čtvrtek 4. srpna 2016

TOTO JE NÁZEV, KTERÝ TĚ JISTĚ UPOUTAL #1

Omg, ještě 4 dny a je to měsíc od prvního vydání článku a od tý doby jsem vydala další články, přečetla si krásné zprávy od vás (pořád sakra nechápu, jak někdo může být MŮJ FANOUŠEK, když to bývám JÁ, kdo je FANOUŠEK NĚKOHO JINÉHO, ale je to mega :D ♥) A ty komentáře všude možně, to je prostě boží ♥

Myslela jsem si, že budu skoro celý prázdniny se sešitem v ruce, jako na tý fotce, ale bohužel ne :D většinou si prostě něco vymyslím v noci a jsem líná jít to napsat... Jejda.. :D Ale ne vždycky, občas třeba v autě, ve vlaku, ve městě.. Už se vidím, jak si sednu v Lidlu na podlahu a píšu článek :DD Ale naštěstí existují poznámky v mobilu:DD Opravdu věc, o který nikdo neví no :D
Jinak nějak v neděli, se stala jedna boží věc a jestli o ní ještě nevíte, tak jste divní :----) Mám pocit, že jsem to cpala všude, a hlavně na snapchat.. :DD
Protože to se snapchatem souvisí.




 
Přesně tohle, chápete to někdo ? ♥♥♥ (Kačka A. to nějak dokázala uložit, díky!:D)

Kdybyste mě viděli, jak jsem tvřáila ve chvíli, kdy prostě to tam najednou říkal, tohle všechno. Tak jsem vypadala jaksi divně určitě... :---) Je to fakt neskutečný, a jsem ráda, že to video mám, abych to ukázala a mohla to tady na blogu mít.  Mám z toho fakt neskutečnou radost ♥
Jo a další věc, já fakt nechápu ten novej instagram a hlavně problémky youtuberů: DEJTE SCREEN JESTLI TO MÁM DÁVAT TAM NEBO TAM, NO ASI TAM, TAM MÁM VÍC LIDÍ..
Bože :DD
Jako budu se koukat na obojí, protože mi nic jinýho nezbývá, když chci vědět novinky, akorát je to podle mě ztráta času a zbytečnost... Ale je to jen sociální síť :D
Já prostě radši budu spamovat snapchat, je to taková klasika, co má tuhle pointu od začátku. 
 A taky teď nepíšu nic moc pořádnýho a bude to nejspíš tím, že teďka hodně výletuju, a zrovna v sobotu se chystám na strašně ztřeštěnej výlet s Verčou a Kačkou A., a je to celkem daleko pro mě, ale když mám ty prázdniny.. :D A doufám, že všechno vyjde, tak jak chci, protože jestli se to fakt stane, tak se stanu ještě divnější, než jsem teď :----) (Ahoj Verčo a Kačko, mějte pro mě pochopení:DD)
A budu to mít na snapchatu, akorát nemám data, a jelikož to táta čte pravidelně, tak tati, KUP MI PROSÍM DATA :------------------) 

Já vlastně neuvedla o čem článek je, a vlastně asi tak o věcech, které tady na blogu můžete očekávat.
Taky jsem chtěla říct, že LEŽ a IRONIE je rozdíl, protože se bojím, že ne každý to pochopil. Ráda píšu ironicky a fakt neumím být vážná, i přesto chci, aby pár článků bylo normálnějších (to bude těžký:D), tak prostě strašně ráda takhle píšu, a taky mi píšete, že se vám to dobře čte. ♥
Asi bych neuměla psát nějak takhle:
Dnes, tedy ve středu, jsem byla s kamarádkou Veronikou na výletě v Praze. Bylo to skvělé a byly jsme na výlěte v Kazíně, kde se točí seriál na TV Prima, televize je super a já si myslím, že je úžasné, že jsem se mohla podívat do takovéto přírody s takovými domy. Verča měla na sobě boty.

WTF :DDDDD
Ne takhle ne.

Trošku jsem odbočila. Na blogu nelžu, ani si nic nepřibarvuju, to by mě ani nikdy nenapadlo! Ale ironie je tady často. Pokud se vám to nelíbí, tak si to překládejte do SLUŠNOVŠTINY :-----)
Dál taky chci říct, které články chystám, vlastně já žádné články nijak nachystané nemám, i když některý si píšu předem. Tak tenhle třeba ne. Na konci prázdnin budu psát o celých mých prázdninách, protože už teď z nich mám obří radost, a to jsem teprve (ne vlastně sakra do háje UŽ) za půlkou.(Všichni jsme za půlkou, haha:-----))
Taky chci mít nějak pravidelně jednou za měsíc, článek pouze o fotkách, který se třeba nedostaly na instagram a tak. Název už vymyšlený mám, akorát momentálně nevím, kdy to nachystám. To je asi tak všechno, co zatím vím, že vydat chci. Jinak mě prakticky napadá všechno tak různě. Třeba úplně náhodně. Články asi nikdy nebudou pravidelně, nebo zatím to říct nemůžu, mám jich ani ne deset, takže to zatím nechám až bude čas. Ráda bych psala o tématech jednotlivých, třeba PŘÁTELSTVÍ, SOCIÁLNÍ SÍTĚ, ZÁJMY...., nebo něco podobného. Prostě situace, které tak vidím já a ráda bych se o to s vámi podělila.
Ale stejně vím, co vás baví nejvíc. Články o tom, kde jsem byla, co jsem zažila  a hlavně když to má obrázky. To mám taky hodně ráda psát. Jenže mi vadí, že po létě už takové výlety, jako například ten, co by měl být v sobotu, nebudu moc konat. No prostě je to fakt na hlavu, kam zase jedu. Ale já tam jet strašně potřebuju :D A fakt se těším, až to bude vydaný :DD

Děkuju za každé přečtení a za to, že jsem si našla činnost, která mě tak moc baví a můžu to dělat pro ostatní, ale i pro sebe. Nikdy si nenechám z toho, co dělám, zkazit radost, chci se v tomhle dál rozvíjet.
Psaní je něco, co mě bavilo už od malička, pokud se teda počítaj vlnky na okrajích novin, jako psaní :----). Stačí mi, když mě do toho nikdo nenutí a můžu psát o tom, co chci. A tady to není nijak zaměřené, prostě píšu všechno možný, kromě beauty tipů.
Mějte se hezky. 
Jo a ano pouštěla jsem si ten uloženej snapchat, asi tak milionkrát. Protože jsem za to prostě neskutečně ráda.
A wow, právě vznikla nová, nepravidelná série článků, kde vám budu říkat informace, jako tyhle.

Snapchat, kde budu vždycky → saraviskova
Instagram, pro fotky na více jak 24h a ne na instagramstories, nebo co → saraviskova


 


Ještě přidávám fotku potůčku, kam mi spadla houska, z dnešního výletu, o kterým napíšu až v závěrečným článku z prázdnin. Během příštího týdne budu třídit 1211 fotek z foťáku, přeju sama sobě hodně štěstí :D A pak bych asi vydala ten článek s fotkama.










2 komentáře:

  1. Jé Sári...opět povedený článek a mě se líbí všechny články protože absolutně miluju tvůj humor! Pokračuj...❤❤🌼

    OdpovědětVymazat