6 komentářů:

  1. Děkuji za ty top fotky tam :---)
    Wau Sáro wau ����
    Bylo to boží❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Opět super článek:3
    Ještě jednou moc děkuji za krásný společný den, moc jsem si to s vámi užila ❤️ !
    Doufám že se zase brzy uvidíme a tentokrát budeme mít lepší boty :----) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím :( ;D. Super článek, zase rozesmál :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost ♥ O to mi jde:3 (ne o závidění, o rozesmání:---) :DD)

      Vymazat