úterý 30. srpna 2016

A prosím Vás, točil se tu Celibát? - Nejlepší šedesátikorunová investice - LIBLICE

Každá fotka z nějakého navětíveného místa, má svůj příběh! :D
Celý výlet na tohle kouzelný místo byl neskutečnej, vlastně jsem opravdu nečekala něco takového a proto si to zaslouží samostatnej článek z celých těch pěti dní.. :D
Vlastně všude kde jsem s Verčou, nebo Kačkou Aksamitovou se z normálního výletu na zámek stane něco tak neuvěřitelně skvělě praštěnýho! :D
 A to jsme tam vážení, byly všechny tři... :D
Zezačátku úplně normální věc, dokonce jsme se ani nevloupaly..
Jen Verča vlezla do jezírka plnýho pulců, žab a slizu, já tam málem spadla, pak nás zachárnil creepy děda, protože Verči navigace by nás zavedla do nějaký úžasný budovy, která z dálky vypadala, že svoje časy si už zažila, no a taky jsme dvakrát lezly do rozpálenýho pole, protože to vypadalo kratší...
Momentálně mi to připadá nejdelší na světě :D

Myslím, že teď jsem si dostatečně napomohla k tomu, abyste to přestali číst, protože nás máte za blázny... :D
Bylo to fakt dokonalý, a asi bych měla začít psát konkrétně.. :D Jinak, všechny videa jdou mám pocit jen na počítači a hned v tom prvním, jsem žádala, aby mi holky daly čas, že si tam vlezu :DD Hodně fotek jsou momentky, který si zaslouží, aby tady byly! :D ♥
Divnosti na výletě... :--)


Začalo to tak nějak normálně, obtížně jsme den po Labském létu vstaly, obtížně mluvily a obtížně se slyšely. Pak jsme obtížně vypadaly jako lidi a úplně mrtvě si sedly do vlaku. Tam jsem usla strašně tvrdě, ale asi tak na jednu minutu, pak jsem byla nějakým způsobem děsně čilá a dala si sušenku..
To strašně chtěj všichni vědět, já vím... :---)
Jely jsme přes nějaký skvělý místa, který podle mě nebyly ani civilizace a vystoupily jsme ve Všetatech (to je strašně dokonalý název a dává to smysl úplně stejně jako londýnská budka ve veslařským klubu... :DD) a tam se setkaly s Kačkou. Pak jsme šly přes pět kilometrů do Liblic v místech, kde se zastavil čas, chcípnul tam pes a šly jsme prostě vstříc nekonečnům... :D Přes nějakej most ale ze všeho nejlepší bylo ,,KRÁTIT" si cestu přes POLE. V miliardně stupních. Nohy jsem necítila už dávno, takže jsme šla automaticky a asi bylo velmi geniální jít po rozpáleným poli a zjistit, že po tej cestě, která byla hned vedle by to bylo mnohonásobně rychlejší..., to jsme ale zjistily až když jsme celý vyřízený došly někde do stínu a tam si sedly :DD
Vodu jsem měla tak maximálně do horký vany, naštěstí jsme si daly nějaký pití cestou a v životě jsem nebyla tak vděčná za ledovou tříšť... :D
Vypadám jako děda a ano stydím se za sebe... :DDD

Když jsme k zámku došly.. (tak jsme se nejdřív fotily u cedule, takže řidiči nás měli za normální lidi, to je totiž úplně běžná věc :---) )
Upřímně, z tý strany, kde se Celibát netočil, mě to zezačátku nezaujalo, ale bylo to tak na dvě mikrosekundy, pak jsme totiž zašly jakože na druhou stranu a tím pádem cokoliv negativního bylo hnedka pozitivní. Je to tam fakt krásný! Akorát teda, jak tam běhala mezi těma kytkama, to tam vypadalo trošku mrtvě, i přesto, že bylo léto, ale stejně to na mě dýchlo takovou to atmosférou.

 Došly jsme až k tomu jezírku, který v tom klipu nakonec nebylo a Verča do něj vlezla :DDD Jakože pulci, žáby a jiný nechutnosti. Jelikož jsem to chtěla zkusit taky, tak jsem tam šla, ale vůbec mi nedošlo, že ty schody, co jsou ve vodě, jsou slizký, takže jsem se trošku smekla, ale naštěstí udržela, protože si nedovedu představit, kdybych tam fakt zahučela :DD Takže já vlezla jen na první schod a tím to haslo..:( :D


Pak jsme došly k tomu kříži, který se ve videoklipu párkrát objevuje a tam za náma přišel takovej creepy děda s tím, jestli je tady pohřbená nějaká Anna něco něco.. A pak se na nás divně koukal a odešel. 
Fotka, kde musíte hrát smutek, to jsem ještě nezažila..:D

Pak ale přišlo něco, z čeho mám největší radost.
Rozhodly jsme se, že půjdeme dovnitř a zeptáme se, jak se můžeme podívat do prostorů zámku, ale ten recepční nás tam nepustil, že v 15:00 je prohlídka. Bylo 14:48, tam jsme teda počkaly a pak kolem nás prošla paní, která mě od pohledu připadala přísná. Rozhodly jsme se, že tam půjdeme, i když jsme měly pochybnosti, protože se většinou v zámku fotit nesmí.
Šly jsme si koupit lístek za 60,- a pokud se nedá koupit štěstí, tak tohle je vyjímka! :D Byly jsme tam jenom my tři! 
Paní nám nejdřív ukazovala strašně zabávný věci, jako historický pokoje :----) Pak celou historii. Zkuste si nás představit, jak stojíme my tři a naproti nám paní a povídá nám o nějaký kněžně, či co, zatímco máme v hlavě jedinou myšlenku ,,Už nic neříkejte a zvěďte nás do toho sálu pls" A když nás provedla všelijak, tak na konci prohlídky nás konečně zavedla tam, kam jsme chtěly. Čekaly jsme, až to konečně zmíní, ale pořád říkala všechno, co mi šlo provinile jedním uchem dovnitř a druhým ven. Ten sál je tak nádhernej! Sice tam za stolem plným jídla nesedí Lukáš ani Petr :----), ale co se dá dělat, že :D


Paní nám furt říkala, jestli máme nějaký otázky, až jsem to nevydržela a zeptala se ,,A je to ten sál, kde se točil Celibát?" Jenže. Ona nevěděla, co to je, takže mě měla za blázna jako co to sakra melu... :DDD Tak jsem poupravila ,,Videoklip od kapely Slza" Jenže. Ona nevěděla, kdo to je... :DD Tak  jí  Verča pustila videoklip a ona všechno hned věděla, kde co je. Byla z nás strašně nadšená a nás hrozně udivilo, že neví, že tu byli. Nechala nás, ať se tam fotíme a měla hroznou radost, že my máme hroznou radost. Když nás pak sledovala, tak nás všechny tři i fotila, protože jinak fotila jenom Kačka Aksamitová, takže skoro nikde není.. :D


 Pak nám taky ta paní řekla, že ten pokoj, kde byly ty zrcadla, je 106 a že když to nikomu neřekneme, tak nás tam zavede. Bohužel, pro můj blog je tohle vzpomínka, kterou napsat musím, ale určitě to nebude nikdo závadnej číst, vždyť je to vtipný :DD A ani tam bordel nebyl, to byl důvod, proč nás tam nechtěla pustit! :D Pokud to ta paní považovala za bordel, tak sakra, co mám ve svým pokoji? :DDD



Když jsme se dofotily, navzájem jsme si děkovaly. Paní nám děkovala za zpestření prohlídky a my jí, že byla tak milá a vtipná a to jsem si před prohlídkou myslela pravý opak. Fakt mě to všechno hrozně překvapilo. Jsem strašně ráda, že jsme neváhaly a na prohlídku šly, že nás vedla tahle paní a že díky tomu všem navštěvuju tyhle místa a znám tyhle lidi! :)
Hned po prohlídce nejúžasnější paní v celých Liblicích běžela za recepčním mu to vyprávět. Necítíme se trapně, prý jsme tam byly první, kdo měl takovýhle zájem.. Jo vlastně je to strašně divný, ale já jsem tak strašně ráda divná! :DD

Taky bych měla říct, že cestou ze zámku jsme šly na nádraží opět po poli... :DDDD a že pak cestou k nádraží jsme málem díky navigaci Verči zabloudily do nějaký budovy, co byla budova tak na půl, a ani tam nebyly koleje.. Bylo nám to divný no :---) Nádraží bez kolejí.. :---) Ale ten creepy dědek, jak se nás ptal u toho kříže šel celou dobu za náma a šel někam jinam, tak jsme ho pronásledovaly a došly jsme k nádraží... S KOLEJEMA! :---)

,,Počkejte, vyfotím vás na blog" ↓↓↓

,,Mamka mi říkala, že dřív, než byly tabule, byly tyhle otočný válce" :DD *za náma*


Tam jsem měly s verčou trčika ,,BUDU TVŮJ PADÁK" já měla část trička ,,A TY BUDEŠ MŮJ" a šla jsem si v tom tričku koupit malinovku do hospody plný chlapů...
JAKOŽE..
BOŽE MŮJ...
:DDDD
A došlo mi to až po chvíli... :D
Pak už jsme jen  nasedly do vlaku a jely směr Ústí.
Děkuju Kačce Aksamitové, za věštinu fotek, kde jsem já a taky Verče za to, že jsem nespadla do jezírka! :D


VÍTEJTE U RUBRIKY...
... PRO FOTKY NA INSTAGRAM COKOLI







,,Počkejte, ještě si musím vyfotit tamhlety kytky"




SLEDUJTE SKVĚLÝ FOTKY KAČKY:
Instagram: @kacka_aksamitova
  Snapchat: @aksamit_katka

VERČA (kterou zná stejně každej)
 Instagram: @veronikvesela033
 Snapchat: veronika033
Hláška dne: ,,Panebože zas maj rozhovor na Primě a já to musím hacknout, jako každej mi píše, proč musím bejt tak oblíbená" :DD Myšelno samozřejmě ironicky
MOC JÍ TO BAVÍ.

PÍSNIČKA DNE:
,,Na citý mý a tvý už pot si sedá, ač to vím tak potím se dál, na poli a silnici v rozpálený Byšici" :DD 

Já na klasiku prostě žeru křupky... :DDD

6 komentářů:

  1. Ja proste nemôžem, mám tu z tej poslednej vety záchvat smiechu :DDDD Tvoje články sú per-fekt-né!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚ KU JU !! :D

      Oni slova v tu chvíli přicházely samy... :DD

      Vymazat
  2. Písnička dne je fakt best. :D Natoč parodii,nabourej se Verči na yt, hoď jí to tam a uvidíš jak bude śťastná! xD

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ma bavia tvoje články. Sú vtipné a originálne. Teším sa na ďalší <3. Btw Písnička dne je TOP :D

    OdpovědětVymazat