čtvrtek 11. srpna 2016

Nečekaný lístek do Vamberka - Tak jsem se sebrala a šla

Včera byl tak zvláštní den, plný divných příhod, že musím prostě nějaký popsat. Protože to řekla Kačka Aksamitová a ta co řekne, to platí. Stejně jako když něco řekne Verča.
A Verča včera byla na Nově :-----) musíte to vidět.
Ne ok, Verča je prostě top a věřte mi, že není lehké kamarádit s celebritou, která sedí s Petrem Lexou na jednou sedacím pytli a tím pádem je v pytli.. :---) :DD

Ne teď fakt.
Včera jsem vstala v 5:50 abych tu Snídani s Novou stihla. Jenže nejdřív tam byl nějakej chlap a pak zahráli písničku a ani nevim, co to bylo. A v šest ráno:
1.) Skvěle vypadám
2.) Mám ještě skvělejší náladu
A tak jsem to vypla a vrátila se zpátky do postele, že se teda prospím a kouknu na záznam.. :D
Jenže pak mi napsala Markéta (ahoooooj :DD), že je Verča na Nově a že už tam mluvila! :D
Tak jsem vystřelila jak raketa a okamžitě to zapla a byla tam Poslanecká sněmovna :-------------) Ale spát už se mi stejně nechtělo, tak jsem prostě čekala a pak už tam zase byla :DD ♥♥
Ale to určitě není to, co jsem vám chtěla popsat :DD
Ke konci Snídaně s Novou jsem to jakože ještě chtěla dokoukat a zrovna přišla mamka, že by chtěla vytisknou recept na nějakej nákyp s cuketama, či co. No a jelikož jsem:
1.) Byla líná
2.) Potřebovala to dokoukat
3.) A byla v pubertě (a stále jsem a dlouhou dobu budu)
Tak si to prostě představte, no.. :D
Trošku jsem to odmítla a trošku jsem to neřekla hezky.
Tak se mamka naštvala a vyrukovala na mě se všema možnýma moudrama, co se týče mladších sourozenců, kterej se mi pak za rohem smál. No tak jsem se velmi nelehce zvedla z postele, přeskákala jak kamzík všechno to oblečení, co se tady válí :D (OMG! :D přiznala jsem, že tam mám v pokoji bordel, ale komu se chce dobrovolně uklízet o prázdninách? :D) 
No a tak prostě se mamka naštavala, jestli by to příště nešlo bez řečí a začala říkat další věci. A tak jsem jí řekla (fakt je to divný popisovat jak se hádám se svojí mamkou.. o.O) no a prostě pak to došlo k tomu, že jsem řekla, že s ní na KatarzeTour do Vamberka nepojedu, protože mamka tam se mnou chtěla, i se Zuzkou Nohelovou (no ahooooj :D)
A teď každej ví, co se stalo dál! :D
,,NIKAM NEJEDEŠ! ZAPOMEŇ NA TO!"
Tak jaksi jsem se urazila a protože jsem moc dobře věděla, že mi to mamka stejně povolí, nějak mi to ale stejně nedalo a chtěla jsem si ho OKAMŽITĚ OBJEDNAT. Jenže to bylo nějak na mě nejspíš složitý, tak mi Markéta (no ahooooooooooooj :DD) našla, že to je u  nás na námku v Infocentru. Tak jsem se zvedla vzala svoje veškeré úspory obsahující jednu Boženu Němcovou a šla jsem. Já jsem si ten lístek stejně chtěla objednat, akorát ne zrovna včera :DD Ale prostě tadáá :D♥
Mamce jsem jakože řekla, že si jdu pro lístek, ale okamžitě jsem šla, takže ani pořádně nevím, co mi odpověděla.
Tak trošku jsem na sobě měla jen kraťasy a tričko a bylo půl desátý ráno. Takže jsem asi mrzla, ale vracet jsem se nehodlala.
Prostě jsem letěla pro ten lístek, jak kdyby tam za 20 vteřin měl čekat zástup holek, že si pro to jdou taky. (MÁM V HLAVĚ MALEJ CÍL..)  :DD
Tak jsem si ho vzala a připadala jsem si jak největší vítěz prostě :DDD
A šla jsem zpátky domů parkem. No a u nás v parku jsou pak u cedule takový červený kytky, který se mi líbily (nebo spíš jsou hnusný ale na fotku dobrý :DDD) tak jsem si u toho vyfotila ten lístek..

Vlastně jsem to ani původně nechtěla na instagram dát. ale prostě už mě napadal i popisek a blablabla.

(Za chvíli se vrátím k úžasné story)
Přišla jsem domů, plácla lístek na stůl a řekla jsem ,,JÁ TAM PROSTĚ POJEDU"
Mamka na to ,,Odejdi"
A já jsem odešla, ale prostě měla jsem ten lístek. :-----)
Tak jsem to šla na ten instagram dát, prostě popisek a všechno. Ale jako já většinou takovýhle věci nefotím.. :D Vždycky mi to přijde jako vytahování: ,,HELE JEDU DO VAMBERKA" ,,HELE JÁ MÁM LÍSTEK" ,,HEČ"
:DDD
Tak jsem to teda postla a kluky neoznačila a Petra taky ne, protože mi to přišlo divný.

Jenže večer jsem to udělala. A nějak o necelou hodinu později to Petr olajkoval. Teď ale nechci aby to vyznělo jako vytahování, takže čtěte dál:
Jenže já to v tu chvíli ještě vůbec nevěděla. 
Pak jsem se rozhodla, že si půjdu číst (mimochodem ta knížka je top a někdy vám o ní musím napsat někdy:D). No a jelikož jsem měla nějaký upozornění, tak jsem si řekla že si je prohlídnu a pak jsem měla asi halucinace, ale prostě to upozornění tam doopravdy bylo.
Teď si asi někdo řekne ,,Omg ona tady básní o tom, jak si Petr dvakrát klepnul na obrazovku a je z toho totálně vedle"
Ale.. :D
Tím chci prostě jen říct, že ke každýmu upozornění ,,Uživateli petrlexa se líbí vaše fotka" se váže nějaká super historka a tahle byla podle mě NEJLEPŠÍ :D 
Prostě od receptu po infarkt.. :D
A hlavně hodně mě to potěšilo, koho by ne, že? :D Ale protože na tom popisku jsem si dala záležet a měla jsem prostě takovou radost z toho, že ten lístek mám. A pokud ten popisek četl Petr, což nevím, ale asi není divnej že by si řekl ,,Jé hele kytky a vstupenka *klep,klep*" Ale jestli to četl, tak je to pro mě celkem čest :D
No myslím, že pokud už jen samotná koupě lístku má takhle divnohustej příběh, tak jsem zvědavá, jakej příběh bude mít den 5.11. 2016... :D!
Už teď se těším! A pamatujete jak jsem psala TENHLE článek, o tom, jak jsem byla zklamaná z toho týpka s tím příběhem? Chtěla jsem tam napsat i moje zklamání ze soutěže na ten minikoncert.
A pak jsem si tak nějak uvědomila, že pro mě je výhra vlastnit ten lístek do halového koncertu mezi několik stovek lidí.. A jak jsem psala na tom insragramu, dvacet lidí tu atmosféru prostě neudělá takovou. Tím nechci říct, že bych to nechtěla zažít, takový setkání. Ale tohle je pro mě něco mnohem lepšího, nebo minimálně mi to tak připadá. Psala bych tady dál asi to samý, co na Instagramu.. Takže to teď vynechám a popíšu, jak jsem šla do ,,HM" a našla stejnou bundu jako má Sebastian.. :DD
A vypadala jsem takto :))))))))))))))))))))

Prostě jsem si šla do HM koupit stejnou barvu trička jako má na tý fotce, tady ↑. No co tak jsem se pomátla no :DD Tričko mám, ale pak jsem prošla i okolo bundy, kterou má přesně zde ↓


A rozhodla jsem se, že jí potřebuju :DD nejdřív jsem si myslela, že je dámská, protože tam měli nějaký svetříky u toho.. Tak jsem si jí pyšně vzala a šla zkusit a byla to velikost 36. Vypadala jsm jak tajnej agent a zjistila jsem, že je pánská. Tak jsem se koukla na tu fotku, a byla to prostě totálně ona. Tak jsem se naštvala a šla hledat alespoň 34, která asi neexistuje.. :D Jo a pak jsem tu bundu šla vrátit a nějaká paní na mě koukala, jakože WTF? :DD Ale když už jí nemůžu mít já, tak ať jí má alespoň Kačka, protože si jí zaslouží, protože ↓



Tímhle končí moje úžasné story ze včera a myslím, že to bohatě stačí. Byl to fakt zvláštní den:DD jak pro Verču, na kterou padaj kytaristi, tak pro mě protože jsem si zkoušela pásnký oblečení:----)
Asi něco z Vesmíru :--------------) 

Takže si pamatujte že:
1.) Když máte lístek na KatarzeTour jste vítěz
2.) Když lístek na tour nemáte, jednou ho mít budete a taky budete vítěz
3.) Když najdete sebastianovu bundu, nebuďte divní
4.) Když chcete vypadat jako Sebastian, budete divní
4.) Když nevyhrajete soutěž s dvaceti lidma, nebuďte smutní
5.) Když to dočtete až sem, napište mi, jestli máte radši koncerty halový, nebo venkovní

Já prostě miluju halový, jak jsem psala na IG, protože to má podle mě mnohem větši atmosféru.
A ještě miluju vás a vaše komentáře a zprávy.
A ještě miluju cuketovej nákyp na kterej jsem musela vytisknout recept až jsem si z toho koupila lístek.
A ten nákyp jsme stejně ani neměli.
Takže se zatím mějte
A
NEBUĎTE DIVNÍ
JAKO JÁ
A MOJE PŘÍBĚHY.
CUKETOVÝ NÁKYPY JSOU SUPER.
 

SoS

Instagram → @saraviskova
Snapchat → @saraviskova (tam jsem měla ještě mystory ohledně bundy sebastiana :---) )

15:16 Mamka odcizila moje CD Katarze a odešla si ho pustit do kuchyně... :DDDD
15:18 Nyní si prozpěvuje Lhůtu Zárčuní a myje nádobí

Jo a víte co je ještě výhra? Mít mamku, která miluje Slzu... :DDD (nebo asi ne.. :D)









3 komentáře:

  1. Ježíš Sáry...zase jsi mě pobavila i potěšila jsem totálně šťastná za tebe (ohledně těch lístků) :) doufám že si koncert užiješ...a já jsem byla zatím jen jednou na Slze a bylo to venku(btw.zrovna pršelo a já umírala zimou...)😂 no ale působilo to na mě strašně super...takže za mě (ZATÍM) venkovní;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však vnitřní taky vyjde uvidíš! :)
      A děkuju moc! ♥

      Vymazat
    2. Já jsem taky byla na venkovním a taky jsem zmokla...-.- :'DD Náhoda? Nemyslím si. Nebyla si náhodou v Buchlovicích? :D

      Vymazat