úterý 23. srpna 2016

KAZÍN a naučím se číst!



Včera jsem se opět podívala do Kazína. Jelikož přímo v Kazíně už jsem to znala, asi není nic, co bych vám k tomu řekla, ale taky jsme se podívali do Mokropsů, nejvíc top jméno :DDDD 
Já to jakože moc nechápu, protože Kazín je hned na proti a z tý strany je vidět název ŠPIČKA a když jsme tam připluli přívozem, tak to byli Mokropsy  (z druhý starny cedule), takže v tomhle se asi moc nevyznám, ale nechápu, proč se to nejmenuje prostě buď Mokropsy, nebo Špička, asi jsem pitomá, nebo to je kvůli natáčení :D? Protože to samý v Kazíně, z Mokropsů je název KAZÍN a v Kazíně je vidět PŘÍSTAV.

SÁRA A JEJÍ JEDNODUCHÉ VYSVĚTLOVÁNÍ CEDULÍ :----) 
CHÁPEJTE TO PROSÍM :----(








Ani pomocí fotek to nechápete, já vím.. :D :--(
 
Na druhý straně je to taky nádherný, a podle mě tam někde má jakože chatku Krupička a doktor Jonáš, to bych taky chtěla vidět, jenže mi to tam přijde o dost větší, než v Kazíně, takže jsem to ani nehledala, stačilo mi to na kraji, uchvátil mě pohled (asi fakt jenom mě, protože rodiče jsou rodiče, že :----) ), na druhou stranu, tedy na Kazín. Bylo to tam vidět celý, hospoda a všechno a měla jsem pocit, že jsem do znělky Přístavu přímo utekla ♥ :D Tak nějak jsem si to prošla a hodně hodně fotila. Je to tam ptostě krásný. I když na týhle straně jsou spíš už domky a tak, tak prostě hnedka tam na břehu je to prostě výhled ♥ A hlavně tam fakt je skála! Jakože ne Skála ale skála :----) #ÚchvácenaSkálouHahHehe, která od tej hospody v Kazíně není vidět. Pak jsme šli do hospody v těch Mokropsech, kde se to samozřejmě tátovi líbilo nejvíc, že :----) (ahoj tati, nestrhávej mi kapesný).


Mamce se to líbilo podle mě víc a ani se nedivím, když mi pořád bere CD, a tátovi říká Radííí :DDD
Brácha ten zas pořád hledal Pátka a Etiku :DDD


A já se tam ,,kochala" nejvíc. Má to tam prostě atmosféru, ale jen pro ty, co sledujou Přístav, protože prostě těm lidem, co tam ty chatky mají, to přijde jako úplně obyčejná věc, bydlet tam. Ale podle mě se na to koukaj :D I když je pravda, že kdyby se točilo něco tady u nás, už víc než přes rok, tak to taky pro mě pak bude normální, ale u nás se nic netočilo. U nás není totiž vůbec nic, co by stálo za zajíamvý věci, jako akce myslím. A je to pravda prostě, i když jako sice mě to štve, ale na jednu stranu zas tak to není špatný jet na koncert třeba do Prahy. 
Ale víte, co je naprosto dokonalé? :----) Nejdokonalejší na celém výletu? 
To načasování! :-----------------------------)


Myslela jsem si, že dneska ráno, mě nedokáže už nic překvapit (Ahoj Verčo... :DDD), ale ano :---)
InstaStories Petra Lexy, kterej tam dal, jak je v Kazíně štáb, včetně jeho. No není to úžasné? :---)
Vysvětlení, proč ten děda včera sekal tam kde sekal... :DD To jsem vám zapomněla říct, šli jsme kolem nějakýho děduly, kterej sekal a divně na nás koukal a určitě si sám pro sebe říkal ,,Jéžiš, chudáci, jedou sem kdo ví odkud a nevědí, že se tu točí až zejtra! Muhahahahaha" :----) :DD
To je tak top, chápete?
V pondělí jedou Víškovi do Kazína a chcípe tam pes (obrazně řečeno samozřejmě :D) a druhej den se tam natáčí? Jako omg? :D
Je něco větší náhoda?
Nebo spíš je něco větší smůla? :D
Jako mně to přijde hrozně vtipný, ale zároveň mě to štve :DD
Protože potkat Petra tady? To by bylo prostě hustý (až na to, že jsem tam měla rodiče, waau :DD), ale stejně, byla by to hezká fotka a tak. Kdyby to teda šlo, nikdy jsem se zatím bohužel u něčeho takovýho nenachomýtla. (Poprvé ve svém životě používám toto vyjmenované slovo, jinde než v pracáku ve škole :--) )
Nedovedu si představit, co by se stalo, kdybysme tam byli až dneska.. a docela mě to mrzí prostě :D
 I přesto věřím, že jsem tam nebyla na posledy a že se tam ještě nekolikrát ufotím! Protože tohle místo podle mě nejde nezbožňovat a i když vypadá obyčejně, tak pro Přístaváky prostě není!:D

♥♥♥

Ani fotkama nejde popsat, že to je prostě krásný! :D


No takhle nějak probíhal včerejšek a dnešní ráno.
Zamilovala jsem si Mokropsy a zas a opět Kazín a skočnilo to tím, že jsem zjistila, že na stejném místě, kde jsem včera jedla housku dnes seděl Petr Lexa a točil InstaStories!
To je přece NEJLEPŠÍ VĚC NE? :----)
Abych pokračovala dneškem, chtěla jsem jet do Tesca pro školní potřeby, protože už to chci hodit do kouta a řešit to až v září :---) Akorát jsem si nechala vlak ujet před nosem, protože podle netu měl přijet InterPanter, hezkej. Jenže přijel nějakej hnusnej a já byla celkem zmatená a nevěděla jsem, co to je, tak jsem tam ve svém panikaření (moje skvělá vlastnost, je panikaření a po pěti mintuách zjistit, že se vlastně skoro nic neděje, jen jsem prostě pitomá :DDD wau.). Ve svém panikaření jsem prostě nenasedla a četla tam jednom směr ,,Brno" ,,Blansko" a tak. A když jsem tam teda stála a koukala, jak to odjíždí, četla jsem i PARDUBICE hl. nádraží
POTLEEEEEEEEESK! :DDD
No, jako proč mi to třeba nedošlo díky tomu, že to mělo hlášený 5 min zpoždění? A v tu dobu prostě tenhle vlak přijel a všichni do něj (kromě mě, samozřejmě) nasedli? :D 
Proč jsem tak divná, proč neumím číst a proč věřím Českejm dráhám? :D
Takže ponaučení pro cestovaní vlakem sám se sebou:
Ne vždycky to, co je PSÁNO je i DÁNO...! :D
Já bych takhle dokázala se sešitem a knížkou sedět hodiny! :D ♥


Takže se mějte hezky! A taky chci říct, že momentálně mám už naplánováno spoustu dalších článků a moc se na to těším!
A nebuďte jako já a čtětě si dobře kam vlak jede. Prostě to ČTĚTE, přesto VLAK NEJEDE! :D Toto napsal někdo, to ale neudělal :----) A ani se nezeptal  NIKOHO (protože tam byl hezkej kluk a nechtěla jsem vypadat divně :DDDDDDDDDD) #VelkéSářinoPřiznání :D
Ale prostě ,,BEJT JEN OVCÍ TO NENÍ TO, CO CHCI, JAK MYSLÍŠ" to je část písničky od Slzy (shodou okolností moje srdcovka) a tak jsem se řídila a s davem nešla..
Jenže jít měla.. :DD
A tak se sama sobě prostě zasměju a poučím se pro příště (to příště je zítra.. :D)
 
 Chybami se člověk učí. Už jsem opradu veeeelmi moudrá :DDD
#SáraFilosofuje :--)

Snapchat a Instagram @saraviskova

 

6 komentářů:

  1. Sára a vlaky, to je kapitola sama o sobě :---)
    Chybí mi tu ten podpis, co není volání o pomoc :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDD Hele odpovídám přesně po měsíci WOOOW :)))))

      Verunko tvá SOS ♥ :---)

      Vymazat
  2. Super článek no a jak píše Verča ty vlaky by opravdu stály za jednu kapitolu 😂😂❤😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já a vlaky.. Kapitola sama o sobě.. :D
      Ale teprve METRO.. to je show.. :----)
      Děkuju!:)

      Vymazat
  3. Super článek no a jak píše Verča ty vlaky by opravdu stály za jednu kapitolu 😂😂❤😍

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat