sobota 23. července 2016

Tohle mě fakt štve


Ne teď mě štvě něco úplně jinýho.. :D
Právě se mi tenhle článek celej smazal... :----) Takže ho jdu psát celej znova.. :--) Mám se fakt moooc ráda, a tenhle článek mě má od začátku do konce taky moc rááád.

Takže.. Dřív než začneš číst, je tu pár upozornění:
1.) BER TO S NADSÁZKOU  
     - Je to článek doufám, že pro zasmání a je takový odhlečený, protože první tři byli hodně ,,čtecí"
        (on je oddechový maximálně pro vás, protože mám pocit, že na tomhle jsem strávila nejvíce času)
2.) NĚKTERÉ FOTKY, JSOU PROTI SLUNÍČKU A NEBO JE FOTIL BRÁCHA, KTERÝMU JE 7
      -  Takže pro to měj pochopení
3.) JE TO ČLÁNEK, KTERÝ NEBYL NIJAK EXTRA NAPLÁNOVANÝ, PROSTĚ MĚ TO NAPADLO
    - Takže je ten článek docela dost kravina :DD
4.) To SLZÁCKÝ tričko mám v docela dost nafocených scénkách, protože jsme fotili tu koncertovou a jaksi jsem si to nepřevlíkla.. (Tričko jako tričko :D)

5.)  Některé části jsem fotila včera, takže tam mám taky něco jiného na sobě


Víte, co mě fakt štve? 

KDYŽ TO PÍŠU UŽ PODRUHÝ:------------------) 

Když chce být moje tělo jednorožcem 

Takže se mi obejví beďar uprostřed čela (většinou, když zrovna někam jedu) 


 Když prostě chtějí být spolu

Dva pupínky vedle sebe ♥♥ Nejlepší :----)))
 

Když si dá váš oblíbený hudební interpret 

SOUKROMÝ koncert na VEŘEJNOU stránku v mojí blízkosti
  

 

Když sleduju na instagramu foodblogerky

Např. Když si MyCookingDiary vyfotí něco, co vypadá strašně skvělě a já na to mám chuť, ale jsem prostě hrozně líná si to udělat, a když už se k tomu odhodlám tak to nakonec nevypadá tak chutně..:D


Když si dá někdo na Snapchat strašně vtipný video 

A já ho chci vyscreenovat a vznikne z toho rozmazaná hovadina... 

Když něco moc CHCI, ale prostě to mít nemůžete

:(

Tahle fotka byla jen zkušební, je vidět že je to přesvětlený, je to úplně náhodná momentka :DD A prostě se mi zrovna do tohodle líbí :D 

 Když něco moc NECHCI, ale příroda je příroda

Bez komentáře.. :D

Tady jsem se zapomněla převlíknout, a anooo, je to to, co to je.. :DD 

Když skončí knížka s otevřeným koncem

Není nad to, když knížka skončí divně a pokračování NEEXISTUJE :--)

Sluníčko je super part  1

Když má oblíbený seriál letní pauzu

A běží ukázky na to, co v něm po letní pauze bude

Ne dobře, zas tak moc to nežeru, a sluníčko je super part 24257857 a vypadám hrozně..:D

Když chci jít ven

Ale kámoši nemaj čas, nebo chtěj chytat pokemony :----)

Když jsem na návštěvě

A chci se chovat jako doma, ale musím si dělat dobrou vizitku

Takhle si jí určitě udělám.. :DD

Když jsem na koncertě

A lidi vedle mě rozebírají svůj soukromý život, nebo nedej bože soukromý život toho zpěváka.. :D

Když jsem ve vlaku

A dvě paní si povídají o něčem vtipným a já se nesmím smát :DD  *podle skutečné události*

.... :DDD ta fotka jeee taková zvláštní.. :DD

Když jsem na něco fakt pyšná a lidi to neocení

Tak si stačí říct, že nemají vkus :DD

Fotil to bratr, takže je to jaksi nakřivo :D

Když mi přijde něco hrozně vtipný, ale ostatním ne

Haha.. :--)

 Když jdu po parku

V uších mám sluchátka a začne hrát boží písnička a já prostě potřebuju tancovat...

Když se mi přes noc nenabije mobil

A ve třídě je zrovna IN shliter.io (teď už je to OUT, teď prostě pokemoni, že:---) )

Když mi nejlepší kamarád hodí zobrazeno

A zrovna je to moc důležitý.. :( :---)

 
#SluníčkoJeSuper

Když nejlepšímu kamarádovi hodím na zem svačinu

A on mi to oplatí ve větším měřítku tak, že prostě moje cerálie vysype do batohu spolužákovi, on si je jistý, že jsem to byla já a obsah batohu mi vysype na hlavu + pro jisotu mi vysype i lavici. V tu chvíli se prostě můžu jenom smát.. :D (fakt se to stalo, ahoj Ájo:---) )

 Když má váš sourozenec

víc peněz než vy a směje se vám..

Co ta včela na tílku :DDDD 

Když mám ještě spoustu nápadů

Ale článek je už tak moc dlouhý a proto mi dejte vědět, jestli se vám to líbilo.. :D

Teď už chci jen..
Poděkovat Kačce Langerové, která je na spoustě fotkách za pomoc a trpělivost! Taky díky bratrovi, kterej si díky mě oblíkl paruku a já mu za to slíbila čokoládu a ještě mu jí nedala :----) A díky včele, která je super a letěla zrovna, když se to fotilo :DD
A díky VÁM! Za každé přečtení!:)

SoS

Instagram a Snapchat → @saraviskova

KAČKA:
Instagram: @kacka_langer
Snapchat: Kacenka_1233
   

 

7 komentářů:

  1. Příroda je nejhorší :\ Ti pokemoni jsou už skoro všude; mám strach že je budu mít i na záchodě a spláchnu je... Btw skvělý članek! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu, já na všechno odpovídám až teď.. Ale fakt jsi mě potěšila těmi komentáři :) ♥

      Vymazat