středa 13. července 2016

Sára, těší mě

To je tak zvláštní, že ještě nedávno jsem přemýšlela o tom, jak by bylo super napsat tohle a tohle na svůj neexistující blog a najednou sedím a píšu článek na blog, který existuje ♥
(Právě jsem si uvědomila, že mám na hlavě sluchátka a nic neposlouchám, top)
 Na mém prvním článku o CineTube je už 255 přečtení, což je fakt neskutečný na to, že je to úplně první článek! ♥ Ale v něm jsem se ještě nijak extra nepředstavila, takže tenhle článek věnuji právě na tohle.
 Kdyby se někdo ptal, proč se můj blog jmenuje tak, jak se jmenuje, tak já nevím proč se tak jmenuje. (super inteligentní věta). Prostě v překladu Sára pouze Sára, to taky nevím proč, ale prostě se mi to líbí a taky jsem se dřív chtěla jmenovat Prostě Sára, jenže to je ještě divnější. Akorát SarahOnlySarah zní jako ta youtuberka AllSarahAll :D Nevadí... :D Dřív jsem se chtěla jmenovat ,,Prostě Sára" ale to se mi pak moc už nelíbilo.
 Jinak se  jmenuju Sára, kdyby vám to ještě nedošlo :----) a tenhle blog jsem si založila, protože miluju psaní. Jak příběhů, tak právě článků. Dřív jsem články psala jen tak, do Wordu a pak je tiskla asi tak pěti lidem. A upřímně těch pět lidí byli většinou moji kamarádi a ti vám stejně řeknou to, že je to hezký apod. Protože jsou to kamarádi :D.. Takže blog je pro mě nejideálnější. A plánuju ho už tak od prosince, ale pořád jsem se něčeho bála. A pořád se nečeho bojím, jen nevím čeho. Takže mám prostě blog a fakt mě to baví. Příběhy už jsou složitější, to trvá o dost dýl. A účet na WattPadu taky plánuju:)
 Taky mě hodně baví focení. Fakt mě neskutečně chytlo. Od doby, co mám instagram. Chodím třeba jen tak do parku fotit, ale všechny fotky na instagram nedávám, takže mě napadlo, že bych tady na blogu mohla zavést fotodeníček (nejmenovalo by se to přesně takhle, to je moc nuda). Nejradši fotím přírodu. V lese, parku, všude. Když u sebe nemám foťák, tak alespoň fotím mobilem, jenže to není úplně ono. Dokázala bych se na jednom místě zdržet třeba deset minut a fotit ze všech možných úhlů klidně jednu a tu samou kytku. Taky děsně ráda zoomuju hmyz :D  Nedávno jsem fotila v parku, když jsem ho procházela a ukazovala Verče, která tam byla poprvé a ozkoušela jsem Verčinu trpělivost.. :D Jednu a tu samou vážku jsem fotila minimálně 15x... :D Města mě moc nebaví fotit, jediný město, který fotit miluju je Praha. Tam jsem si opět dokázala, že Verča má trpělivost z kamene.. :D Asi bych se tam měla jednou vydat jenom fotit, navíc v Praze fotí každej, takže bych alespoň nevypadala tak divně :D
Ehm, tráva, plevel, slunce.. :DD  /9.7/
 Kromě focení a psaní, bych taky mohla zmínit to, že jsem v březnu 2016 v rámci kroužku novinářů moderovala akademii DDM. V záři 2015, kdy nám to vedoucí oznamovala, mi to přišlo neskutečný, dokonce jsem si řekla, že se z toho nějak vyvlíknu :D.. Jenže to bylo fakt skvělý a hlavně obrovská zkušenost a fakt bych si přála moderovat znovu!
 Taky jako každého člověka mě baví poslouchat hudbu. Mezi moje nejoblíbenější hudební interprety z Česka patří Slza, Pavel Callta, AtmoMusic a asi tak milion dalších, ale tyhle poslouchám nejčastěji, ale poslouchám fakt všechno možný. Ze zahraničí jich mám fakt neskutečně moc a teď v tuhle chvíli ujíždím na Shawnovi Mendesovi ( ahoj Nohelko :---) ) Z Česka je to momentálně Slza, kdo mě baví, fakt, fakt hodně (momentálně znamená v tomhle významu skoro dva roky). Jejich CD mám od listopadu, tedy v měsíc vydání a od tý doby ho poslouchám třeba několikrát do týdne a ještě se mi neoposlouchalo. Navíc díky setkáním a koncertům mě to baví víc a víc. Taky jsem si nedávno pořídila CD Pavla Callty a to je taky hodně skvělý, protože z jeho písniček se toho už jen od prvního poslechu dá hodně vzít. Za to Slza má ty texty takový zvláštní a to je to, co se mi líbí, je to takový neobyčejný na český interprety.
 Taky jako skoro každý člověk v mým věku sleduju youtube scénu. Ale seznam těch nejoblíbenějších se docela zúžil. Z Česka jich mám nečekaně nejvíc, teď je to hodně Anička Šulcová, Natyla, Pavel Tuček, nebo Kovy, ale spoustu dalších. Takový ty známý i míň známý. Ze zahraničí mě to moc nechytá, protože nejsem kdo ví jaká angličtinářka a ze Slovenska už mě to taky moc nebere..
 Taky hodně ráda čtu, hlavně takový ti romantický knížky (slaďáky noo:D) a nebo detektivky. Moc lidí v dnešní době nečte, ale mě to baví, protože ve filmu už je vše dané, tak jak to vypadá, ale když čtu, můžu si to představit. V poslední době mě hodně chytly romány od Zoe Sugg, Girl Online a Girl Online na turné, ne kvůli tomu, že to napsala Zoella, ale protože je to skvěle napsaný a děsně poutavý. Obdivuju lidi, co dokážou napsat něco takovýho, co mě baví tak moc, že i když nemám čas, tak si ho udělám jen proto, abych věděla, jak to dopadne, protože kdybych si to nepřečetla teď hned, budu na to pak myslet celej den.. (ano fakt takhle dokážu prožívat knížky). Dokonce jsem u obou dílů brečela, což už je co říct, protože u takových věcí, jako jsou filmy a knížky moc nebrečím. Brečela jsem jen u Titanicu a když mi bylo asi sedm, tak u pohádky Medvěd Oliver a dráček Šikuláček.. :DD
 Jo a taky mě ještě baví jíst :---) MASO :D a pít CapriSonne s dráčkem ♥
Teď víte, co mám ráda, ale bylo by fajn taky napsat, co mě nebaví a co nesnáším...
Strašně nerada sportuju. Na všechno jsem antitalent a prostě mě to nebaví. Kdyby se jako sport počítal spánek, tak asi vítězím :D..
Taky mám pocit, že jsem jedinej člověk na světě, kterej ze všeho nejvíc NENÁVIDÍ PALAČINKY. Bože, úplně se mi to hnusí, fakt totálně. Ani nevím proč, ale prostě mně to přijde hnusný..:D
 Taky mě děsně nebaví celosvětově zbožňovanej film Harry Potter. Co na tom sakra všichni vidí? :D (prosím mějte mě rádi, já to jen prostě nesnáším :( :DD) Snažila jsem se přečíst alespoň knížku, jenže mě to děsně nebavilo.. :D Nebaví mě i Pán Prstenů, Hobbit apod. Prostě mě to nějak nezajímá a připadám si jak mimozemšťan, když se o tom někdo baví a já absolutně nevím o co go :D.. Scifi a fantasy není nic pro mě.. :D
 Taky nemám ráda zeměpis. Atlas je jediná knížka, kterou bych nejradši spálila :---)

Takže, teď snad o mně něco víte. Určitě to nebyl poslední článek, kde popisuju, jak brečím u Medvídka Olivera :D.. Abych to shrnula, tak kdybyste mi chtěli udělat radost, kupte mi knížky, dráčka a uzený :---)
Další článek vyjde během víkendu, nebo příštího týdne a bude o přátelství na dálku a našich tripech s Verčou Veselou, kde popíšu, jak jsme nechtěně vstoupily na soukromý pozemek veslařského klubu, jen abychom si udělaly fotku u anglický telefonní budky, protože se u ní točila Lhůta Záruční.. :D

Mějte se hezky. SoS ♥

Moje nová kamarádka:---) Více fotek, v samostatném článku o fotkách :)

Sleduj Instagram, protože proto → saraviskova
A Snapchat pro moje každodenní kraviny → saraviskova

10 komentářů:

  1. Dokonce i samotná Verča se o tobě právě teď dozvěděla něco, co nevěděla... a to je co říct! :D
    Skvělej článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v příštím článku se zase dozvíš něco, co jsi nevěděla sama o sobě :D DĚKUJU ♥

      Vymazat
  2. Boží blog Sári, pokračuj, moc Ti to jde ;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle článek se ti vážně povedl :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sice mám ráda palačinečky, ale tenhle článek byl lepší, než ty kulaté věci, které se dají jíst :D

    OdpovědětVymazat
  5. U Titanucu (ten překlep tu nechám, možná to někohi pobaví :D ) jsem taky brečela, když tu písničku daly na Óčko Gold, tak jsem brečela jako... Klobáska? Jinak fotíš fakt luxusně!

    OdpovědětVymazat